جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون OLED65E7T ال جی

زندگی مدرن امروزی، لوازم خانگی حرفه ای تر و فوق پیشرفته تری را می طلبد. از این رو، همگام شدن این دستگاه ها با تکنولوژی های نوین و استانداردهای بالا چیز عجیبی به نظر نمی رسد.تلویزیون ها از جمله این لوازم هستند که در ۹۹% خانه های یافت می شوند. اما تعدد و تنوع این محصولات در بازار زیاد بوده و انتخاب نمونه ای کارآمد و با کیفیت کمی دشوار و پیچیده است.

خوشبختانه، در میان انبوه سازندگان و تولیدکنندگان فعال در این صنعت بزرگ، کمپانی پرآوازه ال جی بسیار خوش درخشیده و همواره برترین دستگاه ها را روانه بازار کرده است. بنابراین، اگر به دنبال تلویزیونی هستید که علاوه بر ظاهر زیبا و دوام زیاد، از فن آوری های جدیدی هم بهره برده باشد می توانید بروی این برند بنام، تمرکز بیشتری داشته باشید. در این متن سعی داریم به بررسی یکی ازمحصولات پرطرفدار این کمپانی یعنی تلویزیون OLED65E7T ال جی بپردازیم.

تلویزیون OLED65E7T ال جی

بررسی تلویزیون OLED65E7T ال جی

عملکرد عالی

تلویزیون OLED65E7T ال جی علاوه بر طراحی باشکوه و بسیار زیبای خود دارای عملکردی قدرتمند بوده و از این حیث توانسته است جایگاه بسیار بالایی در میان سایر هم نوعان خود پیدا کند.ظاهر مدرن و درخشنده، بهره گیری از پیکسل های روشن، فن آوری Perfect Black، صدایی فراگیر و همه جانبه و تجربه تماشای تصاویر واقعی تر از جمله ویژگی های است که در این محصول کم نظیر جمع شده است.

قابلیت SELF-LIGHTING PIXEL

این ویژگی قادر است تصاویری درخشنده و شفاف را با بهره گیری از مشکی و سفید خالص بدون هیچ هاله و سایه ای و حتی با دامنه گسترده ای از رنگ ها به نمایش بگذارد.اکنون هر پیکسل در نمایشگر تلویزیون OLED65E7T ال جی به صورت اتوماتیک و مستقل روشن و خاموش شده و جزئیات قوی تر با کنتراست خارق العاده ای از تصاویر را در اختیار تماشاگران می گذارد.

دالبی اتموس (Dolby Atmos)

از دیگر نقاط قوت تحسین برانگیزی که در تلویزیون OLED65E7T ال جی دیده می شود می توان به تکنولوژّی دالبی اتموس گنجانده شده در آن اشاره داشت.این قابلیت به عنوان یکی از تکنولوژی صوتی دالبی به شمار می رود که با بالا بردن اسپیکرها و افزایش کانال های صوتی، صدای پخش شده را نه تنها با کیفیت تر ساخته بلکه، محیطی تر می کند. این ویژگی صدایی فراگیر و خارق العاده در فضای سه بعدی و همه جانبه در اختیار کاربر گذاشته و تجربه ای محصور کننده را به همراه دارد.

قابلیت Active HDR به همراه Dolby Vision

کمپانی ال جی همواره کوشش داشته است تا دستگاه های خود را با فن آوری ها و استانداردهای کاربرپسند و مدرن همگام ساخته و شگرف ترین محصولات را برای طرفداران پرو پا قرص خود به ارمغان بیاورد. از این رو، تلویزیون OLED65E7T ال جی با بهره گیری از تکنولوژی دالبی ویژن، از محتوای HDR پشتیبانی کرده و با استانداردهایی همچون HDR10 و HLG سازگار شده است.

همچنین فن آوری پیشرفته Active HDR در این محصول، منجر به بهینه شدن تصاویر صحنه های HDR شده و به عبارتی ساده تر با پردازش صحنه به صحنه تصاویر می تواند جزئیات دقیق تر و روشن تری را با کیفیت حرفه ای تری به نمایش بگذارد.a

کنتراست چشم گیر

پیکسل های منحصربه فرد در تلویزیون OLED65E7T ال جی می توانند به طور کامل خاموش شوند تا خاصیت perfect black را ارائه نمایند این قابلیت در نهایت منجر به ارائه کنتراستی قابل توجه شده و تصاویر را بسیار نزدیک تر به آن چیزی که در زندگی واقعی وجود دارند، به نمایش خواهد گذاشت.

رابط کاربری بسیار ساده

از دیگر مزایای اضافه شده در تلویزیون OLED65E7T ال جی می توان به سیستم عامل webOS آن اشاره داشت. این پلتفرم بسیار کاربرپسند و فوق پیشرفته بوده که به قابلیت های زیادی تجهیز و تنها به منظور تلویزیون ها طراحی شده است. اکنون با کمک این پلتفرم و کنترل مجیک می توانید فورأ به نتفلیکس یا سرویس های آنلاین دیگر دسترسی داشته و از سرگرمی های جهانی و برنامه های متنوع و گسترده دلخواه خود لذتی دوچندان ببرید.

طراحی خارق العاده

نمایشگر تلویزیون OLED65E7T ال جی، از طرحی نوآورانه ای بهره مند بوده و بسیار نازک می باشد.لوکسی و زیبایی این تلویزیون با سبک مدرن زندگی امروزی بسیار هماهنگ بوده  و می تواند دکور رویایی تری را به فضای خانه شما ببخشید.

نمایندگی تلویزیون  ال جی

نمایندگی ال جی ،  رسمی ترین و معتبرترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محترم می باشد. در هر یک از بخش های این مرکز، متخصصانی فعالیت می کنند که از سالها تجربه در حوزه ی کاری خود برخوردار بوده و قادر به ارائه ی سرویس ها و خدماتی حرفه ای و شایسته به کاربران می باشند. از سویی دیگر، مشتری مداری به عنوان اولین اولویت نمایندگی ال جی در نظر گرفته شده و کلیه پرسنل متعهد این مجموعه، در جهت تحقق این اصل کوشش می کنند. 

ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی معتبر خدمات، ارائه سرویس های پس از فروش و مواردی از این دست، از جمله مصادیق مشتری مداری در  این مرکز به شمار می روند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ال جی و بخش های متفاوت آن، می توانید به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه نمایید.

واحدهای تعمیرات ال جی

اقدامات تخصصی در زمینه ی رفع مشکلات محصولات ال جی، در واحدهای تعمیرات این نمایندگی انجام می پذیرد. این واحدها، به دلیل بهره مندی از ابزارهای مدرن و دستگاه های فوق پیشرفته و نیز به خدمت گرفتن کارشناسانی با مهارت، سرویس ها و خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه می نمایند. هر یک از مدل های لوازم خانگی، ماشین های اداری، گوشی، تبلت، کامپیوتر و تجهیزات جانبی و .. ال جی، در واحدهای تعمیرات ال جی قابل بررسی و تعمیر می باشند. شایان ذکر است، در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران ما در این واحد از قطعات اصل و اورجینال استفاده کرده و بدین سان، کیفیت کاری دستگاه و طول عمر آن را تضمین می نمایند.

برای پیگیری اخبار و مطالب عمومی و تخصصی در مورد محصولات ال جی، می توانید به این بخش مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته