جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

داغ شدن گوشی ال جی

داغ شدن گوشی ال جی و افزایش دمای آن اتفاقی است که برخی از کاربران این دستگاه آن را تجربه کرده و از آن گلایه مندند. داغ شدن گوشی ال جی ممکن است به دلایل متعددی روی دهد که این دلایل به نوبه خود می توانند درونی (یعنی به دلیل ساختار و کیفیت ساخت دستگاه) و یا بیرونی (شیوه استفاده دستگاه و بکارگیری آن توسط کاربر) باشند.

البته این اشکال خاص گوشی های ال جی نیست و ممکن است در سایر تلفنهای همراه نیز مشاهده گردد. در هر حال داغ شدن گوشی، ضمن آنکه نگرانی های کاربر و دارنده دستگاه را به دنبال خواهد داشت، ممکن است به قطعات داخلی دستگاه نیز آسیب برساند و حتی در مواردی –البته نادر- به انفجار گوشی بیانجامد. در این بخش برآنیم تا ضمن بررسی علتهای داغ شدن گوشی ال جی راهکارهای موجود جهت رفع آنها را ارائه نماییم.

داغ شدن گوشی ال جی

علت داغ شدن گوشی ال جی

داغ شدن گوشی ال جی همچون دیگر دستگاه های تلفن همراه ممکن است ناشی از اشکالات داخلی (نرم افزار یا سخت افزار) و یا خارجی (استفاده بد و نادرست کاربر) باشد. داغ شدن گوشی، ضمن آنکه نگرانی های کاربر و دارنده دستگاه را به دنبال خواهد داشت، ممکن است به قطعات داخلی دستگاه نیز آسیب برساند و حتی در مواردی –البته نادر- به انفجار گوشی بیانجامد. در این بخش برآنیم تا به شرح این علل بپردازیم .

1. استفاده از کاور و قاب تلفن همراه

اولین علت احتمالی داغ شدن گوشی را می توان استفاده از کاور و قابهای رایج موجود در بازار دانست. این قابها که غالباً برای محافظت از گوشی به کار می روند، به دلیل نارسا بودن پلاستیک به کار رفته در آنها، مانع از انتقال حرارت و گرما شده و در نهایت داغ شدن گوشی ال جی را سبب می گردند.

2. باگ‌های نرم‌افزاری یا ویروس

دومین علت احتمالی داغ شدن گوشی ال جی را می توان باگ ها و یا ویروس های نرم افزاری احتمالی موجود در این دستگاه دانست که افزایش غیرعادی فشار بر پردازنده را موجب می شوند. نتیجه این فشار  چیزی جز داغ شدن بیش از حد دستگاه نخواهد بود.

3. بازی های طولانی مدت

بازی های رایج موجود در گوشی –که غالب آنها گرافیک سنگینی نیز دارند- سومین مورد این لیست هستند. در صورتی که کاربر برای مدت طولانی و بی توجه به افزایش دمای دستگاه، به بازی بپردازد، گوشی بیش از اندازه داغ خواهد شد.

4. اتصال به اینترنت موبایل

یکی از کاربری های پرطرفدار امروز در گوشی های هوشمند تلفن همراه، قابلیت اتصال آنها به شبکه است. با اینکه اتصال به اینترنت موبایل ممکن است بسیار کار راه‌انداز باشد، منجر به دو مشکل می‎شود: مصرف زیاد باتری و داغ شدن دستگاه.

5. سخت‌افزار معیوب

پنجمین علت احتمالی داغ شدن گوشی ال جی خرابی سخت افزار است. خرابی یکی از قطعات دستگاه مثل باتری، پردازنده، مادربرد و… در داغ شدن گوشی  بسیار مؤثر خواهد بود.

راهکارهایی برای جلوگیری از داغ شدن گوشی ال جی

  • در زمان هایی که نیاز به استفاده از کاور و قاب های محافظ نیست، می توانید آنها را از دستگاه جدا کنید. این عمل در خنک نگه داشتن دستگاه بی تأثیر نخواهد بود. (برای مثال زمان هایی که در منزل هستید و امکان ضربه دیدن دستگاه وجود ندارد).
  • برای مدت طولانی و پیوسته با گوشی خود بازی نکنید یا با آن به شبکه ۳G/4G متصل نشوید. خوب است هر از چند گاهی به گوشی خود استراحت دهید تا خنک شود.
  • در صورت خرابی قطعه ای از دستگاه یا بخشی از آن بلافاصله نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید زیرا خرابی بخش سخت افزار یکی دیگر از علل داغ شدن گوشی ال جی است.
  • در زمان بازی با دستگاه نیز می توانید قاب و کاور محافظ آن را خارج نمایید. علاوه بر زمان بازی، هر زمان که فکر می‌کنید فشار زیادی به دستگاه وارد می‌شود (مثل زمان بازی کردن)، آن را از قاب دربیاورید.
  • گوشی خود را از نظر نرم‌افزاری همواره به‌روز نگه دارید این امر کمک می کند تا از رفع آخرین اشکالات در اپلیکیشن‌ها و سیستم عامل دستگاه مطمئن باشید.
  • از شارژرهای ارزان و تقلبی برای شارژ کردن گوشی استفاده نکنید و تمام تلاش خود را جهت سالم نگه داشتن شارژر اصلی گوشی بکار گیرید. از کار کردن با گوشی در زمان شارژ ان خودداری نمایید. کار کردن با گوشی به ویژه بازی با آن در زمان شارژ یکی دیگر از علل داغ شدن گوشی ال جی است.

فیلم آموزش رفع مشکل داغ شدن گوشی ال جی

تعمیرات موبایل ال جی، علت داغ شدن گوشی ال جی و راه حل های رفع آن

تعمیرات موبایل ال جی در این مرکز با تکیه بر حضور خبره ترین کارشناسان و بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات موبایل ال جی به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی و در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی قطعات جانبی قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و عیوب ایجاد شده در موبایل های ال جی هستند. در سطور فوق برخی از علل داخلی و خارجی را که ممکن است سبب داغ شدن گوشی ال جی گردند توسط کارشناسان این مرکز ذکر گردید. جهت پیشگیری از داغ شدن دستگاه بهتر است حتی الامکان از موارد فوق دوری کنید. در بخش زیر راهکارهایی دیگر ارائه خواهد شد که می تواند در حل این مشکل به شما کمک کند:

نمایندگی ال جی و واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی سرویس واحد تعمیرات تخصصی  خویشرا، با تیمی از باتجربه ترین مهندسان و متخصصان تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با برخورداری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات ال جی را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد. نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کاردان به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی در در نمایندگی مشغول به فعالیت هستند.

نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی

نمایندگی ال جی ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با ترمیم و تعمیر محصولات شرکتی است که عمده تمرکز آن در سال‌های اخیر بر تولید گوشی‌های ارزان قیمت و با کیفیت بوده است. این شرکت گوشی‌هایی را تولید می‌کند که با فن‌آوری به‌روز و طرح‌های بدیع و تازه، تجربه‌ای بهینه از تلفن همراه را در اختیار مشتریان در سراسر جهان قرار دهد. با نگاهی به تاریخچه و عملکرد این شرکت شاهد اشتیاق این شرکت برای ساخت تجهیزاتی با کاربری ساده‌تر و آسوده‌تر هستیم تا زندگی هرچه شادتری را برای مشتریان خود فراهم کند. جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

تعمیرات ال جی و اخبار مرکز تخصصی ال جی

با در نظر داشتن این مسئله که اشکالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه های ال جی ممکن است مرتبط به بخش سخت افزاری یا نرم افزاری و یا تلفیقی از هر دو باشد، تعمیرات ال جی در این مرکز -پس از عیب یابی صحیح دستگاه- در پارت های تخصصی جداگانه انجام می پذیرد.

مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و تخصص کارشناسان خویش، تمامی خدمات تعویض، ترمیم و تعمیر ارائه شده در مرکز تعمیرات ال جی را گارانتی نموده است تا کاربران از صحت و سلامت دستگاه خویش پس از تعمیر اطمینان داشته باشند. شما کاربران گرامی می توانید اخبار مرکز تخصصی ال جی را از سایت ما دریافت نمایید.

تعمیرات ال جی و مقالات مرکز تخصصی ال جی

مرکز تعمیرات ال جی یکی از معدود مراکز فعال در سطح شهر است که تمامی خدمات ارائه شده در آن بر اساس ضوابط و استانداردهای طرح شده از سوی کمپانی ال جی انجام می پذیرد. عیب‌یابی تخصصی و آنالیز همه جانبه قطعات اصلی و جانبی دستگاه های ال جی، تهیه گزارش فنی از اشکالات ایجاد شده در دستگاه ها، انجام سرویس‌های جامع و تعمیرات ال جی و تعویض قطعات معیوب و از کارافتاده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در نمایندگی  ال جی در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آنها بهره‌مند گشت.  مقالات مرکز تخصصی ال جی از طریق بخش زیر قابل مشاهده و دریافت است.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. ویژگی قابل توجه نمایندگی ال جی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران به دلیل انجام پروژه‌های کوچک و بزرگ بیشمار، کوله باری از تجربه و تخصص را آمیزه فعالیت های خویش ساخته است. از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش گشته است.

مرکز سخت افزار ایران به دنبال تلفیق دو عنصر «تبحر» و «تعهد» در واحدهای تخصصی خویش بوده‌ است. تبحر از آن رو که سرویس ها و خدمات ارائه شده در این مرکز می بایست در محلی مطمئن، به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام پذیرد. تعهد از آن روی که می‌بایست تمامی خدمات این مجموعه با احترام به حقوق کاربران و حفظ حریم شخصی و محرمانگی انجام پذیرد. مدیریت مرکز سخت افزار ایران اما به این امر نیز اکتفا نکرده و تمامی فضای این سازمان را مجهز به دوربین‌های مدار بسته ساخته است. این امر بدلیل افزایش میزان نظارت خود روی داده است. شما کاربران گرامی می توانید جهت بهره‌مندی از امکانات این مرکز از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در مرکز اقدام نمایید.

 لینک های مفید:

تعمیرگاه مرکزی مادربرد / تعمیرگاه مرکزی بازیابی اطلاعات / تعمیرگاه مرکزی آل این وان / تعمیرگاه مرکزی تی وی مانیتور / تعمیرگاه مرکزی ویدئو پروژکتور  / مرکز سخت افزار ایران / تعمیرگاه مرکزی نوت بوک / تعمیرگاه مرکزی لپ تاپتعمیرات اپل / تعمیرات ایسوس / تعمیرات ایسر / تعمیرات دل / تعمیرات اچ پی / تعمیرات فوجیتسو / تعمیرات لنوو / تعمیرات سونی / تعمیرات سامسونگ / تعمیرات پاناسونیک / تعمیرات توشیبا / تعمیرات شارپ / تعمیرات برادر / تعمیرات ال جی / تعمیرات کانن / تعمیرات نوت بوک / تعمیرات زیراکس / تعمیرات ریکو / تعمیرات کونیکا مینولتا /تعمیرات تخصصی ایسوستعمیرات تخصصی اپل / تعمیرات تخصصی کانن / تعمیرات تخصصی دل / تعمیرات تخصصی فوجیتسو / تعمیرات تخصصی اچ پی / تعمیرات تخصصی کونیکا مینولتا / تعمیرات تخصصی لنوو / تعمیرات تخصصی ال جی / تعمیرات تخصصی ریکو / تعمیرات تخصصی سامسونگ / تعمیرات تخصصی شارپ / تعمیرات تخصصی سونی / تعمیرات تخصصی توشیبا / تعمیرات تخصصی زیراکس / تعمیرات تخصصی پاناسونیک / تعمیرات تخصصی کپی / تعمیرات تخصصی مادربرد

4/5 (1 امتیاز)