جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات موتور یخچال ال جی

تعمیرات موتور یخچال ال جی یکی از خدمات تعمیراتی است که در بخش تعمیرات لوازم خانگی مورد بررسی قرار می گیرد. موتور یا کمپرسور در حقیقت مغز یخچال است که به همه فعالیت های این دستگاه نظارت می کند. تعمیر کمپرسور یخچال یکی از بخش های تخصصی تعمیرات یخچال به حساب می آید. این بخش یکی از اصلی ترین اجزای یخچال است و هر گونه آسیب در آن توسط فرد ناآگاه به اصول تعمیرات موتور یخچال ال جی می تواند هزینه های هنگفتی برای کاربر در پی داشته باشد. در این بخش تلاش کرده ایم درباره این بخش مهم از دستگاه یک توضیح اجمالی بدهیم و کاربر را آگاه کنیم.

تعمیرات موتور یخچال ال جی چگونه انجام می شود؟

موتور یا کمپرسور مجموعه ای است متشکل از پیستون، میلنگ و سوپاپ ها. در تعمیرات موتور یخچال ال جی تعمیرکار باید با همه این اجزا و کارکرد آنها آشنایی کامل داشته باشد. میلنگ از طریق یک موتور آسنکرون درون محفظه کمپرسور قرار گرفته که با چرخش خود باعث می شود پیستون شبیه به تلمبه عمل کرده و با باز و بسته شدن سوپاپ ها، گاز در لوله ها و سیلندر به گردش در آید و در نهایت یخچال به درستی کار می کند.گاز مدام از لوله برگشت، مَکیده می شود و به وسیله  فشار به لوله رفت وارد می گردد. در نتیجه فرآیند سرماسازی صورت می گیرد. در تعمیرات موتور یخچال ال جی این نکته قابل توجه است که امروزه دیگر میلنگ در کمپرسورهای خطی و اسکرال و روتوری وجود ندارد، بلکه مقدار معینی روغن که درون پوسته قرار دارد که کار خنک کاری و روانکاری بخش الکتریکی و مکانیکی را بر عهده دارد.

تعمیرات موتور یخچال چه اهمیتی دارد؟

کمپرسور یا موتور یخچال گاز مبرد فریون را داخل کانال های اوپراتور می چرخاند و فشرده می کند. گاز فریون درون کندانسور خنک شده و به مایع تبدیل می شود. حال اگر این بخش مهم از یخچال خراب باشد، عملا دستگاه از کار می افتد و قابل استفاده نیست. بنابراین لازم است برای تعمیرات موتور یخچال ال جی در اسرع وقت به یک مرکز تعمیراتی معتبر و مجاز مراجعه کنیم.

 وقتی کمپرسور مدام کار می کند، برای تعمیرات موتور یخچال ال جی باید چه اقدامی کنیم؟

این بخش از تعمیر یخچال را باید به تعمیرکار متخصصِ تعمیرات موتور یخچال ال جی سپرد. معمولا نحوه تعمیر این بخش بدین صورت است.

 ابتدا برای یافتن حفره ایجاد شده در مسیر گردش گاز، اوپراتور کندانسور بررسی می شود، سپس از طریق جوشکاری محل آسیب دیده را ترمیم می کنند و بعد یخچال را تحت فشار هوا قرار می دهند. پس از این مرحله باید نشتی با آب و صابون تست شود و در صورت نبودن هیچ گونه نشتی پمپ لوله ها را کاملا از هوا تخلیه کرد. در این مرحله به آرامی درون لوله ها گاز تزریق می شود. شارژ گاز که تمام شد، لوله کور را مجددا مسدود و جوشکاری می کنند تا مانع خروج گاز از درون یخچال شود. تعمیرات موتور یخچال ال جی را حتما به یک مرکز متخصص بسپارید.

واحد تعمیرات یخچال ال جی

یخچال یکی از تجهیزاتی است که در همه منازل و ادارات وجود دارد. تقریبا بدون وجود این دستگاه یک بخش از زندگی همه ما مختل می شود و مشکلات عدیده ای را برای ما به وجود می آورد. در واحد تعمیرات یخچال ال جی همه مشکلات این دستگاه به دست کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای مورد بررسی قرار می گیرد و برای تعمیر و ترمیم آن از تجهیزات مناسب و پیشرفته استفاده می شود. همه خدمات تعمیراتی این مرکز تضمین شده است و با گارانتی کیفیت برتر در اختیار کاربر قرار می گیرد.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

شرکت ال جی یکی از بهترین و شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در جهان و ایران است. برند ال جی بین خانواده ها برندی معتبر است که جایگاه بسیار ویژه و خاصی دارد. از آنجا که محصولات این برند تقریبا در همه خانه ها جای خود را باز کرده است، وجود مرکزی معتبر و رسمی برای اجرای تعمیرات هر یک از لوازم خانگی ال جی کاملا ضروری و لازم است. هر چند محصولات این برند در هر شاخه ای آن قدر با کیفیت و مرغوب است که شاید صحبت درباره تعمیرات لوازم خانگی ال جی کمی بی انصافانه باشد. در هر صورت ما اعتقاد داریم هر محصولی حتی در نهایت کیفیت هم ممکن است دستخوش حوادثی شود که نیاز مند خدمات ترمیم، تعمیر و عیب یابی باشد. در این واحد می توانید همه خدمات مربوط به تعمیرات لوازم خانگی ال جی را با امنیت خاطر دریافت کنید.

تعمیرات ال جی

تعمیرات عضو جدا نشدنی از یک واحد خدمات رسانی و یک نمایندگی معتبر و استاندارد است. در واحد تعمیرات ال جی همه اقدامات بر اساس برنامه ریزی صورت می گیرد. واحد های تعمیراتی همگی از هم جدا هستند و هر واحد تنها در حوزه تخصصی خود فعالیت می کند. تعمیرات موبایل، تبلت، دوربین، لوازم صوتی و تصویری، جارو برقی، کولر گازی، اجاق گاز و … هر کدام در بخش اختصاصی خود و در زیر مجموعه یک واحد اصلی ارائه می شود.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی یکی از نمایندگی های پر ترافیک و پر متقاضی است که همه محصولات ال جی را پوشش می دهد. فروش و خدمات پس از فروش، دو حوزه اصلی خدمات رسانی نمایندگی مجاز ال جی است که شرایط ویژه خود را دارد. در این نمایندگی رسمی کاربران این امکان را دارند که از خدمات شرکتی و اصل بهره مند شوند. دریافت مشاوره های اختصاصی درباره هر محصول، مجموعه ای از اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار کاربر قرار می دهد و به او کمک می کند با در نظر گرفتن فاکتور های اساسی در انتخاب و گزینش یک محصول، اقدام به خرید کند. کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس امکان پذیر است.

امتیاز شما به این نوشته