جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

همکاری ال جی و اپل در ساخت آیفون ۱۰

 خبرهایی حاکی از همکاری ال جی و اپل در ساخت آیفون ۱۰ به گوش رسیده است. نشریه Korean Herald در گزارش جدید خود، مدعی شده است که ال‌جی جهت تولید پنل اولد گوشی آیفون ۱۰ با اپل به توافق رسیده است و قرار شده تا این کمپانی پنل های اولد آیفون ۱۰ را تأمین سازد. اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی از همکاری ال جی و اپل در ساخت آیفون ۱۰ در دست نیست اما شایعاتی مبنی بر نصب تجهیزات لازم در خط مونتاز Paju E6 توسط ال جی وجود دارد. انتظار می‌رود تولید پنل نمایشگر اولد برای پرچم‌دار جدید اپل از ماه ژوئن به تعداد ۶۰ میلیون واحد، آغاز شود.

با اینکه استفاده از پنل اولد در آیفون های عرضه شده در سال ۲۰۱۸ رواج خواهد یافت، اما این احتمال نیز داده می شود که آیفون دیگری توسط این شرکت عرضه شود که به نمایشگر LCD مجهز باشد. گفته شده عرضه این محصول از سوی کمپاین اپل برای آندسته از مشتریانی خواهد بود که که نمی‌توانند آیفون ۱۰ را به دلیل قیمت بالای آن خریداری کنند.

همکاری ال جی و اپل در ساخت آیفون ۱۰

تولید نمایشگر اولد آیفون ۱۰ توسط ال جی

بد نیست بدانید که ال جی در طول ده سال گذشته تأمین‌کنندۀ پنل‌های LCD برای محصولات اپل بوده است. ظاهراً قرار است این نقش در سال آینده، به صورت همکاری ال جی و اپل در ساخت آیفون ۱۰ ادامه داشته باشد‌. در ماه نوامبر اعلام شد که ال‌جی، ۱۳.۷ میلیارد دلار روی تولید پنل اولد برای تلویزیون‌های خانگی و دستگاه‌‌های قابل حمل از جمله گوشی‌ هوشمند تا سال ۲۰۲۰ سرمایه‌‌گذاری خواهد کرد. بیشتر این سرمایه‌گذاری، صرف تأمین زیرساخت‌های لازم برای توسعه‌ی پنل‌های اولد کوچک خواهد شد که در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌‌شود.

اپل در هر سال نزدیک به ۲۰۰ میلیون گوشی‌ هوشمند به فروش می‌رساند و سامسونگ دیسپلی، تنها تولیدکننده پنل اولد برای آیفون ۱۰ است که نزدیک به ۶۷ میلیون واحد پنل صفحه‌نمایش برای این مدل تأمین خواهد کرد. پیش از اینکه اپل از نمایشگر اولد در گوشی‌ آیفون ۱۰ استفاده کند، ال‌جی دیسپلی در طی ۱۰ سال گذشته، تأمین پنل LCD برای محصولات اپل را بر عهده داشته است.

خبرهایی از آیفون ۱۰

طراحان اپل برای کاهش هزینه تولید آیفون ۱۰ مصمم‌اند تا تغییراتی را در متریال پنل پشتی این محصول ایجاد کنند. پنل پشتی شیشه‌ای را بایک پنل از جنس فلز جایگزین کنند؛ در تمامی آیفون‌های امسال اپل، از پنل پشتی از جنس شیشه استفاده شده است؛ اما آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با پنل پشتی از جنس آلومینیوم ارائه شده‌اند. تغییر جنس بدنه به فلز، همچنین باعث می‌شود آیفون LCD اپل در سال آینده، فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم باشد. اپل در سال آینده، دو گوشی آیفون جدید معرفی می‌کند که به نمایشگر اولد مجهز خواهند بود و همانگونه که در بخش های پیش گفته شد خبرهایی حاکی از همکاری ال جی و اپل در ساخت آیفون ۱۰ به گوش رسیده است.

گفته شده است که جانشین آیفون ۱۰ و نسخه «پلاس» با پنل اولد ارائه می‌‌شود. نسخه جدید پرچم‌دار ۲۰۱۷ کوپرتینویی‌ها مانند نسل قبل، نمایشگر ۵.۸ اینچی دارد و مدل دیگر با صفحه‌نمایش اولد ۶.۲ اینچی تا ۶.۵ اینچی معرفی خواهد شد. هر دو مدل مانند پرچم‌دار امسال اپل، طراحی بدون حاشیه خواهند داشت.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان ال جی عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان نمایندگی LG در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی گردند. متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی ال‌جی به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند.

جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید. خبرهای مرتبط با این کمپانی، نظیر آنچه که در بخش های فوق درباره همکاری ال جی و اپل در ساخت آیفون ۱۰ مطالعه فرمودید در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری و مطالعه است. واحدهای تعمیرات ال جی نیز در بخش زیر معرفی می شوند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت نمایندگی ال جی قابل پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته