جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض فیلتر آب یخچال ال جی

امروزه در بسیاری از یخچال‌های ال جی، به ویژه یخچال‌های ساید این برند، فیلتری جهت تصفیه آب استفاده می‌گردد که هر از چند گاهی نیاز به تعویض دارد. زمان تعویض فیلتر آب یخچال به طور معمول هر شش ماه یکبار و یا هر یکسال یکبار است که میزان دقیق آن توسط کارشناس نصب و راه‌اندازی یخچال به خریدار اعلام می‌گردد. ضمن آنکه این مدت زمان غالباً بر روی اکثر فیلترها درج شده است. 

درارتباط با تعویض فیلتر یخچال ال جی آنچه که مهم است استفاده از یک فیلتر جایگزین باکیفیت و تأیید شده است. بی‌توجهی به این مسئله در دراز مدت ممکن است مشکلاتی را برای سلامت مصرف‌کنندگان آب آن یخچال بوجود آورد. جهت اطمینان از کیفیت فیلتر استفاده توصیه می‌شود سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض فیلتر آب یخچال ال جی، صرفاً از نمایندگی‌های مجاز و مراکز معتبر تعمیر دریافت گردد. در بخش‌های آتی اطلاعاتی در باب زمان تعویض فیلتر آب یخچال ال جی، نشانه‌های خرابی آن و مواردی از این دست ارائه خواهد شد.

تعویض فیلتر آب یخچال ال جی

این مقاله را از دست ندهید: خرید بهترین فیلتر تصفیه آب برای یخچال

زمان تعویض فیلتر آب یخچال ال جی

زمان تعویض فیلتر آب یخچال ال جی معمولاً هر شش ماه یک بار است. (در برخی از یخچال‌ها نیز این مدت زمان هر یکسال یک بار است). برای اطمینان از این موضوع می‌توانید به دفترچه راهنمای یخچال خود مراجعه کرده و در قسمت راهنمای فیلتر این مدت زمان را ببینید. در صورتی که دفترچه راهنمای یخچال در دسترس شما نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی یخچال تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. البته نیاز به تعویض فیلتر آب یخچال ال جی غالباً توسط پنل موجود بر روی در یخچال به کاربر اعلام می‌گردد. نکته مهم در این میان تعویض به موقع فیلتر آب و استفاده از یک نمونه استاندارد و با کیفیت است. عدم تعویض به موقع فیلتر آب، تجمع آلاینده‌های غیر‌جذب‌شونده و باکتری‌ها را در فیلتر سبب گشته و باعث ایجاد بو و طعم بد در آب می‌شود. توصیه می‌شود پس از تعویض فیلتر آب یخچال ال جی، زمان این کار را در جایی یادداشت کنید تا جهت یادآوری زمان تعویض مشکلی نداشته باشید.

پس از تعویض فیلتر آب یخچال ال جی به نکات زیر توجه نمایید

اگر فیلتر به تازگی عوض شده است، یخچال نیاز به چندین ساعت زمان دارد تا آب مخزن داخلی و فیلتر را خنک کند. بعلاوه اگر پس از تعویض فیلتر، فشار آب نامنظم باشد، این مسئله به دلیل هوای باقی مانده در درون شلنگ‌ها و فیلتر است. (برای رفع این اشکال، پس از تعویض فیلتر آب یخچال ال جی، پدال آب را برای مدت ۱ تا ۲ دقیقه نگه دارید تا آب و هوا کاملا خارج شود و به حالت نرمال برگردد).

پس از تعویض فیلتر آب یخچال ال جی نیاز است تا دستگاه فرآیند ریست را طی کند. برای ریست یخچال ال جی یکی از دستورالعمل‌های زیر را دنبال نمایید:

  • نگه داشتن دکمه Alarm به مدت ۳ ثانیه.
  • نگه داشتن دکمه Reset به مدت ۳ ثانیه.
  • نگه داشتن همزمان دکمه‌های Ice Type و Child Lock به مدت ۳ ثانیه.
  • نگه داشتن همزمان دکمه‌های Ice/ Water به مدت ۳ ثانیه.

تعمیر یخچال ال جی

واحد تعمیرات یخچال ال جی یکی از تخصصی ترین پارت های فعال در نمایندگی ال جی است که کاربران می توانند تنها از طریق یک تماس تلفنی، از سرویس های ارائه شده در آن –نظیر سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض فیلتر آب یخچال ال جی- بهره مند گردند. توجه داشته باشید که تعمیرات یخچال LG ال جی – با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی های بکار رفته در آن- حتما می بایست توسط کارشناسان این حوزه انجام پذیرد. عدم توجه به این موضوع و تعمیر نادرست این دستگاه، چه بسا خرابی سایر قطعات این دستگاه را در پی داشته باشد. تعمیرات یخچال ال جی در این مرکز منحصر به مدل خاصی نیست و تمامی مدل های این دستگاه اعم از ساید بای ساید، دوقلو، یخچال فریزر و … را در بر می‌گیرد.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی با فراهم آوردن فضایی مجهز و پیشرفته در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ارتقاء، ترمیم، تعمیر و سرویس لوازم خانگی ال جی را به دارندگان این دستگاه ارائه نماید. این مرکز، در حال حاضر، تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان و مهندسان را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات مورد نیاز را در اختیار آنان نهاده است و از این راهرو توانسته است تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر لوازم خانگی ال جی را به مراجعان خویش ارائه نماید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی در ایران است که فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات ال جی به کشور، آغاز کرده است. این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص دو حوزه تعمیر و فروش گماشته است تا موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد. مدت‌هاست که نام محصولات ال جی با نمایندگی ال جی در ایران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی تعمیرات ال جی است.

نمایندگی تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی در این مرکز به پشتوانه بهره مندی از حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات تخصصی» در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات ال جی با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌ مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع و برطرف نمود. این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی شده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید