جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ LG

تعمیر لپ تاپ lg در این مرکز به دلیل حضور کارشناسان باتجربه و بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته، به‌گونه‌ای انجام می‌پذیرد که می‌توان مدعی رفع اکثریت قریب به اتفاق اشکالات پیش آمده در لپ ‌تاپ های lg به دست متخصصان این مرکز بود. مدیریت مرکز تعمیر لپ تاپ lg پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار متخصصان خود قرار داده ‌است تا کارشناسان مربوطه، ضمن عیب یابی صحیح دستگاه بتوانند برترین راهکار جهت رفع اشکالات پیش آمده را برگزینند و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب نمایند.

مرکز تعمیر لپ تاپ lg یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود، بهسازی و ارتقاء لپ تاپ های lg است که تمامی پارامترهای لازم این حوزه را پیاده ساخته و ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات است. در بخش های آتی با برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ ال جی آشنا می شویم.

نمایندگی لپ تاپ LG

نمایندگی لپ تاپ ال جی از واحدهای زیرمجموعه مرکز سخت افزار ایران می باشد که در پارت های جداگانه خدمات مرتبط با لپ تاپ های این شرکت را به کاربران ارائه می کند. فروش و تعمیر لپ تاپ، دو فعالیت اصلی این نمایندگی بوده که توسط کارشناسان خبره و متخصص به مشتریان تقدیم می شود. یکی از ویژگی های مهم نمایندگی ها، ارائه خدمات باکیفیت و مطابق با استانداردهای شرکت سازنده است.

مرکز سخت افزار ایران با توجه به این امر، خدماتی با کیفیت و شایسته نام LG به کاربران محصولات این شرکت ارائه می کند. بخش تعمیرات این نمایندگی، از مهمترین بخش های خدماتی محسوب می شود که تعمیرات تخصصی لپ تاپ را برای متقاضیان انجام می دهد. عیب یابی و تعمیر انواع قطعات لپ تاپ در این مجموعه با استفاده از جدیدترین متد روز انجام می شود. از این رو تمامی عیوب لپ تاپ در این نمایندگی قابل تشخیص و برطرف شدن می باشد.

تعویض قطعات و تعمیر لپ تاپ lg

استفاده از قطعات تقلبی در زمان تعمیرِ دستگاه‌ها امری است که گاهاً در بسیاری از مراکز غیرمجاز اتفاق می‌افتد؛ این امر نه تنها سبب بروز اشکالات جدی در لپ تاپ خواهد شد، بلکه موجب استهلاک تجهیزات دیگر و خرابی کامل دستگاه می‌گردد. بنابراین در زمان انتخاب یک مرکز جهت تعمیر لپ ‌تاپ lg هوشمندانه عمل کرده و تنها به نمایندگی‌های مجاز و معتبر تعمیر لپ ‌تاپ lg مراجعه کنید. مرکز تعمیر لپ تاپ lg یکی از مراکز مجاز و استاندارد جهت دریافت خدمات تخصصی مرتبط با این دستگاه است که تخصصی ترین سرویس های این حوزه را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات ارائه می دارد.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ال جی

در عملکرد کیبورد و انتقال دستورات و اطلاعات کاربر به سیستم، عوامل و قطعات مختلفی دخیل هستند تا این قطعه به درستی کار خود را انجام دهد. ساختار کيبورد ها از چهار قسمت تشکيل شده است: قسمت بيروني یا بدنه و شکل و شمايل کيبورد، رابر، شيت ها و برد چاپي کيبورد. اگر در هریک از این قسمت ها مشکلی به وجود آید در این صورت باید کیبورد لپ تاپ LG تعمیر و یا تعویض شود.

بسته به میزان خرابی این قطعه، ممکن است صفحه کلید تعمیر شود و یا اینکه تعمیر آن امکان پذیر نبوده و باید تعویض شود. تعمیر کیبورد لپ تاپ یک کار تخصصی است و می‌بایست توسط کارشناسان این کار انجام شود. در صورت نیاز به سرویس‌های مرتبط با تعمیر این بخش از لپ تاپ می‌توانید به نمایندگی تعمیر لپ تاپ LG مراجعه نمایید.

تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ LG

درایو نوری در لپ تاپ نقش مهمی ایفا می کند. به واسطه این قطعه، می توان دیسک های DVD و CD را در لپ تاپ باز کرده و از اطلاعات آنها استفاده کرد. همچنین می توان اطلاعاتی را از سیستم درون یک DVD خام کپی کرد و به عنوان نسخه پشتیبان از آن استفاده کرد. خرابی این قطعه می تواند با نشانه های متعددی همراه باشد.

کند شدن سرعت خواندن دیسک ها، نخواندن دی وی دی، کپی نشدن اطلاعات روی لوح DVD، صدای زیاد هنگام کار از مهمترین نشانه های خرابی این قطعه می باشد. در واحد تعمیرات لپ تاپ LG، قطعاتی مانند لنز، موتور و دیگر قطعات متصل به دی وی دی رایتر مورد بررسی قرار می گیرند تا درصورت لزوم با تعویض آنها، دی وی دی رایتر تعمیر گردد.

تعویض کابل فلت لپ تاپ ال جی

کابل فلت رابطی است که تصویر را از مادربرد و کارت گرافیک به صفحه نمایش منتقل می کند. بنابراین خرابی این قطعه به معنای نداشتن تصویر، سوسو زدن آن و یا قطع و وصل شدن تصویر در لپ تاپ می باشد. کابل فلت به دلیل قرار گرفتن در مسیر لولاها، ممکن است به مرور زمان و با باز و بست زیاد لپ تاپ دچار فرسودگی شده و پاره شود. از این نظر تعویض آن برای رفع مشکل امری است که باید به دست متخصصان فنی تعمیر لپ تاپ LG انجام شود. فلت یک قطعه مهم در لپ تاپ است و هنگام تعویض آن باید به کیفیت کابل جدید توجه ویژه داشته باشید. در مرکز سخت افزار ایران، تعویض کابل فلت فرسوده لپ تاپ، تنها با استفاده از کابل اصلی و اورجینال صورت می گیرد.

تعمیر اسپیکر لپ تاپ ال جی

صدا نداشتن لپ تاپ و یا خارج صدای صدای ناهنجار از بلندگوی آن از نشانه های بارز خرابی اسپیکر می باشد. در این حالت اگر با هدفون به صدای دستگاه گوش دهید، صدایی واضح و شفاف دریافت می کنید. اسپیکر در اثر عواملی همچون ضربه خوردن، آب خوردگی، نوسانات الکتریکی یا قطع شدن اتصالات ممکن است خراب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. توجه داشته باشید در صورتی که خرابی اسپیکر ناشی از سوختن سیم پیچ داخلی یا پارگی آن باشد احتمال تعمیر لپ تاپ LG وجود نداشته و این بخش از دستگاه باید تعویض شود. البته هزینه تعویض اسپیکر چندان زیاد نبوده و معقولانه این است که برای رفع صد در صدی مشکل صدای لپ تاپ، آن را تعویض کنید.

مواردی که در بخش تعمیر لپ تاپ LG قابل بررسی است

  • انواع بایوس لپ تاپ LG
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ ال جی (Modem )
  • تعمیرات گرافیگ لپ تاپ LG و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ ال جی (VGA)
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED انواع لپ تاپ LG
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ LG ( آداپتور لپ تاپ )
  • تعمیر و تعویض وایرلس لپ تاپ ال جی ( wifi)
  • تعمیر و تعویض بلوتوث انواع لپ تاپ ال جی ( bt )
  • تست کامل قطعات الکترونیکی لپ تاپ LG و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل هارد لپ تاپ LG از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های LG
  • تست کامل LCD و LED لپ تاپ LG جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ،ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی لپ تاپ LG جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات .
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال لپ تاپ LG
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره لپ تاپ LG
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک لپ تاپ LG
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) لپ تاپ LG
  • رفع مشکلات مدار SOUND لپ تاپ LG و رفع مشکلات مدار LAN لپ تاپ LG
  • رفع مشکلات مدار RTC لپ تاپ LG و رفع مشکلات مدار CLOCK لپ تاپ LG
  • رفع مشکلات مدار POWERING لپ تاپ LG
  • تعمیر لپ تاپ LG رفع مشکلات مدار PWM لپ تاپ LG
  • رفع مشکلات مدار تامین کننده ولتاژ CPU لپ تاپ LG
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر لپ تاپ LG
  • تعمیر گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی لپ تاپ LG و همچنین جریان کشی لپ تاپ LG
  • تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ LG ( مکانیکی و الکترونیکی ) سیلندر ، برد و . . .
  • رفع بدسکتور لپ تاپ LG
  • بازیابی اطلاعات لپ تاپ LG
  • تست سلامت انواع هارد دیسک لپ تاپ LG
  • تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ LG ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )
  • تعمیرات باتری انواع لپ تاپ LG ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … )
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ LG یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ LG

تعمیر مادربرد لپ تاپ LG

در صورت بروز نقص در عملکرد لپ تاپ این احتمال وجود دارد که مشکل لپ تاپ شما مربوط به آسیب دیدن مادربرد و یا سوختن آن باشد. مادربرد از قطعات الکترونیکی تشکیل شده که دارای توان مشخص و تعیین شده‌ای هستند. این قطعات ممکن است در اثر آسیب‌هایی از سمت جریان ورودی به لپ تاپ و یا شوک‌های الکترواستاتیک قطعات جانبی متصل شده به لپ تاپ، دچار خسارات و آسیب‌های جزئی و یا کلی شوند.

کادر فنی مرکز تعمیر لپ تاپ lg پس از کنترل ظاهری لپ تاپ و مسیریابی جریان، قطعات آسیب‌دیده را جستجو و نسبت به تعویض و جای‌گذاری قطعه‌ی جدید اقدام خواهند کرد. در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات، کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ lg از قطعات اورجینال و با کیفیت جهت تعویض قطعات استفاده خواهند کرد .

  • تعمیر لپ تاپ LG در مواقع روشن نشدن دستگاه که به اصطلاح به آن No power می گویند.
  • تعمیر لپ تاپ LG در مواقعی که روشن می شود ولی بوت نمی شود . ( Power but no boot)
  • تعمیر لپ تاپ LG بخاطر ندادن تصویر از پورتهای مختلف و LCD لپ تاپ که معمولا مربوط به گرافیک لپ تاپ می باشد .
  • تعمیر لپ تاپ در خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ در حین انجام کار ( Random power off )
  • تعمیر لپ تاپ LG بابت دمای بالای لپ تاپ تا حدی که باعث هنگ کردن نوت بوک می شود (Over Heat )
  • تعمیر لپ تاپ LG بابت رفع مشکلات باتری (Battery charging problem )

عیب یابی و تعمیر آداپتور لپ تاپ lg

در بخش زیر برآنیم تا شما کاربران گرامی را در جریان شیوه تعمیر آداپتور لپ تاپ قرار دهیم. در صورتی که لپ تاپ شما نیز به مشکل برخورده است و اطمینان دارید که اشکال پیش آمده در آن ناشی از اختلال در آداپتور آن است با ما همراه باشید. در بخش زیر بصورت گام به گام اقدامات لازم برای رفع نواقص آداپتور و تعمیر لپ تاپ lg را با شما درمیان می گذاریم.

