جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج ، ارائه دهنده ارائه‌دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و تعمیر محصولات ال جی به متقاضیان است. به عبارتی دیگر فضای این مجموعه، بهترین مکان برای حضور دو گروه از کاربران است؛ گروه نخست کاربرانی که قصد خرید یکی از محصولات ال جی را دارند و درصددند تا پس از مشاهده محصول و آشنایی با ویژگی‌های آن، جهت خرید و تهیه آن اقدام نمایند. این گروه از کاربران می‌توانند پس از حضور در نمایندگی فروش ال جی در کرج و دریافت مشاوره های لازم از کارشناسان حاضر در این مجموعه جهت تهیه و خرید دستگاه اقدام نمایند.

گروه دوم کاربرانی که دارنده یکی از محصولات ال جی هستند اما به دلیل بروز خرابی در دستگاه مورد استفاده‌شان، نیازمند دریافت خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاه هستند. این گروه از کاربران نیز می‌توانند به نمایندگی تعمیر ال جی در کرج مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند. شایان ذکر است نمایندگی ال جی در کرج، در ارتباط با دستگاه‌های سنگین و با ابعاد بالا –نظیر یخچال، اسپلیت، لباسشویی و …ارائه دهنده خدمات «تعمیر و سرویس در محل» است.

نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی رسمی ال جی در کرج

نمایندگی مرکزی ال جی راه اندازی شده است تا هیچ کاربری از کاربران LG در ایران با کمبود خدمات و سرویس دهی مواجه نباشد. تمام خدمات نمایندگی ال جی در کرج همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. این خدمات به گونه ای طرح ریزی شده است که هم در بخش فروش و هم در بخش تعمیرات همه نیاز های کاربران را برطرف می سازد.

هر کاربر ال جی می تواند با مراجعه به نمایندگی LG در کرج و قانونی از انبوهی از خدمات متنوع و مفید بهره مند شود. می تواند بهترین و بالاترین کیفیت خدمات رسانی را انتظار داشته باشد و این انتظار را به راحتی برآورده سازد. برای نمونه هر کاربر در بحث فروش می تواند به کمک سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی قبل از خرید در مورد محصولات انحصاری ال جی اطلاعات مفیدی به دست آورد و دانش و آگاهی وارد مسیر خرید شود.

نمایندگی ال جی به صورت رسمی در ایران وجود ندارد. به دلیل تحریم های ظالمانه علیه ایران ، هیچ مرکزی به صورت رسمی در کشور نماینده ی ال جی نیست. با این حال مراکز تعمیراتی خدمات مربوط به تعمیر و بهسازی تولیدات این برند را به کاربران ارائه می دهند. مرکز سخت افزار ایران با اخذ مجوز رسمی تعمیرات ،  واحد تعمیرات تخصصی محصولات ال جی را، با تیمی از باتجربه ترین مهندسین و متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است.

خدمات نمایندگی ال جی در کرج

خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی در کرج را، به طور کلی می‌توان در دو دسته جای داد. دسته نخست خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات هر یک از دستگاه‌های ال جی است که هم به صورت تعمیر در مرکز و هم به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد. دسته دیگر، خدمات مرتبط با فروش محصولات ال جی است که در نمایندگی فروش ال جی، توسط کارشناسان خبره و با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات پس از فروش ارائه می‌گردد.

متقاضیان هر یک از سرویس‌های مذکور می‌توانند پس از حضور در نمایندگی ال جی و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی ال جی در کرج بر اساس نرخنامه مصوب محاسبه و دریافت می‌گردد.

شایان ذکر است مدیریت نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر در نمایندگی رسمی ال جی صورت پذیرفته است.

نمایندگی تعمیر محصولات ال جی در کرج

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی در کرج

به دنبال کدام یک از مدل‌های موبایل ال جی هستید؟ Q92 5G، K31، Q61 و … ؟ چه مشکلی برای موبایل ال جی شما به وجود آمده است؟ موبایل  روشن نمی‌شود، دائماً ریستارت می‌شود، ال سی دی آن شکسته است و … ؟ به دنبال هر کدام از مدل‌های موبایل ال جی که باشید یا هر مشکلی که برای موبایل ال جی شما به وجود آمده باشد، می‌توانید از خدمات نمایندگی موبایل ال جی در کرج استفاده کنید. نمایندگی ال جی در کرج علاوه‎‌بر اینکه در منطقه شاهین ویلا کرج شعبه دارد، خدمات فروش و تعمیرات انواع موبایل‌های ال جی را به کاربران کرجی در اقصی نقاط این استان از عظیمیه گرفته تا گوهردشت، فردیس، مهرشهر، هشتگرد، نظرآباد و … ارائه می‌دهد.

نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج

نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج علاوه‌بر اینکه در منطقه شاهین ویلا کرج شعبه دارد و خدمات فروش و تعمیر تلویزیون را با مراجعه حضوری کاربران به این مرکز ارائه می‌دهد، خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل را نیز به کاربران کرجی در هر کجای این کلان‌شهر از هشتگرد گرفته تا نظرآباد، مهرشهر، گلشهر، گوهردشت، عظیمیه و … ارائه می‌دهد. با این وجود اگر هر مشکلی برای تلویزیون شما به وجود آمد می‌توانید از سرویس تعمیر تلویزیون ال جی در محل توسط این مرکز استفاده کنید.

تعمیر یخچال ال جی در کرج

تعمیرات یخچال ال جی در کرج، توسط نمایندگی ال جی در شاهین ویلا انجام می شود. ساکنین کلیه مناطق استان البرز اعم از اشتهارد، هشتگرد، نظرآباد، ماهدشت، محمدشهر، صفادشت، ملارد، باغستان، رجایی شهر، عظیمیه، جهانشهر، هفت تیر و … می توانند برای یخچال یخچال ال جی در منزل، با این مرکز تماس بگیرند. تخصصی ترین خدمات تعمیر انواع یخچال های دوقلو، بالا و پایین، ساید بای ساید، یخچال-فریزر و … در سریع ترین زمان به متقاضیان ارائه می گردد.

تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج

برای دریافت خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در استان البرز، می توانید از نمایندگی ال جی در کرج کمک بگیرید. این مرکز شرایطی را فراهم کرده تا دارندگان ماشین ظرفشویی برندهای مختلف، سرویس های تعمیراتی مد نظرشان را با سرعت و کیفیت بالاتری دریافت کنند.

کارشناسان مجرب تعمیرات ماشین ظرفشویی، ضمن مراجعه به آدرس کاربران، مشکلات این دستگاه را بررسی و برطرف می نمایند. گفتنی است تیم پشتیبانی نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج، فعالیت های خود را محدود به منطقه خاصی و به اقصی نقاط استان البرز و کلیه محله های شهر کرج، سرویس دهی دارند.

تعمیر ظرفشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

کاربران لباسشویی‌های ال جی در هر کجای شهر کرج که ساکن هستند می‌توانند با کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی تماس گرفته و ظرف مدت چند ساعت خدمات مرتبط با تعمیر لباسشویی ال جی را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده برای شهر کرج  شامل (عظیمیه، گوهردشت، شاهین ویلا و …) می‌گردد.

ساکنان تمامی این مناطق برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی در کرج کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست حضور تعمیرکار لباسشویی را ثبت نمایند. ضمن آنکه در صورت امکان جابجایی دستگاه می‌توانند با توجه به آدرس‌های موجود در وبسایت، نزدیکترین شعبه به خود را انتخاب کرده و به آن مراجعه نمایند.

نمایندگی ال جی در شمال کرج

ساکنین البرز که در مناطق شمال کرج ساکن هستند و نیاز به کمک نمایندگی محصولات ال جی دارند، می توانند از خدمات حضوری بهره ببرند. محصولات ال جی اعم از لوازم برقی آشپزخانه، صوتی و تصویری و ماشین لباسشویی، مشمول خدمات نمایندگی هستند.

بهره مندی از این خدمات، به دلیل فعالیت تکنسین های ماهر، با حداقل خطا و بیشترین کارایی همراه است. چنانچه نیاز به تعویض قطعه باشد، اطمینان داشته باشید که قطعات اورجینال بوده و با کیفیت هستند.

نمایندگی ال جی در جنوب کرج

در نمایندگی ال جی در جنوب کرج، تمام خدمات مربوط به تعویض و تعمیر وسایل خانگی این برند ارائه می شود. این خدمات با قیمت مصوب صورت می گیرند و گارانتی دارند. بنابراین اگر هر مشکلی در دستگاه های ال جی خود مشاهده کردید، می توانید برای ثبت درخواست اعزام تکنسین با ما تماس بگیرید.

برای وسایل خانگی بزرگی که امکان جابجایی آن ها وجود ندارد، تکنسین در محل حاضر خواهد شد و مشخص می کند که چه کاری برای تعمیر لازم است. در این مرکز به جهت برقراری اطمینان، گارانتی تعمیر ارائه می شود. 

نمایندگی ال جی در شرق البرز

نمایندگی ال جی، خدمات خود را برای ساکنان شرق البرز به صورت حضوری و در محل ارائه می کند. شعب ال جی شهر کرج یکی از فعال ترین نمایندگی های این برند هستند. صاحبان لوازم خانگی ال جی می توانند با تماس با این نمایندگی، مشکل خود را شرح داده و برای رفع آن راهنمایی بگیرند.

چنانچه دستگاه شما هنوز مشمول گارانتی است، ابتدا با شرکت گارانتی کننده تماس بگیرید و سپس در صورتی که نتوانستید مشکل را از آن طریق حل کنید، به نمایندگی مجاز ال جی مراجعه کنید.

نمایندگی ال جی غرب کرج

افرادی که در غرب کرج ساکن هستند و نیاز به خدمات نمایندگی ال جی دارند، می توانند از اپراتورهای این مجموعه مشاوره بگیرند. تمام امور تعویض قطعه، تعمیر و سرویس دستگاه، در نمایندگی ال جی غرب کرج انجام می شود. در مورد نوع دستگاه هم محدودیتی وجود ندارد، انواع یخچال فریزرها، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و کولر گازی شامل خدمات نمایندگی هستند.

به این ترتیب با هر مشکلی اعم از نشتی آب در ماشین های ظرفشویی و لباسشویی، ایراد در تلویزیون، کار نکردن کولر و غیره روبرو شدید برای راهنمایی با مرکز تماس بگیرید. توصیه می کنیم به طور دوره ای، لوازم برقی ال جی خود را سرویس کنید، تا از مشکلات هزینه بر پیشگیری شود.

نمایندگی فروش ال جی در کرج

متقاضیان خرید محصولات ال جی در کرج –اعم از یخچال، تلویزیون، اسپلیت، لپ تاپ و … – می توانند با حضور در نمایندگی فروش ال جی و کسب اطلاعات و مشاوره های ضروری، نسبت به خرید کالای مورد نیاز خویش اقدام نمایند. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند.

کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی ال جی در کرج می ‌توانند ضمن بهره‌ مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید محصولات ال جی اتخاذ کنند.

نمایندگی تعمیر محصولات lg در البرز

نمایندگی ال جی در کرج با تجهیز فضای خویش به حضور خبره ترین کارشناسان و پیشرفته ترین ابزار، این امکان را فراهم آورده است تا تعمیر و رفع کلیه اشکالات ایجاد شده در دستگاه های ال جی با یک بار مراجعه به این مرکز میسر گردد. نمایندگی تعمیرات ال جی با تقسیم ساختار درونی خویش به پارتهای متعددِ تخصصی، فضایی فراهم ساخته است تا خدمات و سرویس های مرتبط با هر یک از دستگاه های ال جی صرفاً در پارت تخصصی مرتبط با همان محصول انجام پذیرد. این امر از اِعمال اقدامات غیرتخصصی بر روی دستگاه و دوچندان شدن اشکالات پیش آمده در آن پیشگیری می نماید.  شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی در کرج مشمول گارانتی و ضمانت است.

سوالات کاربران درباره نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در محمد شهر کرج هم شعبه داره ؟

نحوه ی ارائه خدمات نمایندگی ال جی در محمد شهر کرج به صورت غیر حضوریه. با ثبت درخواست و ارسال دستگاه معیوب به  شعبه ی شاهین ویلای نمایندگی ال جی در کرج میتونین از خدمات این مرکز بهره ببرین.

نمایندگی ال جی در کرج چه سرویس هایی رو گارانتی میکنه؟

کلیه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی در نمایندگی ال جی کرج به همراه گارانتی عرضه می شوند.

آدرس دقیق نمایندگی ال جی در کرج رو پیدا نمیکنم، کجاست؟

شاهین ویلا، خیابان نهم غربی ، نبش کوچه قنات، ساختمان زاگرس ، طبقه چهارم

خدمات تعمیراتی نمایندگی ال جی در کرج به لوازم خونگی ال جی هم تعلق میگیره؟

بله خدمات نمایندگی ال جی در کرج به تمامی محصولات ال جی اختصاص پیدا میکنه.

برای اینکه بتونم با شعبه ی کرج نمایندگی ال جی صحبت کنم؛ به چه شماره ای زنگ بزنم؟

برای تماس با کارشناسان نمایندگی ال جی در کرج شماره 02154114 را بگیرید و به داخلی شعبه کرج وصل شوید.

تلویزیون ال جیم خراب شده، جابه جایش تا نمایندگی ال جی در کرج برام واقعا سخته، چیکار کنم؟

نمایندگی ال جی در کرج با ارائه سرویس های تعمیر در محل تلویزیون ال جی به کمک شما میاد و با استفاده از دانش به روز کارشناسان اعزامی خود اختلالات تلویزیون معیوب را در منزل شما برطرف می کند.

میخوام یه تلویزیون از برند ال جی بخرم که خیلی بزرگ نباشه، چون متراژ خونم زیاد نیس، نمایندگی ال جی در کرج میتونه در انتخاب تلویزیون کمکم کنه؟

نمایندگی ال جی کرج با ارائه ی مشاوره های کارشناسان و به رایگان انتخاب خرید تلویزیون جدید را برای شما آسان می کند.

گوشی ال جی دارم ال سی دیش شکسته، میخوام با کارشناس نمایندگی تعمیر موبایل ال جی در مورد هزینه و مدت زمان تعمیرات موبایلم صحبت کنم به چه شماره ای زنگ بزنم ؟

به شماره 02154114 زنگ بزنین و داخلی مخصوص نمایندگی ال جی در کرج را بگیرید تا کارشناسان ما در واحد تعمیر گوشی ال جی شما را راهنمایی کنند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می ‌پردازد.

نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج

تعمیرات ال جی در این مرکز به پشتوانه بهره مندی از حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات تخصصی» در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات ال جی با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌ مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع و برطرف نمود.

این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد.

4.6/5 (46 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید