جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ریموت اسپیلت ال جی

یکی از تفاوت‌های موجود میان اسپیلت‌های امروزی وکولرهای قدیمی، امکان کنترل از راه دور آنهاست که به کمک وسیله‌ای به نام ریموت، امکان‌پذیر شده است. ریموت به کاربر این امکان را می‌دهد که بی‌هیچ جابجایی و تماس با کولر، تنظیمات کولر را دستکاری و تغییرات مدنظرش را اِعمال کند. اگرچه این بخش از دستگاه یعنی ریموت، کار با اسپیلت را آسان کرده است اما بروز خرابی در آن نسبتا دردسرساز است و می بایست در اسرع وقت برطرف گردد. کار نکردن ریموت اسپیلت ال جی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در بخش های آتی به چند مورد از آنها پرداخته خواهد شد. در صورت مواجهه با اشکال کار نکردن ریموت اسپیلت ال جی می‌توانید اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه را با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات اسپیلت تعمیر نمایید.

تعمیر ریموت اسپیلت ال جی

عیب یابی و تعمیر ریموت اسپیلت ال جی

ریموت اسپیلت ال جی نیز همانند تمامی ریموت های دیگر، انرژی مورد نیاز خود را از باتری تأمین می کند. بنابراین در صورت کار نکردن ریموت اسپیلت نخستین و منطقی ترین اقدام آن است که باتری های دستگاه تعویض و یا تست شود. در صورتی که کار نکردن ریموت اسپیلت ال جی با وجود پر بودن باتری آن ادامه پیدا کرد بهتر است موارد درج شده در بخش های زیر را امتحان و تست نمایید. توصیه می شود تعمیرات ریموت اسپیلت صرفاً به دست تعمیرکاران حرفه ای در این حوزه انجام پذیرد و افراد مبتدی و غیرحرفه ای از دستکاری این بخش از دستگاه خودداری ورزند.

  • خرابی برد کنترل اصلی: همانگونه که می دانید برد کنترل اصلی یک رسیور (یا همان دریافت کننده) مادون قرمز دارد که سینگال‌های ریموت را دریافت می‌کند. اگر ریسیور کار نکند، ریموت اسپیلت ال جی قادر نخواهد بود با برد کنترل اصلی ارتباط برقرار کند. در صورتی که با بررسی دستگاه مطمئن شدید که کار نکردن ریموت اسپیلت ناشی از خرابی برد کنترل اصلی است بهتر است تعمیر ریموت اسپیلت ال جی و برد آن را به یکی از تعمیرکاران حرفه ای این حوزه بسپارید. گزینه دیگر جهت رفع این اشکال تعویض برد است.
  • خرابی ریموت: نخستین احتمالی که در زمان کار نکردن ریموت اسپیلت ال جی می توان داد آن است که باتری ریموت تمام شده است. اگر با نصب باتری جدید مشکل حل نشد و مجبور هستید که کولر گازی را به صورتی دستی و از طریق دکمه‌های روی کولر گازی روشن و خاموش کنید، ممکن است که ریموت اسپیلت ال جی ایراد پیدا کرده باشد و باید کنترل جدید خریداری نمایید.

تعمیر ریموت ال جی

کاربران اسپیلت های ال جی می توانند در صورت مواجه با مشکل کار نکردن ریموت اسپیلت ال جی شان به مرکز تعمیرات ال جی مراجعه کرده و اشکال پیش آمده در آن را مرتفع سازند. بخش تعمیر ریموت اسپیلت ال جی به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از قطعات این دستگاه در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هزینه به کاربران کولرهای ال جی ارائه نموده است. شایان ذکر است در صورتی که اشکال پیش آمده در ریموت حاد بوده و امکان رفع آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم جهت تعویض ریموت اسپیلت ال جی – پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- انجام خواهد شد. در هر حال در صورتی که از  کاربران اسپیلت های ال جی هستید و در حال حاضر این بخش از دستگاه شما دچار اختلال و ناکارامدی گشته است می توانید با مراجعه به نمایندگی ال جی و حضور در پارت تعمیر ریموت اسپیلت ال جی تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید.

تعمیرات تخصصی اسپیلت ال جی

کارشناسان توصیه می‌کنند سرویس و تعمیرات تخصصی اسپیلت ال جی به دست یک سرویس کار مجاز انجام شود تا از بروز اشتباهات احتمالی پیشگیری شود؛ عدم توجه به سرویس به موقع کولرگازی و به تأخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت. به عکس، اگر سرویس و تعمیر کولرگازی ال جی به موقع انجام شود، به دلیل گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را در پی خواهد داشت.  اگر در جستجوی یک تعمیر کار متخصص در حوزه تعمیر کولرگازی ال جی هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات کارشناسان ما بهره‌مند گردید. کارشناسان ما به دلیل سال‌ها کار با این محصولات و تعمیرات تخصصی اسپیلت ال جی، قادر به رفع و بهسازی تمامی اشکالات موجود در این محصول از جمله تعمیر ریموت اسپیلت ال جی هستند.

تعمیرات ال جی

تعمیراتِ ال جیِ ارائه شده در این مرکز، دربردارنده تمامی خدمات تعمیری است که به هر شکل با یکی از محصولات ال جی مرتبط باشد، به عبارت دیگر کارشناسان مرکز تعمیرات ال جی، ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، بازسازی و تعمیر محصولات ال جی نظیر تعمیر کولرگازی ال جی، تعمیر مانیتور، تلویزیون، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل و دیگر محصولات ال جی هستند. خدمات تعمیرِ تمامیِ دستگاه‌های مذکور به دست کارشناسان زبدۀ این کار و با با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تخصصی در زمینه تعمیر هر محصول انجام می‌پذیرد. کارشناسان ما در بخش‌ها و پارت‌های تخصصی متعدد و با استفاده از ابزار تخصصی تعمیر در حال کار بر روی هر یک از دستگاه‌های ال جی هستند تا پس از عیب‌یابی صحیح هر دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت ترمیم و ریکاوری آن را انجام دهند. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی شده اند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با تکیه بر حذاقت و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان خود عرضه دارد. کارشناسان حاضر در نمایندگی ال جی با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده و صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می پردازند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی ال جی در ایران به دلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات ال جی
سوالات متداول ال جی
اخبار ال جی
مقالات ال جی
امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید