جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض کمپرسور کولر گازی ال جی

کمپرسور جز ثابت غالب تجهیزات خانگی‌ نظیر جاروبرقی، یخچال، فریزر، کولر گازی و … است. کمپرسورهای تعبیه شده در این وسایل، در واقع قلب تپنده‌ای هستند که در صورت خرابی، عملکرد کل دستگاه را تحت تأثیر قرار می‌دهند. به عبارتی دیگر در صورت خرابی کمپرسور، دستگاه عملاً بدل به ابزاری بی‌مصرف خواهد شد و توانایی ارائه سرویس را نخواهد داشت. توصیه می‌شود در صورت بروز خرابی کمپرسور کولرگازی ال جی، بلافاصله با کارشناسان یکی از مراکز استاندارد در حوزه تعمیر کولرگازی تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به تعویض کمپرسور کولرگازی را ثبت نمایید.

 در این مقاله برآنیم تا شما را با کمپرسور کولر گازی ال جی، شیوه عیب یابی کمپرسور کولر گازی و در نهایت تعویض آن آشنا سازیم. برای شروع بد نیست بدانید که کمپرسور کولر گازی ال جی در سه نوع و مدل متفاوت تولید می‌شود که عبارت است از: کمپرسور پیستونی (Reciprocating)، کمپرسور روتاری (Rotary)، کمپرسور اسکرال (Scroll). بکارگیری هر یک از این مدلهای کمپرسور کولرگازی ال جی، بسته به شرایط آب و هوایی در مناطق مختلف صورت می‌گیرد و با توجه به این فاکتور، متفاوت است.

تعویض کمپرسور کولر گازی ال جی

نشانه‌های خرابی کمپرسور کولرگازی ال جی

از آنجا که کمپرسور کولرگازی ال جی، قطعه‌ای گران است، توصیه می‌شود پیش از اقدام به تعویض کمپرسور کولرگازی ال جی، از خرابی آن اطمینان حاصل کنید. کسب اطمینان از خرابی این دستگاه، جز با طی صحیح روند عیب‌یابی و توجه به نشانه‌های خرابی این محصول امکانپذیر نیست.

از همین رو، در بخش زیر برخی از شایع‌ترین نشانه‌های خرابی کمپرسور کولرگازی ال جی ذکر شده است. در صورت مشاهده نشانه‌های زیر، بلافاصله با یکی از کارشناسان مرکز تعمیرات کولرگازی ال جی تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر کولر گازی و تعویض کمپرسور کولر گازی ال جی را ثبت نمایید.

پریدن فیوز:

در صورتی که پس از روشن کردن کولرگازی و شروع به کار فن داخلی، کار کردن کمپرسور، به اصطلاح سبب پریدن فیوز می‌گردد.

عدم تولید سرمایش کافی:

در صورتی که از میزان گاز کولر گازی و محل نصب آن (که مثلاً یک کولر گازی ۱۲ هزار برای یک ساختمان ۱۰۰ متری نصب نشده باشد) اطمینان دارید اما کولرگازی هوای سرد کافی تولید نمی‌کند احتمالاً نیاز است تا جهت تعویض کمپرسور کولرگازی ال جی دست به کار شوید.

روشن شدن فن بیرونی و کار نکردن کمپرسور:

در صورتی که فن بیرونی دستگاه، یعنی فن یونیت خارجی اسپلیت روشن می‌شود اما کمپرسور کولر کار نمی‌کند احتمالا نیاز است تا تعویض کمپرسور کولرگازی ال جی انجام شود.

در صورت بروز چنین مشکلاتی باید قبل از تست کمپرسور قطعات سر راه کمپرسور تست شود و درنهایت اقدام به تست و تعویض کمپرسور کنید. در صورت مشاهده موارد فوق می‌بایست درستی برق ترمینال کندانسور چک شود. در صورتی که برق ترمینال کندانسور به درستی تأمین می‌شود می‌بایست در کنتاکتور تست گردد و از انتقال جریان به خازن اطیمنان حاصل شود. درنهایت باید خازن را تست کرده و مطمئن شد که خازن سالم است و جریان کامل به کمپرسور منتقل می‌شود.

تعمیرات کولرگازی ال جی

گارانتی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر کولرگازی ال جی سبب گشته تا این مرکز بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر دلیل نیاز به دریافت سرویس های مرتبط با این دستگاه گشته اند. سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر کولرگازی lg تا حصول نتیجه نهایی و بازیابی کیفیت نخستین دستگاه ادامه خواهد داشت.

خُبرگی و زبدگی کارشناسان تعمیر کولرگازی ال جی در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند. تعمیر کولرگازی ال جی در این مرکز محدود به مدل خاصی نیست و تمامی مدلهای کولرگازی ال جی اعم از ایستاده، پنجره‌ای، کولرگازی و … و خدمات مرتبط با این محصولات از جمله تعویض کمپرسور کولر ال جی را شامل می گردد.

تعویض کمپرسور کولرگازی ال جی

تعویض کمپرسور کولرگازی ال جی یکی دیگر از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات ال جی که توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر کولرگازی انجام می‌پذیرد. نکته شایان ذکر در باب دریافت این سرویس آن است که به دلیل هزینه بالای تعویض کمپرسور، بهتر است پیش از اقدام به تعویض، حتماً از خرابی این قطعه مطمئن گردید. به علاوه، با توجه به حساسیت بالای این قطعه و نقش ویژه آن در عملکرد کولرگازی، اکیداً توصیه می‌شود خدمات مرتبط با تعویض کمپرسور کولرگازی ال جی، صرفاً از مراکز مجاز و استاندارد دریافت شود.

نکته آخر آنکه حتماً در قسمت تست بدنه مطمئن شوید که قسمتی از بدنه کمپرسور که سیم اهم‌تر را برای تست به آن وصل می‌کنید رنگ‌شده یا کثیف نباشد زیرا رنگ و کثیفی مانع اتصال سیم اهمتر به بدنه و تست صحیح است. به علاوه به این موضوع توجه داشته باشید که همیشه سالم بودن سیم‌پیچ داخلی کمپرسور، دال بر سالم بودن کمپرسور نیست. (در برخی مواقع با وجود سالم بودن سیم‌پیچ کمپرسور کولرگازی ال جی، این بخش عیوب دیگری دارد که مانع از کارکرد صحیح دستگاه می‌گردد.)

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران ، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است. مدیریت نمایندگی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در این راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد.

نمایندگی تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی در این مرکز به پشتوانه بهره مندی از حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات تخصصی» در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات ال جی با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌ مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع و برطرف نمود.

این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی شده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

لینک های مفید

تعمیرات تخصصی اسپلیت سامسونگ / تعمیرات تخصصی اسپلیت فوجیتسو / تعمیرات تخصصی اسپلیت ال جی / تعمیرات تخصصی اسپلیت توشیبا /

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید