جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر دوربین موبایل ال جی

تعمیر دوربین موبایل ال جی یکی از خدمات فوق تخصصی در نمایندگی ال جی است. شما کاربران گرامی در صورتی که با اختلال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه مواجه شدید می توانید به مرکز تعمیرات ال جی مراجعه کرده و با حضور در پارت تخصصی مربوطه سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید. تعویض دوربین گوشی، تعویض لنز دوربین گوشی ال جی، افزایش مگاپیکسل دوربین، تعویض شیشه لنز دوربین گوشی ال جی، تعمیرات دوربین گوشی ال جی و تعویض شیشه لنز دوربین موبایل ال جی برخی از خدمات مرتبط با تعمیر دوربین موبایل ال جی است که در مرکز تعمیر موبایل ال جی ارائه می گردد.

در صورتی که اشکال پیش آمده در دوربین گوشی تان سخت افزاری باشد می بایست به مراکز مجاز و استاندارد تعمیر نظیر مرکز تعمیرات موبایل ال جی مراجعه نمایید. در غیراینصورت –یعنی در صورتی که اشکال پیش آمده منشأ نرم افزاری داشته باشد- احتمالاً بتوانید با یکی از راهکارهای ارائه شده در بخش زیر مشکل پیش آمده را مرتفع سازید.

نکات مهم در تعمیر دوربین موبایل ال جی

گاهی مشکل کار نکردن دوربین موبایل ال جی ریشه در تداخلات نرم افزاری سیستم داشته و براساس راهکارهای ساده ای رفع می گردد. توصیه می نماییم پیش از مراجعه به مراکز تعمیراتی برای دریافت اقدامات مرتبط با تعمیر دوربین موبایل ال جی، سیستم عامل گوشی را چک نمایید. در صورتی که نسخه ی سیستم عامل مورد استفاده قدیمی باشد، لازم است آن را به آخرین نسخه ی موجود آپدیت کنید. گاهی تنها با یک به روزرسانی ساده مشکلات دوربین از بین خواهد رفت.

موضوع دیگر حائز اهمیت در هنگام خرابی دوربین گوشی های ال جی، نوع برنامه های نصب شده می باشد. چنانچه برنامه یا اپلیکیشنی بر روی تلفن همراه نصب کرده اید که هنگام استفاده از آن، دوربین دچار مشکل می شود، آن برنامه یا اپ را حذف نمایید. رعایت این موارد به شما کمک می کند تا متوجه شوید که اختلال ایجاد شده برای دوربین موبایل ال جی تا چه اندازه جدی می باشد.

چه زمانی تعمیر دوربین موبایل ال جی ضرورت دارد؟

پیدایش نیاز به تعمیر دوربین موبایل ال جی با ظهور علائم مختلفی نمایان می شود. چنانچه کارکرد دوربین ضعیف شده باشد و اقدام به تعمیر را به تعویق بیاندازید، می توانید موجب از کار افتادگی کلی دوربین و افزایش هزینه های تعمیر شوید.

برخی از علائم خرابی نیازمند به تعمیرات دوربین موبایل LG عبارتند از :

  • خش خوردگی لنز دوربین تلفن همراه
  • باز نشدن برنامه ی دوربین گوشی
  • نمایش مداوم پیغام پر بودن حافظه پس از باز شدن برنامه ی دوربین زمانی که حافظه خالی باشد.
  • تار بودن تصویر دوربین موبایل ال جی به هنگام ثبت عکس
  • سیاه بودن صفحه ی دوربین موبایل
  • بسته شدن خود به خودی برنامه ی دوربین گوشی
  • سیاه شدن نیمه ای از صفحه در زمان استفاده از دوربین
  • وجود هاله ی نور در تصویر ثبت شده با دوربین موبایل ال جی

روش های تعمیر دوربین موبایل ال جی

خالی کردن کش موبایل

یکی از روش های تعمیر دوربین موبایل ال جی خالی کردن کش موبایل است. در صورتی که با هنگ کردن گوشی موبایل مواجه شدید و یا با کلیک کردن بر روی آیکون دوربین پاسخی از سوی گوشی دریافت نکردید بهتر است از برنامه بطور کامل خارج شوید و پس از ۳۰ ثانیه مجدداً برنامه دوربین را اجرا نمایید. اگر باز هم برنامه اجرا نشد، سیستم عامل اندروید را مجددا راه اندازی کنید. پس از راه اندازی مجدد می توانید حافظه موبایل خود را کش نمایید تا این روش از تعمیر دوربین موبایل ال جی را به پایان رسانده باشید. برای این کار گام های زیر را دنبال نمایید:

  • کلیک کردن بر روی آیکون Settings
  • دنبال کردن مسیر Applications -> Application Manager
  • انتخاب تمامی برنامه های All Apps (لازم به ذکر است بسته به ورژن ها متفاوت ممکن است این گزینه در بخش های دیگری وجود داشته باشد).
  • دنبال کردن مسیر Storage -> Clear Cache جهت خالی کردن کش دوربین

خارج کردن باتری گوشی

دومین روش جهت تعمیر دوربین موبایل ال جی و رفع اختلال آن خارج کردن باتری گوشی است. اگر پس از فشار دادن دکمه دوربین، صفحه شما سیاه می شود احتمالاً مشکل پیش آمده نرم افزاری است و با خارج سازی باتری گوشی رفع شود. خارج کردن باتری گوشی برای چند دقیقه و راه اندازی دوباره گوشی، یک روش ساده و راحت برای تنظیم مجدد تلفن همراه و بسیاری از مشکلات پیش آمده در گوشی است.

بارها شاهد بودیم، هنگامی که گوشی هنگ می کند با خارج کردن باتری برای حدود چند ثانیه و راه اندازی مجدد مشکل رفع شده است. بنابراین بهتر است اینکار را انجام دهید.

پاک کردن برنامه های غیرضروری دوربین

سومین روش جهت تعمیر دوربین موبایل ال جی حذف اپلیکیشن های جانبی دوربین است. برنامه های جانبی دوربین را چک کنید و با انتخاب برنامه های غیرضروری آنها را حذف کنید. نسخه سیستم عامل را بروزرسانی کنید. تا اگر آپدیتی برای برنامه دوربین وجود دارد از آن به منظور رفع مشکل استفاده شود. گاهی ممکن است باگ های کوچک با بروزرسانی حل شود.

برای آپدیت کردن برنامه ها و اپلیکیشن ها از Google Play استفاده نمایید. به منظور بروزرسانی درGoogle Play بر روی آیکون همبرگری (منو تنظیمات) کلیک کرده و گزینه My Apps & Games را انتخاب کنید. بعد بر روی گزینه Update All کلیک نمایید.

پیدا کردن برنامه مشکل آفرین با استفاده از حالت ایمن (Safe Mode)

چهارمین راه حل پیشنهادی برای رفع مشکل کار نکردن دوربین موبایل ال جی پیدا کردن برنامه های مشکل آفرین با استفاده از فعال سازی حالت ایمن گوشی است. برخی از اپلیکیشن های که توسط کاربر دانلود و نصب می شود مشکلاتی را از قبیل راه‌اندازی مجدد و اتوماتیک، هنگ کردن، کار نکردن و یا کندن شدن گوشی را به دنبال دارند.

برای حل این مشکل می توانید از حالت Safe Mode استفاده کنید تا گوشی هوشمندتان صرفا با نرم‌افزار و اپلیکیشن هایی که از ابتدا با آن همراه بوده‌اند راه‌اندازی شود. اگر به این طریق مشکل حل نشد، احتمالا برنامه شخص ثالثی که در دستگاه شما بارگیری شده مشکل ساز شده است.بازگرداندن گوشی به تنظیمات پیش فرض کارخانه

پنجمین روش در تعمیر دوربین موبایل ال جی بازگرداندن گوشی به تنظیمات پیش فرض کارخانه است. یکی از روش های متداول جهت رفع مشکلات پیش آمده در گوشی های موبایل بازگرداندن تنظیمات گوشی به حالت کارخانه ای و اولیه آن است. نکته شایان ذکر در باب استفاده از این روش، تهیه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در گوشی تان است. اگر از اطلاعات‌تان نسخه پشتیبان تهیه کرده‌اید، جای نگرانی نیست و می توانید به راحتی از این روش استفاده نمایید.

اما اگر تصور می کنید که بازگرداندن گوشی به تنظیمات پیش فرض کارخانه برای شما مشکلی بوجود می آورد، می توانید از روش های دیگر استفاده کنید. برای بازگرداندن گوشی به تنظیمات اولیه دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

Settings -> Backup and reset -> Factory data reset -> Reset device

خدمات تعمیر دوربین موبایل ال جی

تعمیر دوربین موبایل ال جی یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل ال جی است. تعمیرات مرتبط با این بخش در دو پارت مجزای سخت افزاری و نرم افزاری، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست خبره ترین تعمیرکاران موبایل انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید با مشاهده هر گونه اختلال و ناکارآمدی در گوشی های تلفن همراه خویش به مرکز تعمیران موبایل ال جی مراجعه کرده . با حضور در پارت مربوطه (پارت سخت افزار و یا نرم افزار) تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید. برخی از اشکالات مرتبط با دوربین موبایل ال جی که در این مرکز مرتفع می گردند عبارتند از:

  • عدم کارکرد دوربین بعد از فلش کردن
  • تنظیمات نادرست دوربین  .کثیف بودن لنز دوربین
  • ورود مایعات به داخل گوشی
  • خراشیده شدن لنز دوربین

نمایندگی ال جی و دیگر واحدهای تعمیرات

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و اساتید متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش، تعمیر محصولات ال جی و آموزش تعمیرات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند.

نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی، در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی –نظیر تعمیر دوربین موبایل ال جی – و در بخش آموزش به برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات ال جی می ‌پردازد. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار ، مقالات ، محصولات وسوالات متداول ال جی را در سایر صفحات سایت پیگیری نمایید.

تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی

5/5 (1 امتیاز)