جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیر کولرگازی ال جی

برگزاری دوره‌های آموزش تعمیر کولرگازی ال جی باهدف پشتیبانی از فعالیت‌های متقاضیان در حوزه‌های کسب‌ وکار صورت گرفته است. در این دوره‌ها، با بهره‌گیری از تجارب ذی‌قیمت اساتید، خدمات متناظر با آموزش‌های تخصصی، کارگاه‌های مرتبط و دوره‌های فنی مطابق با استانداردهای جهانی و مطابق با آخرین دست آوردهای علمی و تجربی جهانی ارائه می‌گردد. داوطلبان با حضور در دوره‌های آموزش تعمیر کولرگازی ال جی بر کلیه مباحث و سرفصل‌های مرتبط مسلط گشته و آمادگی حضور در موقعیت های شغلی را به بهترین شکل ممکن کسب می نمایند.

آموزش تعمیر کولرگازی ال جی

سرفصل‌های آموزش تعمیر کولرگازی ال جی

1.آموزش شارژ گاز کولر گازی ال جی

یکی از پر مصرف‌ترین لوازمی که امروزه در اکثر خانه‌ها وجود آن احساس می‌شود و هم در فصل سرما و هم در فصل گرما کاربرد فراوانی دارد کولر گازی است از این‌رو روز به روز نیاز به خدماتی از جمله: نصب، سرویس و به ویژه شارژ کولر گازی افزایش پیدا می‌کند و در کنار آن نیز تعداد افرادی که به دنبال یادگیری این خدمات و کار کردن در این زمینه هستند نیز افزایش پیدا می‌کند. اگر شما هم از متقاضیانی هستید که به دنبال یادگیری انواع خدماتی که در زمینه کولر گازی ارائه می‌شود هستید، می‌توانید در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش تعمیرات کولر گازی ال جی شرکت کنید.

یکی از بهترین دوره‌های آموزشی این مرکز در زمینه آموزش شارژ گاز کولر گازی ال جی است؛ در این دوره آموزشی اساتید مجرب مرکز آموزش تعمیر کولر گازی ال جی نه تنها نحوه شارژ گاز کولر گازی ال جی را به صورت حرفه‌ای به شما آموزش می‌دهند بلکه نحوه تخلیه صحیح گاز از کولر‌های گازی قدیمی ال جی را نیز به بهترین شکل ممکن به شما آموزش خواهند داد.

آموزش نصب کولر گازی ال جی

اگر دوست دارید نصب انواع کولر گازی ال جی از کولر گازی دیواری ال جی تا کولر گازی ایستاده، کولر گازی پنجره‌ای، کولر گازی پرتابل و کولر گازی کانالی ال جی را به خوبی یاد بگیرید تنها کافیست که در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش تعمیر کولر گازی ال جی شرکت کنید؛ از آن جایی که کولرهای گازی دیواری بیشترین استفاده را در بین کاربران این دستگاه دارند یکی از دوره‌های آموزشی مرکز آموزش تعمیرات کولر گازی ال جی به آموزش تخصصی نصب کولر گازی دیواری ال جی اختصاص پیدا کرده است؛

شما در این دوره با نحوه تعیین اصولی محل نصب کولر گازی، نحوه نصب یونیت خارجی، سیم‌کشی یونیت خارجی، نحوه تخلیه هوا و رطوبت از یونیت خارجی، عایق‌بندی، نصب یونیت داخلی، نصب پایه فلزی بر روی دیوار، لوله‌کشی توکار و سیم‌کشی الکتریکی دستگاه به صورت تخصصی آشنا خواهید شد.

  • آموزش نصب اصولی کولر گازی و موارد ایمنی اصولی
  • آموزش شارژ گاز کولر
  • آموزش اسمبل و دی اسمبل اسپیلیت (نحوه مونتاژ)
  • فرمالاسیون سریع بار حرارتی و تعیین ظرفیت کولر های گازی در حالت بهینه
  • بررسی عملکردی انواع روغن در سیستم های تبرید و نحوه شارژ مجدد
  • بلوک دیاگرام های مکانیکی کمپروسور و نحوه تست و عیب یابی آن
  • تشریح مدارات برقی و الکترونیکی
  • عیب یابی مادربرد کولر گازی و اسپیلیت

آموزش تعمیر انواع مدل های کولرگازی LG

همانطور که اشاره کردیم کولر گازی ال جی انواع متعددی دارد که شامل: کولر گازی ال جی پنجره‌ای، کولر گازی ال جی پرتابل، کولر گازی ال جی دیواری، کولر گازی ال جی اسپلیت کانالی، کولر گازی ال جی ایستاده، کولر گازی ال جی سقفی زمینی، اسپلیت ال جی کاستی، اسپلیت ال جی سقفی دیواری و کولر گازی ال جی مولتی پنل یا چند تکه می‌باشد؛

نحوه عیب‌یابی و تعمیر هر یک از انواع کولر گازی ال جی متفاوت است از این‌رو نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد البته جای نگرانی نیست چراکه در دوره‌های مرکز آموزش تعمیرات کولر گازی ال جی، نحوه عیب‌یابی دقیق و تعمیرات تخصصی هر یک از انواع کولر گازی ال جی آموزش داده می‌شود؛ شما می‌توانید با پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی مرکز آموزش تعمیر کولر گازی ال جی تمامی مباحث لازم در زمینه تعمیرات انواع کولر گازی ال جی را فرا گرفته و به یک تعمیرکار ماهر که با نحوه تعمیر انواع کولر گازی ال جی آشنایی دارد تبدیل شوید.

1. آموزش تعمیر کولرگازی اسپلیت ال جی

آموزش تعمیر کولر گازی ال جی توسط نمایندگی ال جی به کاربران و متقاضیانی که علاقه دارند صفر تا صد تعمیر انواع کولر گازی ال جی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند و به صورت حرفه‌ای وارد بازار تعمیرات کولر گازی شوند ارائه می‌شود؛ این مرکز از کادر آموزشی فوق‌العاده مجربی برخوردار است که در زمینه آموزش تعمیرات تخصصی کولر گازی ال جی، نحوه نصب برق کولر گازی، نحوه عیب‌یابی و تعمیرات برد کولر گازی، نحوه عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی کمپرسور کولر گازی و … را به صورت حرفه‌ای به شما آموزش می‌دهند؛

بنابراین شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش تعمیرات کولر گازی ال جی برای یاد گرفتن اصولی و حرفه‌ای عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع کولر گازی ال جی بهترین گزینه است چراکه شما را به تعمیرکار قهاری در این زمینه تبدیل می‌کند.

2. آموزش تعمیر کولر ایستاده ال جی

یکی از انواع کولرهای گازی ال جی، کولر گازی ایستاده ال جی است که نوع ساخت و طراحی آن متمایز است از این‌رو نحوه عیب‌یابی و تعمیرات آن نیز متفاوت است. خوشبختانه یکی از دوره‌های آموزشی که مرکز آموزش تعمیر کولر گازی ال جی برای متقاضیان در نظر گرفته است، آموزش تعمیر کولر ایستاده ال جی است؛

این دوره آموزشی در مرکز آموزش تعمیرات کولر گازی ال جی نیز مانند سایر دوره‌های آموزشی این مرکز از اساتید متخصصی برخوردار است که نحوه عیب‌یابی کولر گازی ایستاده ال جی، نحوه تعمیرات کندانسور، نحوه تعمیرات کمپرسور، نحوه تعمیرات مین برد یا برد اصلی، نحوه تعمیرات خازن، نحوه تعمیرات موتورهای فن بیرونی و داخلی، نحوه تعمیرات اواپراتور و … را به صورت تخصصی به متقاضیان آموزش می‌دهند.

3. آموزش تعمیرات کولر گازی پنجره ای ال جی

یکی دیگر از دوره‌های آموزشی که توسط مرکز آموزش تعمیر کولر گازی ال جی به متقاضیان ارائه می‌شود، آموزش تعمیرات کولر گازی پنجره‌ای ال جی است. همانطور که می‌دانید کولر گازی پنجره‌ای ال جی یکی از انواع کولرهای گازی ال جی است که به دلیل نصب شدن به پنجره اتاق به آن‌ کولر گازی پنجره‌ای می‌گویند؛

این نوع از کولرهای گازی ال جی را می‌توان ساده‌ترین نوع سیستم تهویه مطبوع دانست چراکه تمامی اجزای مکانیکی و الکترومکانیکی این دستگاه تنها در یک یونیت قرار گرفته‌اند. مباحثی که در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی پنجره‌ای ال جی در مرکز آموزش تعمیر کولر گازی ال جی مطرح می‌شود شامل: آموزش کامل با تمامی قطعات و اجزا کولر گازی پنجره‌ای ال جی، آموزش عیب‌یابی و تعمیرات کندانسور، اواپراتور، ترموستات، مدارات برق، کنترل برفک‌زدایی در حالت سرمایش و گرمایش، تست و عیب‌یابی المان‌های سیستم و … می‌باشد.

4. آموزش تعمیرات کولر گازی اینورتر LG

از آن جایی که کولر گازی اینورتر ال جی یکی از کم مصرف‌ترین انواع کولر گازی ال جی است از فروش بالایی برخوردار می‌باشد بنابراین یادگیری نحوه عیب‌یابی و تعمیرات کولر گازی اینورتر ال جی می‌تواند به شما در تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای در این زمینه کمک کند تا بتوانید در این شغل پردرآمد موفق شوید؛

جهت یادگیری عیب‌یابی و تعمیر تخصصی کولر گازی اینورتر ال جی می‌توانید در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش تعمیر کولر گازی ال جی شرکت کنید؛ اساتید مجرب این مرکز آموزش عملی عیب‌یابی هر یک از قطعات و اجزا کولر گازی اینورتر و تعمیرات تخصصی آن‌ها را به شما ارائه می‌دهند.

