جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لوازم خانگی هوشمند ال جی

اکنون لوازم خانگی ال جی می توانند خانه های افراد را حتی بیشتر از صاحبان خود هوشمند سازند. همان طور که همه شاهد بودیم، محصولات رونمایی شده 2018 لینک به مقاله این ابرکمپانی محبوب و دوست داشتنی ما را در رسیدن به خانه ای پیشرفته و تمام هوشمند از طبخ گرفته تا تمیز کردن خانه نزدیک تر ساخت.

گفتنی است، طراحی و تولید محصولات جدید و حرفه ای همچون یخچال فریزر، خشک کن، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی گامی دیگر در جهت رسیدن به رویاهای شگفت انگیزی است که در سر افراد وجود داشته است. به هر حال در این متن سعی داریم چند نمونه از لوازم خانگی هوشمند ال جی که اکنون همگان را تحت تأثیر خود قرار داده است آشنا تر سازیم؛ در صورت تمایل می توانید ما را همراهی کرده و با ویژگی های این محصولات آشنا شوید.

لوازم خانگی هوشمند ال جی

معرفی لوازم خانگی هوشمند ال جی

(LG 4 Door InstaView (LMXS30796M

به عنوان اولین محصولی که در مجموعه لوازم خانگی هوشمند ال جی قرار گرفته است می توان به LG 4 Door InstaView (LMXS30796M) اشاره داشت. این دستگاه تمام حرفه ای و خوش ساخت دارای یک صفحه نمایش لمسی ال سی دی بوده که بواسطه آن به شما اجازه می دهد تا از محتوایات داخل یخچال آگاه شده، دستورالعمل های مورد نیازتان را مشاهده کنید و یا حتی برای سرگرم شدن از موسیقی های دلخواه تان به هنگام آشپزی در آشپزخانه لذتی دوچندان ببرید.

جالب است بدانید که با وجود این نمایشگر زیبا اکنون می توانید دو ضربه ی کوچک به آن زده و بدون باز کردن درب اقلام موجود در آن را مشاهده نمایید یا حتی با یخچال جدید خود گپ بزنید؛ چرا که این دستگاه مجهز به دستیار صوتی آمازون الکسا(Amazon Alexa) شده است و البته این اولین یخچال معرفی شده با همراهی این دستیار هوشمند می باشد.

این بدان معنی است که، با کمک این ویژگی شما می توانید به آمازون الکسا بگویید که یک لیست خرید تهیه کند و یا دستورالعملی را برای تان بخواند و یا حتی کارهای دیگری را برای تان به انجام برساند.

(LG 4 Door Smart InstaView (LNXS30996D

این یخچال نیز از دیگر محصولات دیده شده در کالکشن لوازم خانگی هوشمند ال جی به شمار می رود. اگر یخچالی که در بالا ذکر شده به اندازه کافی نمی تواند خواسته های شما را برآورده سازد. می توانید مدل مشابه LG 4 Door Smart InstaView (LNXS30996D) را نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. این دستگاه با تکنولوژی SmartThinQ همراه شده و دارای جنسی از فولاد ضد زنگ مات و سیاه رنگ است.

پرداخت بدنه این یخچال بسیار عالی صورت گرفته و از این جهت جای رد انگشت تان بروی آن نخواهد ماند و دیگر آنکه به روی هم رفته از ظاهری شیک ولوکس بهره مند شده است. از دیگر نقاط قوت این یخچال می توان به برخورداری از یک کشوی CustomChill اشاره داشت؛ که با کمک آن می توانید چهار دمای متفاوت ( از یخچال تا فریزر) را برای آن تنظیم کرده و اقلام مورد نیازتان را با راحتی بیشتری ذخیره سازی کنید.

نکته آخر آنکه این دستگاه نیز به مانند دیگر یخچال های Door-in-Door می تواند از طریق یک اپلیکیش یا دستورات صوتی گوگل اسیستنت قابل کنترل باشد.

LG Washer-dryer (WT1901CK,DLEY1901KE,WD100CK)

ماشین لباسشویی و خشک کن های جدید این کمپانی کره ای نیز در رده ی لوازم خانگی هوشمند ال جی ، جای گرفته و گزینه هایی ایده آل به حساب می آیند. ماشین لباسشویی Top Load ال جی که با خشک کن کارآمدی نیز جفت شده است علاوه بر تکنولوژی SmartThinQ از پایه شستشویی SideKick نیز بهره مند می باشد. گفتنی است، قابلیت SideKick به شما امکان شسشتویی هم زمان دو سری از لباس های تان را داده و آپشنی تحسین برانگیز و جالب توجه از سوی کاربران به شمار می رود.

خوشبختانه محصولات مذکور دارای ظرفیت قابل توجهی بوده و با چرخه های تخصصی شسشتو به مانند active wear، hand wash و intimates همگام شده اند و البته چرخه شستشوی معمول آنها می تواند ظرف کمتر از 30 دقیقه لباس های شما را بشوید. لازم به ذکر است، فناوری Smart ThinQ Wi-Fi تعبیه شده در طراحی این محصولات می تواند امکان کنترل ماشین لباسشویی وخشک کن را هم برای تان فراهم آورد.

LG SIGNATURE Dishwasher (DUAG27HN)

ماشین ظرفشویی LG SIGNATURE Dishwasher (DUAG27HN) نیز از دیگر دستگاه های موجود در لیست لوازم خانگی هوشمند ال جی می باشد. این دستگاه از انواع جدید ماشین ظرفشویی های LG Signature SteamClean بوده و به چهار بازوی آب پاش Multi Motion تجهیز شده است که البته در اکثر مدل ها تعداد این بازوها فقط دو عدد می باشد. به هر حال، این قابلیت متفاوت به هدف شسشتوی تمیزتر و کارآمد تر بوده و با استفاده از تکنولوژی TrueSteam، با قدرتی همه جانبه تر می تواند ظروف شما را شستشو دهد. ناگفته نماند، این محصول به مانند دیگر تولیدات ال جی می تواند از راه دور کنترل شده و از این حیث آسایش بیشتری را برای تان فراهم آورد.

نمایندگی لوازم خانگی ال جی

نمایندگی لوازم خانگی ال جی، ارائه دهنده برترین و پیشرفته ترین سطوح کیفی خدماتی در دو حوزه فروش و تعمیر لوازم خانگی ال جی به متقاضیان ارجمند می باشد. این مرکز مورد اعتماد به بهترین ابزارها و استانداردهای جهانی مجهز شده و به لحاظ بهره مندی از کادری باسابقه و برجسته همواره توانسته است خدمات و سرویس های گسترده ای را به شما عزیزان ارائه نماید.

گفتنی است، تکنسین های این مرکز حرفه ای با داشتن تبحر کافی در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات الکترونیکی نه تنها ریکاوری دقیق محصولات آسیب دیده را تضمین خواهند کرده بلکه قادر به ارائه مشاوره های تخصصی پیش و پس از خرید به شما کاربران خواهند بود. به هر حال، فروش آخرین و جدید ترین لوازم خانگی ال جی، ارائه برگه گارانتی محصول، ضمانت خدمات تعمیری توسط کارشناسان مرکز، پاسخگویی سریع به کلیه نیازهای و سوالات کاربران، امکان سرویس در محل و در نهایت استفاده از قطعات اصل و اورجینال به هنگام لزوم از جمله فعالیت های گسترده نمایندگی لوازم خانگی ال جی به حساب می آید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نماییید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
امتیاز شما به این نوشته