جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون 49LJ62000GI ال جی

تلویزیون 49LJ62000GI ال جی یکی از تی وی های 49 اینچی این کمپانی است که برای فضاهای کوچک کاربرد دارد. Full HD است و کیفیت خوبی دارد. سیستم صوتی دو کاناله دارد و با امکاناتی که در سیستم صوی آن تعبیه شده است، صدایی بسیار واضح و فراگیر ارائه می دهد. مجهز به سیستم‌عامل WebOS 3.5 است که از WebOS 3.0 پیشرفته‌تر است و مشکلات آن را ندارد.

قابلیت اتصال از طریق پورت LAN یا اتصال بی‌سیم Wi-Fi به اینترنت را دارد. مجهز به گیرنده‌ دیجیتال داخلی آن است که کانال‌های دیجیتالی صداوسیما را بدون نیاز به دستگاهی جداگانه دریافت می‌کند. سه عدد درگاه HDMI دارد. مجهز به ورودی صدای اپتیکال است که امکان اتصال انواع سینما‌ی خانگی یا ساندبار را فراهم می کند. ریموت‌کنترل تلویزیون 49LJ62000GI ال جی شبیه به موس کامپیوتر و از نوع هوشمند است.

تلویزیون 49LJ62000GI ال جی

درباره تلویزیون 49LJ62000GI ال جی بیشتر بدانید

تلویزیون 49LJ62000GI ال جی در عین سادگی بسیار کاربردی و مفید است. دارای طراحی ساده و کلاسیکی است. صفحه‌نمایش این محصول تخت است و زاویه‌دید گسترده‌ای دارد. Full HD بودن آن باعث شده است که تصاویر را با وضوح و کیفیت بسیار خوبی در دستگاه مشاهده کنید.

پخش صدا در این تلویزیون با فرمت‌های Clear Voice و Virtual Surround و DTS پشتیبانی می‌شود و قابلیت استفاده از فرمت‌های متنوعی را برای کاربر فراهم می کند. تلویزیون 49LJ62000GI ال جی از استاندارد VESA پشتیبانی می کند و برای کاربران امکان اتصال به دیوار را فراهم می سازد. بدنه‌ تلویزیون نسبتاً ضخیم است و ظرافت خاصی در طراحی آن به چشم نمی‌خورد، اما به دلیل رنگ مشکی و ظاهر ساده‌ تلویزیون، می‌توانید آن را با انواع دکوراسیون‌ها هماهنگ کنید.

پورت های ارتباطی تلویزیون 49LJ62000GI ال جی

تنوع درگاه‌های ارتباطی تلویزیون 49LJ62000GI ال جی بسیار زیاد است و به کاربر اجازه اتصالات دلخواه را می دهد. وجود دو عدد پورت USB، اتصال فلش‌مموری و هارداکسترنال را فراهم کرده است. این درگاه‌ها می توانند دستگاه‌های دیجیتالی را شارژ کنند. پورت‌های HDMI آن امکان اتصال پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری از جمله DVD Player و سینمای خانگی را فراهم کرده است؛ البته این اتصال می‌تواند از طریق رابط‌ کامپوننت نیز انجام شود؛ اما HDMI انتقال تصاویر را با کیفیت بهتری ارائه می دهد.

باتوجه به امکانات این تلویزیون در درگاه‌های ارتباطی از لحاظ ارتباط گرفتن با سایر تجهیزات، کاربری بسیار ساده ای دارد. این تلویزیون باکیفیت و خوش‌ساخت برای کاربرانی مناسب است که از محتواهای پرحجم و حرفه‌ای استفاده‌ نمی کنند. تلویزیون 49LJ62000GI ال جی برای کاربرانی که یک تلویزیون ساده، ولی باکیفیت تصویر خوب برای منزل خود می خواهند، انتخاب بسیار خوبی است.

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی در خدمت کاربران است تا خدماتی مفید و کاربردی ارائه دهد. در این نمایندگی می توانید با استفاده از انبوه امکانات و تسهیلاتی که در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی وجود دارد، صفر تا صد مشکل خود را ریشه یابی و حل کنید. نمایندگی تعمیرات ال جی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و برای رفع نیاز های همه کاربران بر اساس برنامه ریزی های دقیق و کاربردی تلاش می کند. در این نمایندگی می توانید از سرویس مشاوره ای فروش استفاده کنید.

با استفاده از این سرویس درباره محصول انتخابی خود تحقیق مفصلی خواهید کرد و با ویژگی های منفی و مثبت آن آشنا خواهید شد و با توجه به اصول اولیه در خرید و با در نظر گرفتن فاکتور های مهم و اساسی در خرید، یک انتخاب بهینه و ارزنده خواهید داشت. در نمایندگی رسمی ال جی می توانید خریدی متمایز و خدمات پس از فروش متمایز تری را تجربه کنید. تمامی سرویس ها همراه با ارائه کارت ضمانت کیفیت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته