جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر نرم افزاری تلویزیون الجی

تعمیر نرم افزاری تلویزیون الجی یکی از خدماتی است که در نمایندگی ال جی و در بخش تعمیر تلویزیون ال جی به همه کاربران ارائه می شود. در نمایندگی ال جی متخصصانی و تکنسین هایی حضور دارند که اختصاصا در حوزه نرم افزار تی وی های ال جی فعالیت دارند. تمام مشکلات نرم افزاری را ریشه یابی می کنند و پس از عیب یابی دقیق به کمک روش های موجود، مشکل را برطرف خواهند کرد.

تعمیر نرم افزاری تلویزیون الجی

اهمیت تعمیر نرم افزاری تلویزیون الجی

همان طور که می دانید ساختار تلویزیون های امروزی، با آنچه که در گذشته تولید و عرضه می شد، بسیار فرق کرده است. در حقیقت در روند پیشرفت طراحی الکترونیکی تلویزیون ها ابتدا برخی از المان های متغیر از وجود سخت افزاری به حالت کدهای نرم افزاری تغییر حالت پیدا کرده اند و امکان تغییر و کم و زیاد کردن یا خاموش و روشن کردن آنها به صورت یک منوی مجزا _غیر از منوی تنظیمات که در دسترس مصرف کننده است_ در اختیار بخش سرویس و تعمیرات تلویزیون قرار گرفته است.

این روند به مرور زمان پیشرفت بسیار بیشتری کرده است و خود را به تلویزیون های هوشمند امروزی رسانده است. به طوری که در این تی وی ها ورود نرم افزارها و سیستم عامل ها به تلویزیون ها باعث شده بخش نرم افزاری این دستگاه ها اهمیت بیشتری حتی از بخش سخت افزاری پیدا کند؛ به همین دلیل است که تعمیر نرم افزاری تلویزیون الجی بسیار مهم است و داشتن تخصص و تجربه مرتبط با این حوزه لازم و ضروری است. آنچه که در واحد تخصصی تعمیرات نمایندگی ال جی رعایت می شود.

نحوه تعمیر نرم افزاری تلویزیون الجی

هرچند به جرات می توان گفت در میان همه پیشرفت هایی که در تی وی ها انجام شده، به بخش تعمیرات نرم افزاری تلویزیون توجهی نشده است. هرگز نباید فراموش کنیم که برای تعمیر نرم افزاری تلویزیون الجی داشتن تخصص و تجربه مرتبط با این حوزه لازم و ضروری است.

بررسی بیشتر نرم افزار تلویزیون ال جی

تنظیمات نرم افزاری در ابتدا به صورت مقاومت های قابل تنظیم دستی بودند و سپس به صورت کدهای قابل تغییر در منوی مخفی تغییر حالت دادند. دانستن این اطلاعات برای اجرای درست تعمیر نرم افزاری تلویزیون الجی لازم و ضروری است. در نسل بعدی تی وی ها تمام اطلاعات نرم افزاری در داخل دستگاه در یک آی سی حافظه با حجم کم نگهداری می شد. در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون این بخش بررسی می شد و حتی پتانسیل جایگزینی با یک آی سی خام را هم داشت و می شد اطلاعات دستگاه خود را روی آن به صورت اتوماتیک کپی کرد. با این حال دست تعمیرکار برای اجرای دقیق تعمیرات نرم افزاری بسیار بسته بود، زیرا در بخش نرم افزاری امکان تغییرات محدوی وجود داشت و وقتی مشکل نرم افزاری حاد می شد، در بسیاری از مواقع، تعویض سخت افزار تنها راه حل تعمیر تخصصی تلویزیون ال جی بود.

در تلویزیون های امروزی تعمیرات نرم افزاری فازی بسیار جداگانه تر دارند. از جمله می توان به تعمیر نرم افزاری تلویزیون الجی اشاره کرد. یکی از قابلیت های تلویزیون های اسمارت و هوشمند امروزی داشتن نرم افزار داخلی قابل آپدیت است، با این حال همواره این احتمال وجود دارد که به روزرسانی نیز با مشکل مواجه شود و به علت آسیب رسیدن به فایل اصلی نرم افزار تلویزیون، دستگاه با ایرادهای مختلفی مواجه می شود و کاربر را مجبور به تعویض قطعات سخت افزاری کند تا تلویزیون به حالت اولیه برگردد. حتما در این مورد از تکنسین های واحد تعمیرات تلویزیون نمایندگی ال جی کمک بخواهید.

عمده ترین مشکلات آپدیت تلویزیون ال جی

  • ضعف در اینترنت ( از پهنای باند کم گرفته تا قطع شدن اتصال در حین به روز رسانی نرم افزار تلویزیون )
  • خاموش شدن تلویزیون در حین به روزرسانی
  • دریافت یا دانلود فایل به روزرسانی تلویزیون از منابع نامعتبر

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در کنار کاربران ال جی است. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران، امکانات و تسهیلاتی معتبر و مفید در اختیار کاربران قرار می دهد. نمایندگی ال جی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی به صورت تخصصی فعالیت دارد و تمام محصولات ال جی را حمایت و پشتیبانی می کند. همه این خدمات و تسهیلات همراه با تضمین های کتبی است. نمایندگی مجاز ال جی برای تامین رفاه حال کاربران خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و سرویس ها و امکاناتی درخور و شایسته کاربران خود تدارک دیده است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

5/5 (1 امتیاز)