جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بهترین یخچال های درب فرانسوی ال جی

یخچال های جدید ال جی ، بسیار زیبا و مدرن، عملکردهایی بدون عیب و نقص، دوام طولانی و قابلیت اطمینان پایدار می باشند.گفتنی است، کمپانی صاحب نام ال جی از جمله طراحان و سازندگانی است که همواره این محصولات پرطرفدار را  روانه بازار کرده است. آن چیزی که یخچال فریزرهای درب فرانسوی ال جی را به نسبت رقیبان خود متمایزتر می سازد، ظاهر لوکس و شیک و همچنین قابلیت اطمینان آنها می باشد.به هر حال، اگر شما به دنبال یک یخچال فریزر درب فرانسوی فوق العاده با قابلیت های نوآورانه، عملکردی قدرتمند و همچنین ظاهری خیره کننده هستید. می توانید آن را به راحتی در میان محصولات متنوع این کمپانی کره ای پیدا کنید.در این مقاله نیز ما سعی کرده ایم تا شما را با بهترین یخچال های درب فرانسوی ال جی آشنا کرده و اشاره ای کوچک به شاخصه های اصلی هر کدام از این محصولات داشته باشیم.

یخچال های درب فرانسوی ال جی

تعمیر یخچال در محل در کوتاه ترین زمان ، تنها با شماره گیری 1662

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

نمایندگی ال جی ، معتبرترین و اصلی ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران گرامی است. در هر یک از واحدهای این مرکز بنام، متخصصانی فعالیت می کنند که از سالیان دراز تجربه در حوزه کاری خود بهره مند بوده و قادر به ارائه تخصصی ترین خدمات و حرفه ای ترین سرویس ها به کاربران محترم می باشند. از سویی دیگر، مشتری مداری به عنوان اولین اولویت نمایندگی ال جی در نظرگرفته شده و کلیه کارکنان متعهد و دلسوز این مجموعه، در جهت تحقق این اصل مهم کوشش می کنند.ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه سرویس های پس از فروش، ارائه گارانتی معتبر خدمات و مواردی از این دست، از جمله مصادیق مشتری مداری در این مرکز به حساب می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی تعمیرات ال جی و بخش های تخصصی آن، می توانید به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه نمایید.

۴ مدل از بهترین یخچال های درب فرانسوی ال جی

  • یخچال فریزر LG LFC21776ST

این محصول در رده بهترین یخچال های درب فرانسوی ال جی جای گرفته  و علاوه بر عمق بسیار خوب خود دارای ظاهری صاف و صیقلی می باشد. ظاهر این یخجال ۳۶ اینچی از فولاد ضد زنگ بهره برده و همچنین دارای عناصر مهندسی ساز در قسمت داخلی می باشد.خوشبختانه، طراحی SpillProtector Shelves برای این محصول باعث شده است تا مدیریت و نظمی بهتر به آیتم های خوراکی خود بخشیده و دسترسی آسان تری را برای خود فراهم کنید.همچنین، این یخچال حرفه ای دارای فن آوری SmartDiagnosis  یا همان سیستم عیب یابی بوده که براساس آن می توانید از عمکرد صحیح و بازده فوق العاده آن اطمینان خاطر داشته باشید.بهره مندی ازپارامترهای حائز اهمیتی همچون برچسب انرژی استار، ظرفیت ۲۰٫۷ مکعب فوتی، دوام، ظاهر لوکس و زیبا و عملکرد قدرتمند را نیز می توانید به دیگر قابلیت های ارزشمند این دستگاه اضافه کنید.

  • یخچال فریزر LG LFXC24726S

آن دسته از مصرف کنندگانی که به دنبال فضایی جادار برای اقلام خوراکی خود هستند می توانند برروی LG LFXC24726S حساب باز کنند. این محصول علاوه بر آن که از اقبال بسیار زیادی توسط مصرف کنندگان برخوردار است از جمله بهترین یخچال های درب فرانسوی ال جی نیز به شمار می رود.فضای ذخیره سازی این یخچال معادل ۲۳٫۷ فوت مکعب بوده و دارای عملکردی قوی می باشد. همچنین، این محصول پذیرای مجموعه ای از قابلیت های متعدد و کم نظیر است و از قیمت متوسطی به نسبت سایر مدل ها بهره مند می باشد.از قابلیت های این مدل می توان به قفسه های شیشه ای قابل تنظیم، یخ ساز، کنترل دقیق دیجیتالی برای مدیریت اقلام خوراکی از طریق پنل، سیستم خنک کننده هوشمند Smart Cooling Plus برای تازه نگه داشتن مواد غذائی و یک دستگیره Smart Pull Handle برای دسترسی آسان، اشاره داشت.

  • یخچال فریزر LG LMXS30776S

از کالکشن ارزشمند بهترین یخچال های درب فرانسوی ال جی، می توان به  یخچال فریز  چهار درب LG LMXS30776S  نیز اشاره داشت. این محصول از طراحی باشکوه وشگفت انگیزی بهره مند شده و ترکیبی از ویژگی های مورد نیاز در دنیای واقعی شما می باشد.این محصول با ظاهر خیرکننده و لوکس خود نه تنها می تواند آشپزخانه شما را مدرن تر کرده بلکه، قادر است فضایی فراوانی را در اختیار تان بگذارد.از آپشن های این دستگاه تمام حرفه ای می توان از ظرفیت ۲۹٫۷ فوت مکعبی، کشویی با قابلیت تنظیم دما ( از یخچال تا فریزر) و فضای انطباق پذیر بر اساس نیازهای شخصی مصرف کننده، اشاره داشت.همچنین این محصول دارای چراغ های ال ای دی برای روشن کردن فضای داخلی یخچال بوده و از برچسب انرژی استار برای مصرف بهینه تر نیز بهره مند می باشد.گفتنی است، این محصول برای خانواده های پرجمعیت و شلوغ، بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

این مقاله را از دست ندهید: دلیل صدای جیر جیر یخچال چیست؟

  • یخچال فریزر LG LFX21976ST

این محصول نیز با ظرفیت ۲۰٫۵ فوت مکعبی و کارکرد بادوام خود، در صف بهترین یخچال های درب فرانسوی ال جی قرار گرفته است. یخچال فریزر  LG LFX21976STاز جمله مدل های محبوب و پرطرفدار ال جی به شمار رفته و دارای قابلیت اطمینان و همچنین عملکردی عالی به مانند هم نوعان خویش می باشد.به عنوان شاخصه های این یخچال فریزر می توان به برخورداری از طراحی فولاد ضد زنگ در قسمت بیرونی، برچسب انرژی استار، کنترل دمای دیجیتالی، یخ ساز باریک SpacePlus Ice System و سیستم SpillProtector Shelving آن اشاره داشت.شایان ذکر است، طراحی داخلی این دستگاه به گونه ای است که برخلاف ظاهر خود، فضای بسیار زیادی را در اختیارتان گذاشته و از این جهت به هنگام جابه جای اقلام تان در داخل آن هموار شگفت زده خواهید شد.

واحدهای تعمیرات ال جی

اقدامات حرفه ای و تخصصی در زمینه ی رفع نواقص محصولات ال جی، در واحدهای تعمیرات این نمایندگی مورد اطمینان انجام می پذیرد. این واحدهای معتبر، به دلیل بهره مندی از بهترین ابزارها و دستگاه های پیشرفته و نیز به خدمت گرفتن کارشناسان با مهارت، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران محترم ارائه می نمایند. شایان ذکر است، هر یک از مدل های ماشین های اداری، لوازم خانگی، گوشی، تبلت، تجهیزات جانبی و … ال جی، در واحدهای تعمیرات ال جی قابل بررسی و تعمیر می باشند. از سویی دیگر، در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران خبره ما در این واحدها از قطعات اصل و اورجینال استفاده کرده و بدین گونه کیفیت کاری دستگاه و همچنین طول عمر آن را تضمین می نمایند.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید