جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون OLED65E7GI ال جی

تلویزیون OLED65E7GI ال جی یک تلویزیون 65 اینچی برای کاربران حرفه ای است. افرادی که بخشی از یک سالن بزرگ را می خواهند با یک تلویزیون آذین کنند، LG OLED65E7GI Smart OLED TV 65 Inch گزینه بسیار مناسبی برای آنها خواهد بود. صفحه ‌نمایش این تلویزیون مجهز به تکنولوژی OLED است؛ لذا کنتراست رنگ سیاه با سایر رنگ‌ها بسیار بیشتر است و تاریکی و روشنایی تصویر به واقعی‌ترین حالت ممکن نمایش داده می‌شود.

کیفیت تصویر 4K دارد و با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل تصاویری شفاف و واضح برای کاربر به ارمغان می آورد. تلویزیون OLED65E7GI ال جی امکان پشتیبانی از HDR10 دارد. به همین منظور طیف رنگ‌های موجود در تصویر گسترده‌تر است و تصاویر به شکل کاملا زنده و شفاف نمایش داده می شوند. سیستم‌صوتی آن 60 وات صدا تولید می‌کند و تقریبا کاربر را از تهیه‌ سیستم‌صوتی مجزا راحت کرده است.

ورودی‌های USB و پورت‌های HDMI دارد. درگاه‌های کامپوزیت و کامپوننت دارد. از طریق اتصال بی‌سیم Wi-Fi یا ورودی LAN به اینترنت متصل می شود و یک خروجی اپتیکال نیز در آن تعبیه شده است.

تلویزیون OLED65E7GI ال جی

نقاط قوت تلویزیون OLED65E7GI ال جی

کیفیت‌تصویر 4K، پشتیبانی از تمام فرمت‌های HDR، سیستم‌صوتی قدرت‌مند، بدنه‌ باریک و زیبا، سیستم‌‌عامل WebOS 3.5 و بلوتوث داخلی از جمله مزایا و نقاط قوت تلویزیون OLED65E7GI ال جی است. ریموت‌کنترل هوشمند دارد که عملکرد آن شبیه ماوس کامپیوتر است. با حرکت‌دادن آن یک عدد فلش روی تصویر نمایش داده می‌شود که امکان انجام تنظیمات را روی تلویزیون برای کاربر فراهم می‌کند.

راه‌های ارتباطی Miracast و WiDi برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران در اشتراک‌گذاری فایل‌های شخصی‌شان مشکلی نداشته باشند. گیرنده‌‌ دیجیتال داخلی‌ از قابلیت‌های بسیار کارآمد تلویزیون OLED65E7GI ال جی است که تمامی شبکه‌های صدا و سیما را با تصویری واضح و بدون هیچ برفک و بدون پارازیت نشان می دهد. این تلویزیون از فرمت‌های صوتی و تصویری بسیار متنوعی پشتیبانی می‌کند.

درباره اولد بیشتر بدانید

تلویزیون‌های اولد ال‌جی بهترین محصولات این برند است و تلویزیون OLED65E7GI ال جی نمونه ای از این بهترین ها است. همه ساله کمپانی ال جی در تولید تی وی های خود از تکنولوژی های بسیار پیشرفته تری استفاده می کند و در صنعت تلویزیون سازی یکی از سرآمدان و پیشگامان محسوب می شود. اولد ها با امکانات و طراحی بسیار متنوعی تولید می شوند.

تلویزیون E7 شرکت ال‌جی یکی از محصولات رده‌بالا و البته گران‌قیمتی است که نظر بسیاری از کاربران حرفه ای را به خود جلب کرده است. این تلویزیون OLED، به‌نوعی نماد قدرت ال‌جی در صنعت تلویزیون است که کیفیت تصویر فوق‌العاده را در ازای هزینه‌ بالا، در اختیار کاربر می‌گذارد. طراحی تلویزیون OLED65E7GI ال جی به‌ قدری باریک و ظریف است که تفاوتی با قاب عکس ندارد.

این سطح از باریکی به لطف فناوری انحصاری ال‌جی با نام Picture on Glass است. در فناوری Picture on Glass ، پنل OLED از شیشه‌ تلویزیون جدا نیست و این دو صفحه با هم ترکیب شده‌اند که در کنار باریکی، شفافیت تصویر و کیفیت رنگ‌ها را نیز به ارمغان آورده است.

نمایندگی رسمی lg

نمایندگی رسمی lg در خدمت تمام کاربران است تا خدمات و تسهیلات مفید و کاربردی به آنها ارائه دهد. در نمایندگی تعمیر تلویزیون می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات و سرویس ها را در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی در اختیار بگیرید. کارشناسان و تعمیرکاران در بخش ها مجزا و مستقل بر اساس نوع نیاز کاربر آماده خدمات رسانی هستند.

همان طور که می دانید کمپانی ال جی یکی از شرکتی های بسیار مطرح و موفق در حوزه لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری و موبایل و لپ تاپ و دوربین و … است. در نمایندگی رسمی lg که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، امکانات و خدمات بسیار مفید و کاربردی در اختیار کاربران قرار می گیرد. هر کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از هر یک از این خدمات استفاده کند.

برای ارائه این خدمات نیاز سنجی دقیقی انجام شده است و بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده سرویس های مفید و کاربردی تدارک دیده شده است که نشان می دهد مسئولان در نمایندگی رسمی lg همواره در اندیشه رفاه و آسایش کاربران خود هستند. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته