جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مشکلات تصویری در لپ تاپ

بروز مشکل در ال سی دی لپ تاپ شما ممکن است  به صورت  ظهور خط های عمودی روی تصویر، به هم ریختگی رنگ ها و پرش تصویر باشد . ظهور خطوط روی صفحه مانیتور و یا پرش تصویر ممکن است بر اثر دلایل ساختاری یا ظاهری با شد . در این مقاله به بررسی علل بروز مشکلات تصویر در لپ تاپ و راه حل کارشناسان برای آن ها می پردازیم .

اگر به خرابی ظاهری دائم برخورد کردید مشکل فقط از صفحه نمایش لپ تاپ شما می باشد. درخرابی های ظاهری موقت تصویر،  گاهی اوقات در بعضی از زاویه های صفحه نمایش تصویر خراب می شود گاهی اوقات صفحه نمایش تا چند دقیقه یا حتی چند ساعت خوب است اما ناگهان صفحه سفید می شود و یا نور کم و زیاد میشود و یا نویز می اندازد همه اینها ناشی از خرابی فلت صفحه نمایش است و با تعمیر و یا تعویض فلت مشکل به راحتی قابل حل خواهد شد .

مشکلات تصویر در لپ تاپ ال جی

وجود خط در تصویر ال سی دی

گاهی ممکن است هنگام کار با لپ تاپ خود متوجه خط های عمودی روی تصویر شوید . اگر تعداد این خط ها کم باشد ، این مشکل مربوط به خود ال سی دی است و این خرابی ممکن است به صورت موقت تعمیر شود . اما بعد از مدت زمان کوتاهی باز شاهد ظهور این خطوط رو ی ال سی دی خواهید بود . حال چگونه باید تشخیص داد که این خطوط ساختاری هستند یا ظاهری . با چند راهکار ساده به  این خطوط یا نویز ها دقت بفرمایید مشاهده می کنید زمانی که خط ها در جریان هستند و جابجایی خط صورت می گیرد ،  تصویر زیر خط درست است مانند اینکه با ماژیک رنگی پر رنگ بر لایه های زیرین صفحه نمایش خط کشیده شده است  .

راه دوم تشخیص خرابی ظاهری فشار دادن از طریق انگشت سبابه و انگشت شصت در نقاط مختلف صفحه نمایش می باشد که در این صورت متوجه تغییر در خرابی و خط های افتاده بر روی صفحه نمایش می شوید و راه سوم تست خرابی ظاهری استفاده از خروجی آنالوگ لپ تاپ می باشد  با اتصال مانیتور دوم  به خروجی آنالوگ متوجه این اشکال  می شویم و خرابی ظاهری شامل سفید شدن کامل صفحه هم می باشد که البته اشکال سفیدی در بعضی از برند ها بین فلت صفحه نمایش و صفحه نمایش مشترک است.

به هم ریختگی رنگ ها یا خرابی ساختاری تصویر

به هم ریختگی تصویر در لپ تا پ یعنی اینکه تصویر را بصورت ناموزون و درهم و یا شطرنجی و یا بصورت خط های افقی و عمودی رنگی که مرتبط با شاکله تصویر باشد نشان می دهد. این خرابی مربوط به  بخش پردازش تصویر یا همان چیپست گرافیک و مدار مربوطه است. متخصصین نمایندگی ال جی پس از انجام بررسی های لازم به عیب یابی اولیه ، لپ تاپ شما را تعمیر خواهند کرد.

لازم به ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی می باشد و متخصصین نمایندگی ال جی تعمیراتی مطمئن و بدون بازگشت را به شما مژده می دهند. در صورت بروز مشکلات تصویر در لپ تاپ ال جی بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین مرکز تعمیرات لپ تاپ ال جی تماس بگیرید.

نتیجه گیری در مورد بروز مشکلات تصویر در لپ تاپ 

در این صفحه با مشکلات تصویری در لپ تاپ ال جی آشنا شدید. نمایندگی ال جی پیشگام در خدمات تخصصی تعمیر محصولات ال جی خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید. هریک از این واحدها خدمات تعمیر و ترمیم یکی از محصولات ال جی را به عهده دارد .

تعمیرات هر محصول به صورت حرفه ای و با حضور متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای انجام می گردد. ازین رو هیچ گونه  نگرانی در خصوص  تعمیر محصولات خود نداشته باشید. خدمات برتر را با متخصصین مرکز تعمیرات ال جی تجربه نمایید. سرعت ، دقت و کیفیت در ارائه ی خدمات شعار نمایندگی ال جی بوده و همواره در این راستا قدم برداشته است. مشکلات تصویر در لپ تاپ ممکن است در همه برندهای لپ تاپ اتفاق بیفتد اگر از لپ تاپ سونی استفاده می کنید. برای رفع این مشکل با کارشناسان تعمیر لپ تاپ سونی تماس بگیرید. 

امتیاز شما به این نوشته