جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

گوشی ال جی جی ۷

کمپانی ال جی پس از شایعه های بسیار، بالاخره از نسل جدید گوشی‌ هوشمند خود با نام ال جی جی ۷ G7 ThinQ رونمایی کرد. ویژگی های ذکر شده برای گوشی ال جی جی ۷ حاکی از آن است که این محصول تقریبا واجد تمامی مشخصاتی است که در پرچمداران ۲۰۱۸ وجود داشته است. بهره‌گیری از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، ۴ تا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، صفحه‌نمایش فوق‌العاده روشن ۶.۱ اینچی‌ و … برخی از ویژگی های بارز و برجسته گوشی ال جی جی ۷ LG G7 ThinQ است. 

ظاهر جدید سری G ال‌جی نیز از یک فریم فلزی پولیش‌شده تشکیل شده که زیبایی خاصی به این گوشی بخشیده است؛ صرف‌نظر از ویژگی هایی که برای گوشی ال جی جی ۷ ذکر گردید، این محصول، واجد خصوصیاتی است که در نگاه اول ممکن است کمی عجیب بنظر می رسند؛ نام گذاری عجیب این محصول، عدم استفاده از پنل اولد علی رغم انتظارات و … برخی از این ویژگی های عجیب هستند که در بخش های آتی به آنها پرداخته‌ شده است.

گوشی ال جی جی ۷

درباره گوشی ال جی جی ۷

عدم استفاده از صفحه اولد در ال جی جی ۷:  طراحان گوشی ال جی G7 ترجیح داده‌اند تا در این محصول بجای استفاده از پنل OLED از پنل ال سی دی استفاده کنند. امکان دستیابی به روشنایی صفحه معادل ۱۰۰۰ نیت احتمالا مهم‌ترین علت ال جی برای ترجیح پنل LCD بر OLED بوده است. این تصمیم سبب شده تا تصویر ارائه شده توسط این محصول حتی در شرایط پر نور و نور طبیعی آفتاب هم دچار اختلال نشود. با این حال بنظر عجیب می رسد که برخلاف سایر پرچمداران هم‌‌رده گوشی ال جی جی ۷ ThinQ با پنل LCD معرفی شده است.

استفاده از ThinQ در نامگذاری گوشی ال جی جی ۷: پسوند ThinQ همانگونه که می دانید برای بسیاری از محصولات خانگی و غیرهوشمند ال جی استفاده شده است. با اینحال بنظر می رسد که ال جی اندک تغییری در استراتژی خود داده است و قرار است در گوشی های هوشمند خود نیز از این پسوند استفاده کند. البته کارشناسان عنوان می کنند که علت اصلی نام گذاری جی ۷، تحت عنوان G7 ThinQ امکانات پیشرفته هوش مصنوعی آن است. پیش از ارائه این محصول، گمانه‌زنی‌ها بیشتر بر آن بود که تازه‌ترین پرچمدار ال جی با نام تجاری G7 معرفی می‌شود.

مناسب نبودن ظرفیت باتری: باتری بکاررفته در گوشی ال جی جی ۷ دارای ظرفیت تنها ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. بنظر می رسد با توجه به صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی بکاررفته در این گوشی، این میزان ظرفیت برای باتری، چندان مناسب نباشد. گوشی‌های هم تراز با این محصول برای باتری های خود معمولا از ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت یا ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده کرده اند. البته باید به این نکته توجه شود که میزان ظرفیت باتری به تنهایی نمی تواند عامل یتعیین کننده در طول عمر باتری باشد. در این میان آیتم هایی چون نوع پردازنده، نوع صفحه نمایش و نیز بهینه‌سازی رابط کاربری بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

نبود پایداری تصویر در فیلم‌برداری ۴K: گوشی ال جی جی ۷ برخودار از دوربین دوگانه سطح بالایی است که در گوشی های هم‌رده‌اش کمتر دیده شده است. این دستگاه یک لنز اصلی و یک لنز ثانویه در ماژول دوربین پشتی خود دارد که لنز دومش از نوع زاویه باز انتخاب شده و میدان دیدش به اندازه دوربین‌های حرفه‌ای GoPro است. اما آنچه که در گوشی ال جی جی ۷ به نظر ناامیدکننده می‌آید نبود پایداری تصویر در فیلمبرداری ۴K است. عجیب بودن این مسئله از آن روست که در حال حاضر حتی طراحان گوشی های سطح پایین تری نظیر وان پلاس هم این قابلیت را در محصولات خود به کار برده اند.

شباهت گوشی ال جی جی ۷ به محصولات سامسونگ

با وجود آنکه طراحان گوشی ال جی جی ۷ مدعی‌اند که از رابط کاربری نوینی در این محصول استفاده کرده‌اند اما نکته جالب توجه اینجاست که این رابط کاربری، به طرز عجیبی شبیه به رابط کاربری بکاررفته در گوشی‌های سامسونگ است. از سویی دیگر با وجود انکه آیکون‌ها در ال جی جی ۷ تغییر کرده و به مستطیل با گوشه‌های خمیده تبدیل شده است، اما این تغییر نیز بسیار شبیه به گوشی های سامسونگ است. ال جی همچنین ویجت گوگل را به قسمت پایین صفحه منتقل کرده و شکل تازه‌ای را برای نمایش وضعیت آب و هوا معرفی کرده است.

بدین ترتیب شکل کلی صفحه خانه شبیه صفحه اصلی گوشی‌های سامسونگ شده و حتی ۵ ردیف اپلیکیشن و شکل کلی نوتیفیکیشن‌ها هم به گوشی‌های سامسونگ شباهت پیدا کرده است. اما شباهت این محصول به گوشی های سامسونگ به همین جا ختم نمی شود. در گوشی ال جی جی ۷ حتی تغییر شکل نرم افزاری در اپلیکیشن دوربین -با طراحی شاتر سفید و دکمه قرمز برای ضبط ویدیو- بیش از پیش شبیه اپلیکیشن دوربین در گوشی‌های سامسونگ به نظر می‌رسد. در نهایت می توان نتیجه گرفت که پرچمدار جدید ال جی، خواسته یا ناخواسته بسیار شبیه به گوشی های سامسونگ عمل کرده است.

تعمیرات موبایل ال جی

با توجه به پرطرفدار بودن گوشی های ال جی و فروش بالای این محصولات در درون کشور، کادر فنی مرکز تعمیر موبایل ال جی تمامی تلاش و توان خویش را به کار بسته است تا همگام با پیشروی‌های این کمپانی سرشناس و محبوب قادر به کسب رضایت بیش از پیش کاربران آن گردد و ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند باشد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اختلال در گوشی های ال جی خویش از جمله گوشی ال جی جی  به مرکز تعمیرات و سرویس موبایل در نمایندگی ال جی مراجعه و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

تعمیرات ال جی

ویژگی قابل توجه نمایندگی LG ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می ‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. جهت آشنایی بیشتر با خدمات ارائه شده در این مرکز می توانید به بخش زیر مراجعه نمایید. در بخش زیر واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی  معرفی گشته اند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می ‌پردازد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخشهای وبسایت قابل پیگیری است.

تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی /

امتیاز شما به این نوشته