5. آموزش تعمیرات کولر گازی پرتابل ال جی

کولرهای گازی پرتابل ال جی دارای یک کمپرسور در درون خود هستند بنابراین نیازی نیست که کمپرسور آن‌ها به صورت جداگانه نصب شود؛ علاوه‌بر این کولرهای گازی پرتابل از دو موتور برخوردارند که یکی از موتورها از بالا عمل انتقال جریان هوای خنک را انجام می‌دهد و دیگری از پایین و پشت دستگاه عمل خروج جریان گرم ناشی از کمپرسور را انجام می‌دهد؛ بنابراین نحوه عیب‌یابی و تعمیرات این مدل از کولر گازی ال جی نیز با سایر مدل‌های این دستگاه متمایز است. اگر دوست دارید که نحوه عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی کولر گازی پرتابل ال جی را یاد بگیرید در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش تعمیرات کولر گازی ال جی شرکت کنید؛

در دوره‌های آموزش تعمیر کولر گازی پرتابل علاوه‌بر آشنایی با تمامی اجزا و قطعات این دستگاه با مراحل تعویض هر یک از آن‌‌ها، نحوه تعمیر یا تعویض فن بیرونی کولر، نحوه تعمیر یا تعویض برد کولر گازی، نحوه اصلاح سیم‌کشی کولر گازی، نحوه تعویض لوله‌های کولر گازی، نحوه تعویض پنل داخلی کولر گازی، نحوه تعمیر یا تعویض فن داخلی و خارجی کولر گازی و … آشنا خواهید شد.

تماس با دپارتمان آموزش تعمیر کولرگازی ال جی

متقاضیان حضور در دوره‌های آموزش تعمیر کولرگازی ال جی می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و روند ثبت نام و حضور خود در این دوره‌ها را پیگیری نمایند. توصیه می‌شود در حین تماس، پرسش‌های احتمالی خویش در باب این دوره‌ها –نظیر مدت زمان برگزاری دوره، هزینه ثبت نام در دوره مبتدی و پیشرفته، تعداد کاراموزان حاضر در هر کلاس و مواردی از این دست- را با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در مرکز آموزش تعمیر کولرگازی ال جی با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهند بود و شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد.

مرکز آموزش تعمیر کولر گازی ال جی

مرکز آموزش تعمیر کولرگازی ال جی با تجهیز فضای خویش به پیشرفته‌ترین ابزار تعمیر و حضور زبده‌ترین اساتید، این امکان را فراهم ساخته است تا جدیدترین مباحث مرتبط با تعمیرات کولرگازی به شرکت کنندگان در این دوره‌ها تدریس گردد. مرکز آموزش تعمیر کولرگازی ال جی یکی از برترین و مجهزترین مراکز آموزشی در کشور است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی آموزش نیاز بسیاری از متقاضیان و فعالان این حوزه را برآورده سازد. برخی از ویژگی‌های این مرکز عبارت است از: آشنایی با جدیدترین تجهیزات تعمیر کولر گازی، تسلط بر نوین ترین ترفندهای تعمیر، تداوم فعالیت های عملی تا زمان کسب مهارت همه جانبه در تعمیر،  واکاوی و آنالیز جامع انواع کولرگازی به دست کاراموزان و …

آموزش تعمیر کولرگازی ال جی؛ از مبتدی تا پیشرفته

آموزش تعمیر کولرگازی ال جی در این مرکز در دو دوره مجزای مبتدی و پیشرفته برگزار می گردد. نیاز متقاضی به دوره ابتدایی یا پیشرفته توسط اساتید حاضر در این مرکز و پس از آنالیزهای علمی-عملی و آزمونهای ابتدایی تعیین خواهد شد.

  • دوره ابتدایی آموزش تعمیر کولرگازی ال جی: این دوره برای آن دسته از کاربرانی است که اطلاعات چندانی درباره تعمیر کولرگازی ندارند و نیاز دارند تا دوره‌ای را جهت آشنایی بگذرانند. آشنایی با تجهیزات این حوزه، آشنایی با ساختار کلی کولرگازی‌ها و مواردی از این دست در دورۀ مبتدی تعمیر کولرگازی ال جی آموزش داده می شود.
  • دوره پیشرفته آموزش تعمیر کولرگازی ال جی: در این دوره تخصصی ترین آموزش ها و راهکارهای روز دنیا توسط اساتید داخلی و بین‌المللی ارائه می گردد. کارآموزان با اتمام این دوره می توانند به راحتی جذب بازار کار گشته و در حوزه تعمیر و بهسازی انواع کولر گازی فعالیت نمایند.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی در ایران یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی در ایران است که فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات ال جی به کشور، آغاز کرده است. این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص دو حوزه تعمیر و فروش گماشته است تا موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد. مدت‌هاست که نام محصولات ال جی با نمایندگی ال جی در ایران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی تعمیرات ال جی است. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی شده است.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید