جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون OLED65C7P ال جی

با توجه به رشد تقاضا برای تلویزیون های پیشرفته، کمپانی های کوچک و بزرگ زیادی از سراسر جهان در این صنعت پا گذاشته و برای غلبه به رقبای خود همواره کوشش می کنند تا محصولاتی ممتاز با امکاناتی حرفه ای تر را وارد بازار کنند. به لطف این رقابت های شدید، اکنون این دستگاه ها مجهز به تکنولوژهای خارق العاده و استانداردهایی مدرن شده اند و با سبک های جدید زندگی امروز سازگاری خوبی پیدا کرده اند. خوشبختانه این دستگاه های محبوب نه تنها به لحاظ ظاهری بسیار شیک و لوکس می باشند بلکه، از نظر کارایی نیز بسیار رشد کرده اند. اما تعدد و تنوع این محصولات در بازار لوازم خانگی بقدری گسترده است که مصرف کنندگان برای خرید نمونه ای ایده آل، بسیار سردرگم شده و همواره با برندها و مدل های فراوانی رو به رو هستند.

به هر حال، اگر شما می خواهید بر روی تلویزیونی سرمایه گذاری کنید که سالیان زیادی از آن بهره مند باشید، بهتر است به روی کمپانی های مطرح تر و شناخته شده تری تمرکز کنید. به عنوان یکی از این سازندگان قابل اطمینان می توان از کمپانی ال جی نام برد. در این متن سعی به بررسی یکی از محصولات این تولید کننده کره ای یعنی تلویزیون OLED65C7P ال جی خواهیم پرداخت.

تلویزیون OLED65C7P ال جی

بررسی تلویزیون OLED65C7P ال جی

  • تماشای رنگ های دقیق در مشکی مطلق

به لطف وجود پیکسل های اولد که هر کدام به گونه ای مستقل روشن و خاموش می شوند، تجربه مشکی مطلق در تلویزیون OLED65C7P ال جی فراهم شده است. با این ویژگی زیبایی و درخشندگی رنگهای دیگر در میان مشکی خالص چندین برابر گشته و کنتراستی خیره کننده را در اختیار تماشاکننده خواهد گذاشت.

  • تکنولوژی های Dolby Vision و Dolby Atmos در ارائه سینما خانگی واقعی

با نگاهی اجمالی به مشخصات تلویزیون OLED65C7P ال جی، خیلی زود متوجه خواهید شد که در کلیات ساخت این محصول تحسین برانگیز هیچ کمبودی احساس نخواهد شد. زیرا کمپانی صاحب نام ال جی در طراحی و تولید آن تمام جزئیات لازم و ممکن را در نظر گرفته تا نمونه ای تمام حرفه ای را به طرفداران خود معرفی  کند. این تلویزیون دارای تکنولوژی Active HDR با Dolby Vision است که بر اساس آن محتوای Premium را به ارمغان آورده و براین اساس شاهد ، تصاویری واضح و با کیفیت خواهید بود. از سویی دیگر، بهره مندی این دستگاه از فن آوری Dolby Atmos باعث شده تا صدایی فراگیر و همه جانبه را تجربه کرده و حس بودن در سالن تئاتر را به شما هدیه کند. در مجموع، تلفیق این شاخصه های ممتاز در تلویزیون OLED65C7P ال جی، توانسته است تجربه سینمایی با کیفیتی در خانه را به همراه بیاورد و به گونه ای قابل توجه رضایت خاطرتان را فراهم خواهد ساخت.

  • صداهایی شگفت انگیز از نمایشگری بزرگ

همان طور که ذکر شد، تلویزیون OLED65C7P ال جی از فن آوری بسیار پیشرفته  Dolby Atmos پشتبانی کرده و با کمک آن نه تنها صدایی واقعی و طبیعی بلکه صوتی فراگیرتر از همیشه را امکان پذیر ساخته است. این ویژگی به مانند، نشستن در سالن تئاتری مدرن و باشکوه بوده و تجربه ای واقع گرایانه را به همراه خواهد داشت. اکنون با وجود این تمایز احساس می کنید که جیرجیرک ها در بالای سرتان لالایی خوانده، انفجاری در پشت سرتان اتفاق افتاده یا هیولایی در کنارتان با صدایی بلند می خندد. به هر حال، این تجربه خارق العاده از قابلیت های دیگری است که این تلویزیون تمام عیار در اختیار شما گذاشته است.

  • بهره مندی از محتوای HDR

تلویزیون OLED65C7P ال جی، محدوده دینامیکی بالایی را از روشن ترین نقاط روشن تا تاریک ترین نقاط تیره ارائه می دهد. برخلاف برخی از تلویزیون های ۴K، دستگاه های اولد ال جی از  Dolby Vision و استاندارد HLG HDR پشتبانی کرده و تصاویر را به گونه ای صحنه به صحنه بهینه سازی می کند و در نهایت محتوایی برتر و با کیفیت را نمایش می کشد.

  • مشاهده تصاویر از هر طرف

با داشتن تلویزیون OLED65C7P ال جی، دیگر فرقی نمی کند که شما در کجای اتاق نشسته و از کدام زاویه به آن نگاه می کنید. به عبارتی دیگر، چه کاملأ در مقابل و یا در کنار این دستگاه نشسته باشید، می توانید از تصاویری زنده، شفاف و واضح بهره مند شوید.

  • تلویزیون هوشمند با webOS 3.5

از دیگر نقاط قوت تلویزیون OLED65C7P ال جی، می توان به تجهیز این دستگاه به پلتفرم هوشمند webOS 3.5 اشاره داشت. با کمک کنترل جادویی و همچنین نوار لانچر  webOS 3.5 ، کاربر می تواند به دنیایی از محتواهای گوناگون به مانند فیلم ها، سریال های تلویزیونی و برنامه های آنلاین دسترسی داشته و از این امکانات ویژه لذتی صدچندان ببرد.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی ، معتبرترین و اصلی ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربران گرامی می باشد. در هر کدام از واحدهای این مرکز خوش نام، متخصصان و کارشناسانی فعالیت می کنند که از سالیان زیادی تجربه در حوزه کاری خود بهره مند بوده و قادر به ارائه حرفه ای ترین و بهترین خدمات به کاربران محترم می باشند. گفتنی است، مشتری مداری به عنوان مهم ترین اولویت نمایندگی ال جی در نظر گرفته شده و کلیه کارکنان متعهد و دلسوز این مجموعه، در جهت تحقق این اصل مهم کوشش می کنند.

 ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی معتبر خدمات، ارائه خدمات پس از فروش و مواردی این چنینی، از جمله مصادیق مشتری مداری در این مرکز بنام محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات ال جی و بخش های متمایز آن، می توانید به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه کرده و از اطلاعات سودمند آن بهره مند شوید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات ال جی
سوالات متداول ال جی
اخبار ال جی
مقالات ال جی
امتیاز شما به این نوشته