جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر مانیتور lg

تعمیرمانیتور lg، یکی از اقداماتی است که توسط تیم زبده و متخصص در نمایندگی رسمی lg انجام می شود. به منظور فراهم نمودن تمرکز تعمیرکاران و به تبع آن، ارتقاء سطح کیفی خدمات، واحدی مجزا به این فرآیند اختصاص داده شده است. این واحد، به پیشرفته ترین تجهیزات و قطعات حوزه ی ترمیم محصولات کمپانی lg مجهز شده و بدین ترتیب، موجب انجام تعمیرمطابق با استانداردهای روز دنیا شده است. برای افزایش اطلاعات شما کاربران گرامی، در ادامه ی مطلب به بررسی نکات و مواردی در مورد تعمیرمانیتور lg می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

علائم مهم در تعمیر مانیتور lg

به طور کلی مانیتورها ممکن است گاهی دچار مشکلاتی شده و عملکرد آنها مختل گردد. برخی از این موارد جدی نبوده و خود به خود برطرف می شوند. این در حالی است که برخی از مشکلات مانیتور، نشانه ای هستند از وجود یک نقص جدی در این دستگاه و نیاز به بررسی تخصصی و تعمیر در اسرع وقت دارند. در غیر این صورت، ممکن است مشکل جدی تر شده و دیگر قابل ترمیم نباشد. 

ایجاد خطوط رنگی عمودی، ایجاد نوارهای سفید و یا مشکی روی تصویر، تفاوت روشنایی در دو نیمه ی راست و چپ مانیتور، خاموش شدن خود به خودی مانیتور، خاموش شدن دستگاه، چشمک زدن چراغ استندبای و سیاه شدن و دو تایی شدن تصویر، به عنوان اصلی ترین علائمی هستند که در فرآیند تعمیر مانتیور lg حائز اهمیت می باشند. لازم است بدانید که هریک از این علائم، ناشی از بروز مشکلات جدی در یکی از قطعات مانیتور بوده و دستگاه حتما باید توسط یک متخصص مجرب بررسی و تعمیر گردد.

روش های تعمیر مانیتور lg

یکی از اصلی ترین و رایج ترین روش های تعمیر مانیتور lg، ترمیم و رفع مشلات قطعات این دستگاه می باشد. با تعمیرات تخصصی پنل، ال سی دی، بک لایت، برد و سایر قطعات آسیب دیده ی مانیتور، می توان مشکلات آن را برطرف نموده و کارکرد این دستگاه را به حالت عادی بازگرداند. همچنین، در برخی شرایط نیز باید قطعات مورد نظر را از دستگاه خارج نموده و با یک قطعه ی جدید جایگزین نمود. 

این کار کمک می کند که مشکلات ناشی از خرابی قطعه در آینده گریبان گیر دستگاه نشده و مانیتور با تجدید قوا، به عملکرد خود ادامه خواهد داد. در صورت نیاز یکی از انواع مانیتور ال جی به تعویض قطعات، باید دقت داشت که از نمونه ی اورجینال در دستگاه استفاده شود. در غیر این صورت، و به خصوص در مورد تعویض پنل، قطعه ی بی کیفیت و تقلبی می تواند زمینه ساز آسیب های جبران ناپذیری برای مانیتور ال جی شود.

آسیب های اصلی در تعمیر مانیتور lg

به عنوان یکی از مهم ترین آسیب های اصلی در تعمیر مانیتور lg، باید به سوختن ترانزیستور اشاره نمود. در این حالت، یکی از دو نوع ترانزیستور BJT و FET دچار مشکل شده و اصطلاحا می سوزد. خرابی ها و ایرادات پنل نیز از جمله مشکلات مانیتور به شمار می روند. آبخوردگی پنل، پیکسل سوختگی و عدم واکنش صحیح پنل، خرابی های شایع این قطعه بوده و به دلیل قیمت بالای پنل، از اهمیت ویژه ای در تعمیرات مانیتور ال جی برخوردار می باشند. شکستن ال سی دی نیز به عنوان یکی از موارد نادر در تعمیر انواع مدل های مانتیور مورد توجه قرار می گیرد. برد پاور نیز دیگر قطعه ای است که در صورت بروز مشکل، می تواند زمینه ساز اختلالات جدی در عملکرد مانیتور شده و تعمیر مانیتور lg را ضروری سازد.

واحد تعمیرات مانیتور ال جی

به اطلاع شما کاربران عزیز می رسانیم که کلیه ی مراحل تعمیر مانیتور lg، در نمایندگی ال جی و در واحدی مجزا انجام می گردد. کارشناسان با تجربه ای در این واحد، با استفاده از ابزار پیشرفته، این قطعه را بررسی نموده و به صورت تخصصی تعمیر می نمایند. لازم به ذکر است که تکنسین های واحد تعمیرات مانیتور ال جی، کارشناسانی دوره دیده هستند که از سالها تجربه در زمینه ی تعمیرات انواع مدل های مانیتور بهره مند می باشند. این افراد، ضمن تسلط کامل بر قطعات داخلی و خارجی این دستگاه، قادر به تعمیر انواع مانیتورهای تولید شده در کمپانی ال جی در بالا ترین سطح کیفی می باشند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی معتبرترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات فروش و تعمیر این محصولات به کاربران می باشد. تعهد و وجدان کاری بالایی کارکنان این مرکز، محبوبیت آن را در بین کاربران افزایش داده و اعتماد آنها را جلب نموده است. از جمله خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی می توان به: فروش محصولات شرکت ال جی به صورت اورجینال، نصب و راه اندازی دستگاه ها در صورت نیاز، تعمیر تخصصی محصولات ال جی و ارائه ی گارانتی معتبر این شرکت اشاره کرد. اگر قصد خرید هریک از تولیدات کمپانی ال جی را دارید، توصیه می کنیم تنها از طریق نمایندگی رسمی این شرکت اقدام نمایید.

واحدهای تعمیرات ال جی

واحدهای تعمیرات ال جی جزء تخصصی ترین مراکز تعمیر محصولات این شرکت به حساب می آیند. واژه تخصصی به این دلیل به کار برده می شود که تعمیرکاران این واحدها، افراد تحصیل کرده و دارای مهارت در زمینه ی تعمیرات محصولات ال جی می باشند. همچنین انواع تولیدات کمپانی ال جی در این مرکز، با استفاده از به روزترین روش ها و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا بررسی و ترمیم می گردند. از این رو کاربران می توانند اطمینان داشته باشند که محصول خود را به یک مرکز تخصصی و معتبر سپرده اند.

در این قسمت، می توانید از آخرین اخبار و مقالات کمپانی ال جی و فعالیت هایش مطلع گردید. 

لینک مفید

تعمیرات مانیتور ایسوس / تعمیرات مانیتور ایسر / تعمیرات مانیتور دل / تعمیرات مانیتور فوجیتسو / تعمیرات مانیتور اچ پی / تعمیرات مانیتور لنوو / تعمیرات مانیتور ال جی / تعمیرات مانیتور سامسونگ /تعمیرات مانیتور سونی /

5/5 (1 امتیاز)