باز کردن قاب آداپتور

گام نخست در رفع نواقص آداپتور و تعمیر لپ تاپ lg بازکردن قاب آن است. همانطور که می دانید آداپتور لپ تاپ داری حفاظ پِرِسی است و پیچی برای باز کردن ندارد؛ از اینرو تنها راه ممکن جهت دسترسی به فضای درون و مدارات داخلی آن شکستن قاب است. در این مرحله با استفاده از پیچ‌گوشتی و انبر دست، قاب را (از شیار بین دو قاب و محل پِرِس شدن قاب) شکسته و باز می‌کنیم. ( این کار را با دقت و احتیاط انجام دهید تا صدمه ای به ظاهر شارژر وارد نشود).

جدا کردن لایه‌های محافظ فلزی و پلاستیکی دور مدارات

گام دوم در رفع نواقص آداپتور و تعمیر لپ تاپ lg جدا کردن لایه‌های محافظ فلزی و پلاستیکی دور مدارات آن است. اطراف مدارهای آداپتور  لایه‌ا‌ی از عایق پلاستیکی و یک قاب فلزی وجود دارد. قاب فلزی فقط از یک نقطه‌ی کوچک به مدار لحیم شده است و می توان آن را با هویه و قلع‌کش به آسانی جدا کرد. لایه‌ی عایق هم با مقدار زیادی چسب به مدار متصل است که البته چسب به کار رفته جهت این اتصال چندان محکم نیست و می‌توان با کمی احتیاط این لایه را جدا کرد.

گام سوم در تعمیر آداپتور لپ تاپ: رفع نقص مدار

رفع نقص مدار سومین گام در رفع نواقص آداپتور و تعمیر لپ تاپ lg است. در این مرحله می بایست قطعه‌ مشکل‌ساز را شناسایی کرده و لحیم پایه‌هایش را با هویه محکم کرد. (جهت پیشگیری از عود مشکل بهتر است کمی لحیم بیشتر هم به پایه‌ها اضافه شود).

نمایندگی lg و واحدهای تعمیرات lg

نمایندگی lg با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان ال جی –به ویژه در حوزه تعمیر لپ تاپ lg – عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی lg گردند.

 متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی ال‌جی به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند. جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید. واحدهای تعمیرات lg در بخش زیر معرفی می شوند.

خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ lg

  • مشکلات مربوط به پاور و عیب یابی و تعمیر آنها
  • تعمیر جک پاور لپ تاپ LG
  • تعمیر و تعویض مادربرد LG
  • مشکلات مربوط به کار نکردن کیبرد و عیب یابی و تعمیر آن
  • تعویض کیبرد و تاچ لپ تاپ LG
  • تعویض LCD شکسته لپ تاپ LG
  • رفع مشکل بوت نشدن لپ تاپ LG
  • تعمیر کاور LCD لپ تاپ LG
  • رفع مشکل کار نکردن Tuchpad لپ تاپ LG
  • رفع مشکل آب خوردگی لپ تاپ LG
  • رفع مشکلاتی که کیبورد در اثر ورود چای یا مایعات دیگر پیدا می کند.
  • تعویض انواع قطعات الکترونیکی ( خازن – مقاومت – دیود – ترانزیستور – فت – ماسفت – کریستال و… ) لپ تاپ
  • ولتاژهای مهم و نحوه عیب یابی آنها
  • عیب یابی انواع IO – SOUTH BRIDGE -NORTH BRIDGE – CPU SOCKET
  • تعمیر و تعویض انواع درایو نوری DVD-RW لپ تاپ LG
  • تعمیر و تعویض انواع مادربرد MAINBOARD لپ تاپ LG
  • تعمیر و تعویض انواع رم RAM لپ تاپ LG
  • تعمیر و تعویض انواع فن سی پی یو CPU FAN لپ تاپ LG
  • تعمیر و تعویض انواع کارت شبکه LAN لپ تاپ ال جی
  • تعمیر لپ تاپ LG به دلیل عدم برقراری ارتباط یک usb و یا چندین usb لپ تاپ ( خرابی usbها )
  • تعمیر لپ تاپ LG بابت مشکلاتی همچون کم نوری صفحه (LCD dimming)
  • تعمیر لپ تاپ LG بابت مشکلاتی همچون پرش ال سی دی لپ تاپ ال جی (LCD flickering ) ، تعمیر لپ تاپ LG بابت مشکلاتی همچون شکستگی ال سی دی لپ تاپ ال جی(Broken Screen ) ، خطوطی عمود و افقی بر روی صفحه نمایشگر (Vertical/Horizontal stripes )و …
  • تعمیر لپ تاپ LG به دلیل خرابی wifi / modem / BT و …
  • تعمیر لپ تاپ LG بدلیل خرابی اینورترها و بروز مشکلات در تصویر (Bad Inverter ) و …
  • تعمیر لپ تاپ LG بابت بروز مشکلاتی در چیپ ها از قبیل قلع مردگی که اقدام به ریبال چیپ مورد نظر می نماییم و یا بروز مشکلاتی در تغذیه چیپ مورد نظر که اقدام به شناسایی مدار باک مورد نظر و تعویض قطعه معیوب می نماییم.
  • تعمیر لپ تاپ LG به دلیل بالا رفتن دمای چیپ در مادربرد لپ تاپ (Bad thermal chips) و …
  • تعمیر لپ تاپ LG بابت مشکلاتی همچون خرابی سیلندر ، برد .
  • تعمیر برد الکترونیکی هارددیسک
  • تعمیر و تعویض انواع کارت شبکه بی سیم WIFI لپ تاپ LG
  • تعمیر و تعویض انواع وب کم WEBCAM لپ تاپ LG
  • تعمیر انواع آداپتور CHARGER لپ تاپ LG
  • پروگرام کردن انواع بایوس BIOS PROGRAM لپ تاپ LG
  • ارتقا انواع سی پی یو CPU UPGRADE لپ تاپ LG
  • ارتقا انوع رم RAM UPGRADE لپ تاپ LG
  • نصب و راه اندازی انواع ویندوز XP – VISTA – ۷-۸ لپ تاپ LG
  • نصب و راه اندازی انواع درایور لپ تاپ LG
  • عیب یابی عدم نصب ویندوز – هنگ کردن – تصویر ندادن NOT BOOT- روشن نشدن NO POWER
  • رفع نواقص ناشی از شکستگی انواع لپ تاپ LG
  • رفع مشکلاتی نظیر : به هم خوردگی رنگ تاریک شدن تصویر خطوط رنگی روی تصویر
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های LG که روشن نمیشوند
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های LG که روشن میشوند ولی تصویر ندارند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های LG که روشن میشوند اما بعد از جند ثانیه خاموش میشوند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های LG که شارژ نمی کنند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های LG که HANG میکنند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های LG که RESET میشوند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های LG که روشن میشوند ولی تصویر ندارند و بوق میزنند .
  • تعمیر لپ تاپ LG جهت مشکلی همچون نداشتن خروجی صدا (No Sound )
  • تعمیر لپ تاپ LG بدلیل مشکلاتی از قبیل تغذیه نادرست و خرابی مدار باکها
  • تعمیر لپ تاپ LG به دلیل ریختن مایعات بر روی آن
  • تعمیر لپ تاپ LG به دلیل سقوط لپ تاپ به درون مایعات
  • تعمیر لپ تاپ LG به دلیل مشکلاتی همچون خرابی چیپ رگیولاتور پاور( Bad power regulator chips)
  • تعمیر لپ تاپ LG به علت بروز مشکلاتی همچون عدم برقراری مادربرد با کلیه قطعات اینترنال و

لینک مفید

مرکز تعمیرات لپ تاپ  / نمایندگی تعمیر لپ تاپ  / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگتعمیر لپ تاپ ایسوستعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ فوجیتسو / تعمیر لپ تاپ اچ پی  /  تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیر لپ تاپ پاناسونیکنمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور  / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ

امتیاز شما به این نوشته