جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ LG gram

کتاب های آموزشی همیشه سنگین هستند و دانش آموزان مجبور می شوند کوهی از این کتاب ها را داخل کوله پشتی خود ریخته و آنها را از خانه تا مدرسه و بالعکس جابه جا کنند. این احساس سنگینی ممکن است، بار فیزیکی و روانی زیادی به همراه داشته باشد؛ درحالیکه می توانند به جای همه آنها یک لپ تاپ مناسب با باتری قدرتمند را برای انجام تکالیف خود پیدا کنند. به هر حال، به عنوان یک لپ تاپ فوق العاده سبک برای سال تحصیلی جدید لپ تاپ LG gram بسیار کمک کننده بوده و می تواند آرامش خیال بیشتری را فراهم کند. در این مقاله به بررسی این محصول تحسین برانگیز خواهیم پرداخت.

لپ تاپ LG gram

لپ تاپ LG gram با وزن سبک و قدرتمند

ساختاری سبک و کوچک

خوشبختانه لپ تاپ LG gram بسیار حمل پذیر بوده و به لطف طراحی جمع و جور، سبک وزن و باتری قدرتمند اش می توانید به راحتی آن را با خود همراه کرده و به مدرسه بروید. به یاد داشته باشید، حمل این لپ تاپ تنها چیزی است که شما را به خاطر وزن اش اذیت نخواهد کرد و طول عمر زیاد باتری آن می تواند ساعات زیادی از کارهای شما پشتیبانی کند. علاوه بر همه اینها، از آنجایی که این لپ تاپ شارژ زیادی را برای تان نگه می دارد می توانید با خیال راحت شارژر را در خانه گذاشته و بدون نیاز به آن کوله پشتی خود را سبک تر سازید. همچنین این لپ تاپ دارای عملکرد محاسباتی سریعی بوده که بر همین اساس قادر است در انجام کوتاه مدت و رضایت بخش تکالیف مدرسه ای به شما کمک کند.

مشخصات لپ تاپ

لپ تاپ LG gram دارای بدنه ای براق، قاب با آلیاژ منیزیوم و وزنی سبک است و مدل 14 اینچی آن دارای ابعادی به اندازه 12.7 x8.3 x0.6 اینچ و وزنی 2.2 کیلوگرمی می باشد. گفتنی است، این لپ تاپ محبوب دارای فریم کاهش یافته ای است و به همین دلیل با وجود صفحه نمایش 14 اینچی و ابعاد کوچک خود می توانید کارهای زیادی را با آن مدیریت کنید. به یاد داشته باشید، با اینکه این محصول به لحاظ ظاهری دارای وزن کم با سایزی کوچک است اما به لحاظ قابلیت ها چیزی کم نخواهد داشت.

شاخصه های سخت افزاری

لپ تاپ LG gram از شاخصه های ارزشمندی بهره مند شده که از جمله آنها می توان به پردازنده توانمند و کارآمد اینتل Core i7-8550U و همچنین حفظه ذخیره سازی M.2 SSD با ظرفیت 512GB اشاره داشت که به کمک آنها قدرت اجرایی بالا بدون نگرانی از تمام شدن سریع شارژ باتری را ارائه خواهد داد. این دستگاه می تواند تمام روز شارژ مانده و به طور میانگین 17.5 ساعت برای تان کار کند؛ البته امیدواریم که تکالیف شما اینقدر زیاد و سنگین نباشد. از سویی دیگر، پردازنده لپ تاپ LG gram نیز با 8 گیگابایت حافظه DDR4 (قابل ارتقاء به 16 گیگابایت) همراه شده و بدین گونه می تواند انجام وظایف چندگانه شما را به هنگام جمع آوری مقالات، تحقیق، جستجو و استفاده از فیلم های یوتوب به راحتی و با سرعت تمام پشتیبانی کند.

بدنه مقاوم و با استحکام

اکنون شاید با خود فکر کنید که با توجه به توضیحات ذکر شده  لپ تاپ LG gram بسیار سبک و کوچک است و ممکن است شما در مدرسه فراموش کنید که چنین دستگاه ارزشمندی را با خود حمل می کنید و به همین دلیل خیلی مراقب کوله پشتی تان نبوده و با بی احتیاطی آن را این ور و آن ور بیاندازید؛ این در حالی است که هیچ کس نمی خواهد لپ تاپ جدید و محبوب اش دچار آسیبی شود. اما نگران نباشید، خبر خوش آن است که این دستگاه بسیار مستحکم ساخته شده و به منظور زندگی های پرشور و تکاپوی مدرسه ای طراحی و تولید شده است.

سایر ویژگی ها

صفحه نمایش 14 اینچی لپ تاپ LG gram نه تنها لمسی می باشد بلکه از یک پنل ال سی دی FULL HD IPS  بوده و به شما امکان می دهد تا تصاویری درخشان را در یک نماشگری با زاویه دید گسترده به تماشا نشسته و حتی در دیدن محتواهای متفاوت در کنار دوستان تان از آن بهره مند باشید. به هنگامی که شما در حال تماشای چیزی به صورت فردی هستید؛ می توانید از جک هدفون با فن آوری DTS Headphone: X استفاده کرده و از صدایی فراگیر برخوردارشوید و اگر مایل هستید با خانواده یا دوستان تان به تماشای چیزی بپردازید می توانید دستگاه را از طریق کابل HDMI به یک تلویزیون یا مانیتور دیگر متصل کنید. لازم به ذکر است، امکان استفاده از اسپیکرهای لپ تاپ یا بلوتوث اسپیکر نیز فراهم آمده است.

نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج، ارائه دهنده برترین و حرفه ای ترین سطوح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و تعمیرات ال جی به مشتریان ارجمند می باشد. این مرکز شناخته شده به پیشرفته ترین ابزارها و استانداردهای بین المللی مجهز شده و به لحاظ برخورداری از پرسنل کارآمد و متخصص همواره توانسته است بهترین سرویس ها و خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید.

تکنسین های این مرکز با داشتن تبحر زیاد در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات الکترونیکی نه تنها ریکاوری دقیق محصولات معیوب را ضمانت خواهند کرد بلکه قادر به ارائه راهنمایی های کاملأ تخصصی پیش از خرید برای هر کدام از محصولات ال جی خواهند بود. لازم به ذکر است، هر کدام از مدل های ماشین آلات اداری، لوازم خانگی، تبلت، گوشی، تجهیزات جانبی و … ال جی در واحدهای نمایندگی ال جی در کرج قابل بررسی و ترمیم بوده و آخرین مدل های هر کدام از محصولات مذکور آماده فروش می باشد. برای بهره مندی از اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات نمایندگی lg در کرج می توانید با این مرکز تماس مستقیم حاصل نمایید.

شما کاربران گرامی می‌توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را در سایر صفحات وبسایت دنبال نمایید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
امتیاز شما به این نوشته