جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون OLED55B7GI ال جی

تلویزیون OLED55B7GI ال جی یکی از محصولات بی نظیر و هیجان انگیز سال 2017 کمپانی ال جی است. این تلویزیون 55 اینچی با تکنولوژی اولد و امکانات متنوع و پیشرفته‌ای تولید شده است. یک تی وی فوق حرفه ای است که امکانات حرفه ای در اختیار کاربران قرار می دهد. همان طور که از نام آن پیداست، با تکنولوژیOLED ساخته شده است. بارزترین ویژگی صفحه‌نمایش‌های اولد عملکرد مستقل پیکسل‌ها در نوردهی است.

در این تکنولوژی با نمایش رنگ سیاه، پیکسل‌ها به‌طورکلی خاموش می‌شوند و رنگ مشکی عمیقی نشان داده می شود. تلویزیون OLED55B7GI ال جی کیفیت تصویر 4K دارد؛ به همین دلیل می تواند فایل‌های کم‌کیفیت را با وضوح و شفافیت بیشتر نشان دهد. در این تی وی منحصر به فرد قابلیت HDR تفکیک رنگی تصاویر را چندبرابر کرده است و تصویری بسیار پرنور و زنده را برای کاربر به ارمغان می آورد.

اپلیکیشن‌های مخصوص دارد؛ گیرنده‌ی ‌دیجیتال داخلی دارد؛ ریموت‌کنترل هوشمند دارد؛ سه عدد پورتUSB و چهار عدد HDMI دارد؛ ورودی‌های کامپوننت و کامپوزیت دارد؛ قابلیت اتصال‌ بی‌سیمWi-Fi دارد و دارایی های بسیار بسیار دیگری دارد که آن را به یک جعبه جادویی بسیار شگفت انگیز تبدیل کرده است.با تهیه‌ OLED55B7GI، محصولی حرفه‌ای را به منزل خود هدیه خواهید داد که تا مدتی طولانی می‌توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

تلویزیون OLED55B7GI ال جی

بررسی بیشتر تلویزیون OLED55B7GI ال جی

صفحه‌نمایش اولد،کیفیت‌تصویر 4K، سیستم صوتی پرقدرت، سیستم‌عامل WebOS 2.0، درگاه‌های ارتباطی متنوع، طراحی ظریف و … تنها بخشی از نقاط قوت تلویزیون OLED55B7GI ال جی است. این تلویزیون اولد 55 اینچی با حذف بک‌لایت از صفحه‌نمایش تولید شده است و علت نامگذاری اولد نیز همین موضوع است.

ساختار آن‌ به این‌گونه است که پیکسل‌های روی صفحه‌نمایش قابلیت روشن و خاموش شدن را دارند و خود به خود خاموش و روشن می شوند. این قابلیت مانع از پخش شدن نور در تصویر می شود و باعث می‌شود با روشن‌شدن یک بخش از تصویر، فقط همان بخش به صورت مستقل روشن ‌شود و نور اضافی به اطراف تصویر پراکنده نشود. نقدهای مثبت و منفی زیادی درباره اینگونه از تی وی ها نوشته شده است؛ اما کاربران خاص خود را دارد. ال‌جی اولین تلویزیون اولد را در سال 2010 تولید و به بازار عرضه کرد و تحولی عظیم در صنعت تلویزیون سازی ایجاد نمود.

تا امروز فناوری و تکنولوژی ساخت این تی ها بسیار پیشرفت کرده است و این کمپانی کره‎ای همواره و هر ساله جسارت بیشتری در نوآوری به خرج می دهد و تغییراتی بسیار اساسی را در تی وی های خود ایجاد می کند که یکی از نتایج آنها تلویزیون OLED55B7GI ال جی است. طراحی این تلویزیون با ظرافت و زیبایی مثال‌زدنی انجام شده است و در دکوراسیون منزل نقش بسیار مفیدی ایفا می‌کند و درخشش خاصی به فضا خواهد داد؛ پس اگر جزو آن دسته از کاربران حرفه‌ای هستید که همواره محتوای HDR و 4K در دسترستان پیدا می‌شود، در خرید این تلویزیون خوش‌ساخت و پرامکانات شک نکنید.

نمایندگی ال جی در تهران

نمایندگی ال جی در تهران صفر تا صد نیاز های کاربران این برند را در ایران برطرف می کند. نمایندگی lg تحت حمایت مرکز سخت افزار ایران است. برای کاربران خود بر اساس برنامه ریزی های دقیق و موثر خدمات و سرویس های بسیاری را تدارک دیده که هر سطحی از نیاز های کاربران را برطرف خواهد کرد. در این نمایندگی می تواند با امنیت تمام مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین سرویس های تعمیراتی را در اختیار بگیرید.

نمایندگی ال جی در تهران در دو حوزه پر ترافیک فروش و پس از فروش به صورت گسترده فعالیت می کند. امکانات و تسهیلات بسیار فراوانی را در اختیار کاربران قرار داده است تا بتواند رفاه و آسایش آنها را از هر جهت و به هر طریقی برآورده سازد. رعایت اصول مشتری مداری و توجه به حقوق مسلم کاربران باعث شده است که این نمایندگی به یکی از گزینه های اول کاربران برای دریافت خدمات تبدیل شود. تمامی سرویس ها و خدمات در دو حوزه فروش و تعمیرات ال جی همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته