جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر ویبره موبایل ال جی

آموزش تعمیر ویبره موبایل ال جی یکی از آموزش هایی است که توسط تعمیرکاران واحد تعمیر موبایل ال جی در نمایندگی ال جی برای کاربران تدوین شده است. این آموزش به شما کمک می کند تا از این بخش از دستگاه خود اطلاعات بیشتری به دست بیاورید و با راه های رفع مشکلات آن آشنا شوید. ویبره موبایل یکی از قابلیت های کاربردی این دستگاه است که ممکن است به دلایل مختلف از کار بیفتد. در حالت بیصدا و در مکان های بسیار شلوغ این ویبره گوشی است که شما را از تماس ایجاد شده مطلع می سازد. در هر حال امروز می خواهیم به کمک مقاله آموزش تعمیرات موبایل ال جی تمام ابهامات و اما و اگرهای موجود در این بخش از موبایل را بررسی کنیم. همراه ما باشید؛

آموزش تعمیر ویبره موبایل ال جی

ویبره چیست؟

قبل از اینکه وارد بحث آموزش تعمیر ویبره موبایل ال جی شویم، لازم است درباره ماهیت ویبره در موبایل ها کمی صحبت کنیم. ویبره در حقیقت یک نوع موتور است که می توانید آن را به غیر از موبایل ها در اسباب بازی های کودکان، پیجر ها، کمربندهای لاغری و موارد اینچنینی پیدا کنید. موتور ویبره یک موتور چرخشی الکتریکی ساده است که به محور آن یک وزنه با نسبت چگالی بالا نصب شده است. در برخی از تلفن های همراه هوشمند، ویبره لرزشی ناشی از یک کریستال مصنوعی است. هنگامی که گوشی زنگ می خورد، اختلاف پتانسیلی در دو سر کریستال اعمال می شود و همین امر باعث لرزش موبایل می شود.

کاربرد ویبره موبایل چیست؟

کارشناسان واحد تعمیر موبایل ال جی در آموزش تعمیر ویبره موبایل ال جی اینگونه توضیح می دهند که وجود ویبره در موبایل بسیار مفید و البته ضروری است، زیرا به کمک ویبره و بدون استفاده از صدای گوشی و فقط با لرزش آن می توان از تماس های دریافتی، پیام ها و اعلانات مطلع شد. ویبره برای مواقعی که می خواهید صدای گوشی را قطع کنید ،اما متوجه تماس ها شوید، بسیار کاربردی است. با از کار افتادن ویبره در حقیقت یکی از قابلیت های مهم دستگاه از کار افتاده است که باید سریع برای رفع مشکل آن اقدام کنید.

رایج ترین اشکالات در ویبره موبایل ال جی

  • از کار افتادگی کامل ویبره موبایل ال جی
  • از کارافتادگی ویبره بعد از به روزرسانی
  • قطع و وصل شدن ویبره

روش فعال سازی ویبره در اندروید

در آموزش تعمیر ویبره موبایل ال جی پیش از هر اقدامی اینگونه توضیح داده شده است که برای تعمیر ویبره موبایل ال جی که مجهز به سیستم عامل اندروید است، باید از طریق مسیر Settings » Sounds & vibrations » vibrate while ringing اقدام نمایید. پس از فعال کردن گزینه ویبرشن، گوشی اندرویدی خود را ریست نمایید. اگر با انجام این مراحل، مشکل حل نشد، ادامه مقاله را از دست ندهید؛

آموزش تعمیر ویبره موبایل ال جی

مرحله اول در آموزش تعمیر ویبره موبایل ال جی شناخت سر منشا مشکل است. اینکه کشف کنید که دقیقا چه مشکلی برای ویبره دستگاه شما پیش آمده، بسیار مهم است تا به این ترتیب بتوانید مشکل را از مسیر درست برطرف سازید. باید از منوی گوشی، از صحت روشن بودن ویبره مطمئن باشید. بعد از آن ویبره را تست کنید. برای تست ویبره آن را به یک منبع 1/5 ولت وصل کنید و بررسی کنید که ویبره کار می کند یا خیر. سپس محل اتصال ویبره را چک کنید. نهایتا باید آی سی درایو را مورد بررسی قرار دهید. می توانید کد دستوری #۹۹۰۰#* را شماره گیری کنید. گزینه low Battery Dump را انتخاب کرده و گزینه Turn on را تاچ کنید

  • اگر ویبره گوشی شما خود به خود و به طور متوالی فعال می شود، باید بدانید که این مشکل معمولا در گوشی های آبخورده به وجود می آید. باید برد گوشی را به دقت بررسی کنید و قطعات آبخورده را سرویس یا تعویض کنید.
  • اگر ویبره گوشی شما ضعیف شده است، باید ویبره را تعویض کنید و بعد قطعات مسیر ویبره و آی سی درایو را بررسی کنید
  • و نهایتا اگر ویبره گوشی شما بد کار می کند، این مشکل می توانند ناشی از معیوب بودن خود ویبره باشد که باید حتما تعویض شود. در هر صورت باید از یک مرکز معتبر تعمیر موبایل ال جی برای تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در خدمت تمام کاربران این برند خوش آوازه و محبوب است تا بتواند تمام نیاز های کاربران در بخش های مختلف را شناسایی و برطرف کند. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات ال جی امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی ال جی همراه با تضمین های معتبر و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس گیرید.

امتیاز شما به این نوشته