جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بررسی یخچال فریزر GDoor-In-Door GSX961MTAZ ال جی

امروزه انقلاب بزرگی در صنعت یخچال ها روی داده است و برندهای مطرحی از سرتاسر جهان در این صنعت پا گذاشته و رقابت شدیدی ایجاد کرده اند. کنترل و مصرف این دستگاه ها اکنون به شیوه ای کاملأ بنیادی دگرگون شده و با سبک های جدید و مدرن زندگی کنونی بسیار سازگار و همراه شده است.

بنابراین، اگرچه تا چند سال پیش تصور می شد که این دستگاه ها جایی برای پیشرفت نداشته باشند اما اکنون شاهد محصولاتی باشکوه و هوشمند هستیم که هر کدام با امکاناتی متمایز و تکنولوژی های نوظهور طراحی و تولید شده اند. اما در میان سازندگان بزرگ و کوچک این صنعت، کمپانی بلند آوازه ال جی از جمله پیشگامان قدرتمند می باشد.

این کمپانی کره ای همواره محصولاتی ارزشند و پراقبال را معرفی کرده و نمونه های زیادی را مهمان خانه های شما کرده است. خوشبختانه یخچال فریزرهای محبوب ال جی نه تنها از ظاهری زیبا و مدرن بهره مند هستند، بلکه دارای قابلیت های کلیدی فراوانی بوده و آسایش زیادی را برای زندگی امروزی فراهم کرده اند. به عنوان یکی از محصولات این ابر کمپانی می توان به یخچال فریزر GDoor-In-Door GSX961MTAZ ال جی اشاره داشت.

یخچال فریزر GDoor-In-Door GSX961MTAZ ال جی

ویژگی یخچال فریزر GDoor-In-Door GSX961MTAZ ال جی

کمپانی کهنه کار ال جی برای ماندگاری در بازار رقابتی یخچال فریزرها، کوشش کرده است تا از برترین استراتژی های کاربرپسند و خلاقانه استفاده کند. از این حیث، یخچال فریزر GDoor-In-Door GSX961MTAZ ال جی مجهز به تکنولوژی InstaView Door-in-Door شده که به مانند یک پنل شیشه ای آینه ای  بروی یخچال قرارگرفته  و با دو ضربه سریع روشن شده و به شما امکان می دهد تا داخل محفظه را بدون باز کردن درب به آسانی مشاهده کنید. این قابلیت دسترسی شما را بدون اتلاف سرمای یخچال فراهم کرده و می تواند مواد غذایی را به مدت بسیار طولانی تری تازه و سالم نگه دارد.

دسترسی آسان به خوراکی های مورد علاقه

یخچال فریزر  GDoor-In-Door GSX961MTAZ ال جی پذیرای مجموعه ای از قابلیت های جذاب و کار آمد است به گونه ای که نمی توان گفت کدام بر دیگری اهمیت دارد. از دیگر نقاط قوت این محصول حرفه ای می توان به پنجره ای نوآورانه و شفاف اشاره داشت که به کاربرخانگی اجازه می دهد تا به راحتی آیتم های ذخیره شده را بدون باز کردن درب، تنها با دو ضربه ساده بررسی و به آسانی آنها را پیدا کرده و از آنها بهره مند شود.

حفظ دمای سرد یخچال تا ۴۱%

همان طور که ذکر شد به لطف فن آوری جدید LG InstaView Door-in-Door گنجانده شده در یخچال فریزر GDoor-In-Door GSX961MTAZ ال جی، شما می توانید اقلام خوراکی را بدون باز کردن درب یخچال مشاهده کنید که این امر به میزان ۴۱% از اتلاف سرما جلوگیری کرده و مواد غذایی را به مدت طولانی تری حفظ خواهد کرد.

ویژگی یخچال GDoor-In-Door GSX961MTAZ ال جی

فیلتر بهداشتی – Pure N Fresh

کمپانی محبوب و دور اندیش ال جی با رویکردی کاملأ حرفه ای کوشش کرده است از ریزترین  تا درشت ترین امکانات و قابلیت های حائز اهمیت و ارزشمند را در طراحی یخچال فریزر  GDoor-In-Door GSX961MTAZ ال جی در نظر بگیرد.

از این رو، این دستگاه دارای فیلتر بهداشتی Pure N Fresh بوده که به کمک آن گردش هوای تازه  و ممانعت از ورود میکروب به داخل محفظه را فراهم ساخته است. همچنین با استفاده از این سیستم، هوای داخل یخچال عاری از بوی بد شده و اکنون با اطمینان خاطر بیشتری می توانید آیتم های خوراکی خود را داخل آن ذخیره سازی کنید. اگر یخچال فریز مدل GSX961MTAZ دارید و نیاز به تعمیر دارد برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با تکنسین های تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید.

قفسه بطری

یکی از قفسه های یخچال فریزر GDoor-In-Door GSX961MTAZ ال جی به طور اختصاصی برای نگهداری از انواع بطری های نوشیدنی بوده و به کمک آن به راحتی می توانید هر زمان که می خواهید به  نوشیدنی های متنوع و سرد و خنک خود دسترسی آسان داشته و از نظم و چیدمان بهتری در فضای ذخیره سازی یخچال خود برخوردار شوید.

آب سرد کن و یخ ساز بدون لوله کشی

از دیگر مزایای غیر قابل چشم پوشی یخچال فریزر  GDoor-In-Door GSX961MTAZ ال جی می توان به بهره مندی از آب سرد کن و یخ ساز بدون لوله کشی آن اشاره داشت. چرا که این دستگاه دارای سیستم لوله کشی مستقل بوده و براساس این عملکرد عالی و انعطاف پذیر، مصرف کننده می تواند بنا به سلیقه خود هر جای که مایل است یخچال خود را قرار داده و حتی مجبور به تعویض فیلتر  یخچال نیز نخواهد بود.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی ، رسمی ترین و معتبرترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محترم می باشد. در هر یک از واحدهای این مرکز مورد اطمینان، کارشناسان و متخصصانی فعالیت می کنند که از سالیان متمادی تجربه در حوزه کاری خود بهره مند بوده و قادر به ارائه برترین و حرفه ای ترین خدمات به کاربران گرامی می باشند.

از سویی دیگر، مشتری مداری به عنوان مهم ترین اولویت نمایندگی ال جی در نظر گرفته شده و کلیه پرسنل دلسوز و متعهد این مجموعه، در جهت تحقق این اصل مهم تلاش می کنند. ارائه راهنمایی های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی معتبر خدمات، ارائه سرویس های پس از فروش و مواردی از این دست، از جمله مصادیق مشتری مداری در این مرکز خوش نام به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی تعمیرات ال جی و بخش های تخصصی آن، می توانید به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه نموده و از اطلاعات مفید آن بهره مند شوید.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید