جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

روشن نشدن گوشی ال جی

روشن نشدن گوشی ال جی می‌تواند هم به دلیل وجود اشکالات سخت افزاری و هم به دلیل وجود اشکالات نرم افزاری در این دستگاه اتفاق بیفتد. در صورت مواجهه با این اشکال مهم‌ترین نکته، عیب‌یابی صحیح گوشی و تشخیص علت اصلی اشکال پیش آمده است. بی‌توجهی به این مسئله و اقدام به تعمیر گوشی ال جی، ممکن است سبب ورود به حیطه‌های نامرتبط و آسیب دوچندان دستگاه گردد.

در صورت روشن نشدن گوشی ال جی -و یا روشن شدن و خاموش شدن سریع دستگاه-، نیاز است تا هم بخش سخت افزاری و هم بخش نرم افزاری دستگاه بررسی گردد. در بخش‌های آتی روش های رفع این مشکل شرح داده شده است. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در روند تعمیر این مشکل می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ال جی تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

روشن نشدن گوشی ال جی

رفع مشکل روشن نشدن گوشی ال جی (نرم افزاری)

در غالب موارد مشکل روشن نشدن گوشی ال جی، به دلیل وجود اشکالاتی نرم افزاری در تنظیمات این دستگاه اتفاق می‌افتد.  طراحي دستگاه‌هایي با سیستم عامل اندرويد به گونه‌اي است که وقتی پردازنده براي مدت زمان خاصي واكنش نشان ندهد، دستگاه به طور خودكار خاموش و روشن مي شود تا بدين وسيله از سيستم محافظت گردد. به عبارتی دیگر مشکل روشن نشدن گوشی ال جی در واقع واکنش این دستگاه جهت حفاظت از خود در برابر مشکل نرم‌افزاری‌ای است که در آن بوجود آمده است.

نکته: خطاهاي مربوط به ويجت (ابزارک) در زمان استفاده يا نصب بسياري از برنامه هاي كاربردی (بیش از 20 برنامه) سبب عدم واكنش گوشي يا خاموشي آن مي‌شود.

توجه: در صورتی که پس از اجراي يك برنامه كاربردي، با خطا مواجه شدید، آن برنامه كاربردي را حذف نمایید.

*برای پاک کردن برنامه کاربردی اخلال‌گر و رفع مشکل روشن نشدن گوشی ال جی دستورالعمل زیر را دنبال نمایید:


 
 ←     ←       ←   ← حذف برنامه كاربردي نصب‌شده

 

گوشی ال جی خود را بررسی نمایید و ببينيد که آیا نرم افزار آن آخرین نسخه عرضه شده از سوی شرکت سازنده است یا خیر. در صورت بروز نبودن نرم افزار به وب سایت رسمی کمپانی ال جی مراجعه کرده و نسخه نرم افزاری گوشی خود را بروز رساني كنيد.

مورد دیگری که سبب روشن نشدن گوشی ال جی می‌گردد، داغ شدن بیش از اندازه گوشی است. زماني كه باطري خيلي داغ مي‌شود (بيش از 60 درجه سانتيگراد)، گوشي هاي هوشمند ال جی به صورت خودکار خاموش مي‌شوند تا در برابر آسیب‌های احتمالی از خود محافظت کنند. در صورت احساس دمای بیش از اندازه در دستگاه و روشن نشدن گوشی ال جی، تمامي برنامه‌هاي در حال اجرا و برنامه‌هايي فعال در پشت زمينه (auto sync) دستگاه را ببندید و پس از خنك شدن گوشی، مجدداً آنها را اجرا نمایید.

رفع مشکل روشن نشدن گوشی ال جی (سخت افزاری)

روشن نشدن گوشی ال جی ممکن است به علل سخت افزاری زیر نیز اتفاق بیفتد. بنابراین در صورت مواجهه با این اشکال، توصیه می‌شود موارد درج شده در بخش زیر را نیز بررسی کنید:

  • علت خاموشی و روشن نشدن موبایل ال جی می‌تواند به دلیل قطع ارتباط میان باطري و گوشي اتفاق بیفتد. بنابراین ارتباط این بخش را بررسی کنید.
  • وجود كثيفي، لكه يا شل شدن درگاه هاي گوشي هوشمند مي تواند علت خاموش شدن گوشي باشد.
  • با استفاده از یک پارچه تمیز، بدون پرز و خشك درگاه‌های تلفن همراه خود را تميز كنید يا باطري را خارج كرده و دوباره در محل خود قرار دهيد. پس از این کار، گوشي را روشن كنید و عملکرد آن را بررسی نمایید.
  • عوامل دیگری چون ضربه خوردن و یا نفوذ مایعات به درون دستگاه نیز می‌تواند سبب خاموشی و روشن نشدن گوشی ال جی گردد. در صورتی که اشکال پیش آمده به این دلیل باشد، به یکی از مراکز مجاز در حوزه تعمیر موبایل ال جی مراجعه نمایید.

تعمیرات گوشی ال جی

اگرچه خرابی‌ موبایل های ال جی می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آن‌ها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیرات موبایل است. تعمیرات گوشی ال جی در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه موبایل معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیر موبایل LG تمامی پارامترهای لازم جهت انجام تعمیرات موبایل را در نظر داشته و تأکید ویژه‌ای بر پیاده ساختن آن‌ها در این مجموعه داشته است. کاربران هریک از گوشی های موبایل می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات گوشی ال جی از بهترین خدمات تعمیر بهره‌مند گردند. بد نیست بدانید که مدیریت این مجموعه به دلیل اطمینان از تعهد و تخصص کارشناسان فعال در این مجموعه تمامی تعمیرات موبایل انجام شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است.

نمایندگی ال جی در تهران‌

نمایندگی ال جی در تهران‌ در قیاس با سایر همکاران خود، یکی از با سابقه‌ترین و مجرب‌ترین مراکزی است که در حوزه تعمیرات ال جی مشغول به ارائه خدمات است. نمایندگی رسمی ال جی فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات ال جی به کشور، آغاز کرد و تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص در این حوزه گماشت. مدت‌هاست که نام محصولات ال جی با نمایندگی ال جی در تهران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی مجاز تعمیرات ال جی است. در حال حاضر کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات ال جی تمامی خدمات مرتبط با تولیدات ال جی اعم از کپی، پرینتر، فکس و اسکنر و … را به کاربران ارائه می دهند. شماره تماس نمایندگی ال جی در تهران در بخش «تماس با ما» همین وب سایت درج گردیده است.

keyboard_arrow_down

شما کاربران گرامی می‌توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را در سایر صفحات وبسایت دنبال نمایید.

محصولات ال جی
سوالات متداول ال جی
اخبار ال جی
مقالات ال جی
4/5 (3 امتیاز)