جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

شرکت ال جی، پنل آیپد 2024 را طراحی می کند!

طراحی پنل آیپد 2024 توسط ال جی ، برای بسیاری از طرفداران تبلت اپل خوشحال کننده است؛ چون بالاخره می توانند به استفاده از نمایشگر OLED در آیپد، امیدوار باشند. این امکان به ویژه زمانی قوت گرفت که ال‌ جی، به‌‌ عنوان تأمین‌ کننده‌ صفحه‌ نمایش ‌های OLED، کارخانه خود را در کره جنوبی، گسترش داد. از طرفی بر اساس گزارش های جدید، خط تولید آیپد در سال 2023، تغییراتی خواهد داشت که یکی از آنها، مربوط به استفاده از صفحه نمایش های اولد در این محصولات است. با توجه به مجموع این موارد و نکات دیگری که در ادامه بررسی می کنیم، طراحی پنل آیپد 2024 توسط ال جی، تقریبا فاصله ای با واقعیت نداشته و می توان آن را قطعی دانست.

طراحی پنل آیپد 2024 توسط ال جی

طراحی پنل آیپد 2024 توسط ال جی؛ از شایعه تا واقعیت

در گزارش اخیر ETNews، احتمالا ال جی دیسپلی، به عنوان تأمین ‌کننده‌ کره‌ جنوبی کمپانی lg، یکی از شرکای اپل است و نمایشگرهای اولد را برای تبلت های جدید این کمپانی تامین خواهد کرد. همچنین در این گزارش آمده است که ال ‌جی برای آغاز تولید این صفحه ‌نمایش‌ ها، در حال توسعه دادن به کارخانه‌ خود در پاجو (یکی از شهرهای کره جنوبی) است.

بیشتر بخوانید: استفاده از یوتیوب در تلویزیون ال جی

طراحی پنل آیپد 2024 توسط شرکت lg؛ یک فرصت طلایی!

طراحی پنل آیپد 2024 توسط ال جی اگرچه طرفداران apple را راضی خواهد کرد، برای خود شرکت ال جی هم یک فرصت طلایی محسوب می شود. در ‌حال حاضر،  رقبای ال جی دیسپلی، قادر به تطبیق نمایشگرهای خود با ابعاد تبلت های حاضر در بازار نیستند. بنابراین کمپانی کره ای می توانید از این فرصت برای ارتقا کار خود و به دست آوردن سودی قابل توجه، بهره ببرد. در آخر باید تاکید کنیم که گزارشات موجود در خصوص طراحی پنل آیپد 2024 توسط lg، هنوز به صورت رسمی تایید نشده اند؛ اما مطابقت آنها با گزارشات قبلی، مسئله را تا حد زیادی روشن می کند.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید