جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون CRT ال جی

فناوری بکاررفته در تلویزیون CRT ال جی یا همان تلویزیون لامپی، بسیار ساده است. فناوری CRT یا Cathode-ray Tube شامل تفنگ‌های الکترونی است که اشعه و ماسکی مورد نیاز جهت نمایش تصاویر برروی صفحه را ایجاد می‌کنند. فناوری سی آر تی ‌به نام Braun Tube نیز مشهور است زیرا مخترع آن یک فیزیکدان آلمانی به نام کارل فردیناند براون بوده است. فناوری CRT گرچه در زمان خود یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آمد اما در واقع معایب زیادی داشت. برای نمونه تلویزیون‌های CRT جهت پیشگیری از اعوجاج تصویر، نسبتاً بزرگ و سنگین ساخته می‌شدند. علاوه بر اندازه نامطلوبشان، به دلیل پخش امواج الکترومغناطیسیِ مضر به چشم بینندگان خود آسیب می‌زدند. با این وجود عمر این تلویزیون‌ها هنوز هم به سر نرسیده و همچنان کاربرانی هستند که ترجیح می‌دهند به هر دلیل از تلویزیون CRT ال جی استفاده نمایند.

تلویزیون CRT ال جی

تعمیر تلویزیون CRT ال جی

احتمالاً به دلیل قدیمی شدن تلویزیون CRT ال جی دیگر کمتر تعمیرگاهی یافت می‌شود که خدمات مرتبط با این محصول را ارائه دهد. با این وجود مرکز تخصصی تعمیرات ال جی، بخشی از فضای خویش را به این خدمات مرتبط با این محصول اختصاص داده تا کاربران این مدل از تلویزیون بتوانند با مراجعه به آن، سرویس‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در صورتی که امکان جابجایی و تحویل دستگاه به تعمیرگاه وجود نداشته باشد، این امکان فراهم شده است تا تعمیر تلویزیون CRT ال جی در محل انجام شود. جهت استفاده از این سرویس کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر تلویزیون را ثبت نمایید.

تعمیر تلویزیون CRT در محل

سرویس «تعمیر تلویزیون CRT در محل» همانگونه که از نام آن پیداست، روشی جهت ارائه خدمات به آندسته از کاربرانی است که تلویزیون مورد استفاده‌شان دچار خرابی گشته است، اما به هر دلیل، امکان مراجعه به تعمیرگاه را ندارند. این گروه از کاربران می توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت، با نزدیکترین شعبه ما –با توجه به مکان کار یا محل سکونت‌‌شان-، تماس بگیرند و درخواست خویش، مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس «تعمیر تلویزیون CRT  در محل» را ثبت نمایند. توصیه می شود در زمان تماس، مدل تلویزیون، اشکال پیش آمده در آن، فوریت یا عدم فوریت در دریافت تعمیرات تلویزیون، علت اشکال پیش آمده و مواردی از این دست را با کارشناس مربوطه در میان گذاشته شود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های تعمیر و بهسازی انواع تلویزیون به متقاضیان است. دارندگان انواع تلویزیون، اعم از اولد، پلاسما، ال ای دی، ال سی دی و … می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه مورد استفاده شان، با نمایندگی تعمیرات تلویزیون تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیرات تلویزیون را ثبت نمایند. تخصصی ترین مرکز تعمیرات تلویزیون، در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ تعمیر و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون می‌باشد. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به مدلی خاص از تلویزیون نیست و کلیه تلویزیونهای موجود اعم از تلویزیون CRT ال جی، تلویزیون پلاسما، تلویزیون LED، تلویزیون LCD و …  را شامل می‌گردد.

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کارآمد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. نمایندگی ال جی، در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد.

کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی رسمی ال جی در امر خدمات‌رسانی است. کیفیت روی دیگر سکۀ این سازمان است و این مرکز به یُمن کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، توانسته است به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات بپردازد.

keyboard_arrow_down

شما کاربران گرامی می‌توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را در سایر صفحات وبسایت دنبال نمایید.

محصولات ال جی
سوالات متداول ال جی
اخبار ال جی
مقالات ال جی
5/5 (1 امتیاز)