جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مانیتور ۳۱.۵ اینچی الجی

مانیتور ۳۱.۵ اینچی الجی با نام لاتین LG 32UK550-B معرفی شد. این مانتیور 4K است و از HDR10 پشتیبانی می‌کند. جامعه هدف این مانیتور بازار میان ‌رده‌ها است. یک مانیتور Ultra HD است و ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و به‌فناوری رفرش‌ریت پویای شرکت AMD (فری‌سینک) نیز تجهیز شده است.

مانیتور ۳۱.۵ اینچی الجی نخستین مانیتور ال‌جی است که با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار، ویژگی HDR را در نمایشگری LCD به‌تصویر می‌کشد. ظاهرا قرار است فعلا این مانیتور به‌صورت رسمی در کشور ژاپن عرضه شود و سپس به‌بازار دیگر کشورها وارد شود.

مانیتور ۳۱.۵ اینچی الجی

ویژگی های مانیتور ۳۱.۵ اینچی الجی

پنل مانیتور ۳۱.۵ اینچی الجی از نوع VA است و وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را برای کاربر به ارمغان می آورد؛ در پنل‌های VA، زاویه‌ دید محدود، از بزرگترین مشکلات این این پنل گزارش شده است. این در حالی است که تولیدکنندگان موفق‌ شده‌اند به کمک فناوری MVA تا حدی زیادی این مشکل را برطرف سازند.

پنل VA مانیتور ۳۱.۵ اینچی الجی می‌تواند با پوشش ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3، تا ۱.۰۷ میلیارد رنگ را به‌نمایش بگذارد و در کنار این، ۱۰۰ درصد از محدوده‌ رنگی sRGB را نیز پوشش می‌دهد. روشنایی ۳۰۰ نیت دارد؛ این حد از روشنایی معمول و طبیعی است و از ویژگی های خیلی خاص آن نیست؛ به نسبت کنتراست ۳۰۰۰ به ۱، زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه‌ GtG، رفرش‌ریت (سرعت تعویض فریم) ۶۰ هرتز و زاویه‌ دید استاندارد VA یعنی ۱۷۸ درجه‌ی افقی و عمودی از دیگر ویژگی های مانیتور ۳۱.۵ اینچی الجی است.

درگاه‌های ورودی و خروجی LG 32UK550-B

مانیتور ۳۱.۵ اینچی الجی، مجهز به دو درگاه HDMI 2.0a و یک درگاه DisplayPort 1.2 است؛ همه درگاه‌ها از HDCP 2.2 پشتیبانی می‌کنند. این مانیتور دو اسپیکر پنج واتی در کنار جک هدفون دارد و هیچ‌گونه درگاه USB در آن وجود ندارد.

مانیتورهای ارزان‌قیمت ۳۱.۵ اینچی LCD ال‌جی برخلاف بالارده‌هایی نظیر 32UD99-W و 32UK950-W از پنل IPS استفاده نمی‌کنند؛ اما فناوری VA را دارند. LG 32UK550-B نخستین مانیتور بزرگ 4K ال‌جی است که با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار، HDR10 را به‌تصویر می‌کشد؛ اما نباید فراموش کرد که حتی با پشتیبانی مانیتور ۳۱.۵ اینچی الجی از HDR، به‌دلیل روشنایی ۳۰۰ نیت، نمی‌توان یک تجربه‌ غنی از HDR را کسب کرد.

مشخصات کاربردی LG 32UK550-B

  • پنل: ۳۱.۵ اینچ VA
  • وضوح تصویر: ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل
  • حداکثر رفرش‌ریت (سرعت تعویض فریم): ۶۰ هرتز
  • زمان پاسخ‌دهی:۴ میلی‌ثانیه‌ (GtG)
  • روشنایی: ۳۰۰ نیت
  • نسبت کنتراست: ۳۰۰۰:۱
  • زاویه‌ دید: ۱۷۸ درجه‌ افقی و عمودی
  • HDR: HDR10
  • رفرش‌ریت پویا: فناوری فری‌سینکِ AMD (بین ۴۰ تا ۶۰ هرتز)
  • تراکم پیکسلی:۱۴۰ پیکسل در اینچ
  • رنگ‌های نمایشگر: ۱.۰۷ میلیارد
  • گستره‌های رنگی : ۹۵ درصد DCI-P3 و ۱۰۰ درصد sRGB
  • پایه: شیبِ ۵ تا ۱۵ درجه‌ای و ارتفاعِ ۱۱۰ میلی‌متریِ قابل‌تنظیم

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی یکی از درگاه های رسمی و قانونی است که تمام محصولات ال جی را حمایت و پشتیبانی می کند. در این نمایندگی که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات و سرویس ها را دریافت کنید. نمایندگی رسمی ال جی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی خدمات بسیار متنوعی را طراحی کرده است که با ارائه آنها هر سطحی از نیاز های کاربران را پاسخگو خواهد بود.

در این نمایندگی همه سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. توجه به حقوق مسلم کاربران و مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری در همه حال، از مهمترین قوانین اجرایی در نمایندگی ال جی در تهران است. استفاده از امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و کاربردی که در این نمایندگی فراهم است، کمک می کند تا کاربر در بخش فروش، خرید خوبی را تجربه کند و پس از آن بتواند از خدمات پس فروش اصل و شرکتی بهره مند شود.

در این نمایندگی همه بخش ها به صورت جداگانه و مستقل فعالیت می کنند. آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال وجود دارد که کمک می کند مسیر تعویض قطعه برای هر محصول با امنیت بالا طی شود. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات ال جی در بخش تعمیرات نمایندگی رسمی ال جی بررسی و برطرف خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته