جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر اجاق گاز ال جی

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی، تعمیر اجاق گاز ال جی است. متقاضیان این سرویس می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر اجاق گاز LG تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر و سرویس اجاق گاز را ثبت نمایند. (سرویس های مرتبط با این محصول به دلیل دشواری های حمل و جابجایی آن به تعمیرگاه، غالباً بصورت سرویس در محل ارائه می گردد). کارشناسان سرویس اجاق گاز ال جی پس از عیب یابی صحیح دستگاه و انجام مشاوره های پیش از تعمیر، در صورت تأیید شما، عملیات تعمیر را آغاز نموده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل می دهند.

تعمیر اجاق گاز ال جی در محل

برای استفاده از سرویس تعمیر اجاق گاز ال جی در محل کافی است تا از طریق یکی از شماره تماس های ذکر شده در وبسایت رسمی مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی ال جی با کارشناسان تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناسان تعمیر را ثبت نمایید.

کارشناسان سرویس در محل لوازم خانگی بلافاصله پس از تماس شما –و البته پس از انجام هماهنگی های مورد نیاز – در آدرس ثبت شده حضور می یابند و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اِعمال می نمایند. توصیه می شود در زمان تماس کارشناس، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، علت بروز آن و سایر اطلاعات ضروری را با وی در میان بگذارید.

تعمیرات تخصصی اجاق گاز ال جی

  • تعمیر فندک اجاق گاز ال جی
  • تعمیر فر جوجه گردان اجاق گاز
  • ژیدا کردن عیوب احتمالی
  • تعمیر اجاق گاز ال جی با مشکل شعله‌ بد و وجود بوی بد
  • تست نشت یابی اجاق گاز های قدیمی
  • تعمیر و تعویض لوازم ایمنی اجاق گاز نظیر ترموکوپل
  • تعویض سز شعله ها ال جی
  • بازسازی کامل اجاق گاز های قدیمی برند های معتبر و غیر معتبر
  • تعمیر اجاق گاز ال جی با مشکل روشن نشدن فندک
  • تعمیرات اجاق گاز با مشکل روشن نشدن شعله
  • تعمیر اجاق گاز با مشکل نامناسب بودن دمای فر
  • بهسازی عملکرد صفحه دیجیتالی اجاق گاز
  • تعمیر ترموکوبل اجاق گاز ال جی
  • تعمیر ایراد فیزیکی مثل ایرادات در فر و یا شکستگی شیشه
  • تعویض و تعمیر اجاق گاز با لوازم یدکی اصلی و اورجینال
  • اجاق های فر دار و طرح فر

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز ال جی

در این بخش برآنیم تا ضمن عیب یابی و شرح اشکالات رایج در اجاق گاز و فرهای معمول، شیوه تعمیر این عیوب و رفع آنها را برای شما کاربران گرامی شرح دهیم. توصیه می شود در صورت عدم مهارت در تعمیر اجاق گاز ال جی، از ورود به این حیطه خودداری نمایید و رفع اشکالات پیش امده در اجاق گاز را صرفاً به متخصصان این حوزه بسپارید.

اشکال در گاز مشعل

تنظیم نبودن مشعل گاز را می توان از رنگ شعله‌های اجاق گاز تشخیص داد. رنگ شعله اجاق گاز در حالت طبیعی می بایست آبی و ارتفاع آن حدود ۲۰ میلی‌متر باشد. در صورت بروز شرایط غیرعادی می توان با یک آچار مناسب و چرخش مهره تنظیم کننده گاز در جهت عقربه های ساعت، جریان گاز را افزایش و با حرکت در خلاف جهت عقربه های ساعت آن را کاهش داد.

گاه تنظیم نبودن شعله گاز به مسدود شدن سوراخ های نازل و یا باز شدن بیش از حد سوراخ ها مرتبط است. توصیه می شود با بروز این اشکال، جهت بررسی های تخصصی دستگاه، از یک کارشناس متخصص در حوزه تعمیر اجاق گاز ال جی مشاوره بگیرید.

تنظیم نبودن حرارت فر

تنظیم نبودن حرارت فر یکی دیگر از اشکالات شایعی است که احتمال بروز آن در فرگاز وجود دارد. اگر حرارت فر نرمال نباشد یعنی خیلی زیاد و یا خیلی کم باشد می بایست ترموستات را تنظیم کنید. به کمک یک دما سنج اختلاف دمای داخل فر و آنچه که تنظیم کرده اید را بسنجید.

اگر این اختلاف بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد باشد می بایست نسبت به تعویض ترموستات اقدام کنید. اگر اختلاف دما زیاد نباشد می توانید دکمه کنترل را ببندید و پیچ تنظیم کننده را در دو جهت زیاد و کم بچرخانید و مجددا اختلاف دما را به کمک دماسنج بسنجید. در صورت برطرف نشدن این اشکال بهتر است با کارشناسان ما در مرکز تعمیر اجاق گاز ال جی تماس بگیرید و راهنمایی های مورد نیاز را دریافت نمایید.

بروز ایراد در شعله پیلوت

یکی دیگر از اشکالات رایج در اجاق گازها، تنظیم نبودن شعله پیلوت است. با بروز این اشکال، کارشناسان تعمیرات اجاق گاز توصیه می کنند موارد آتی را بررسی شود. در صورتی که رنگ شعله پیلوت آبی نبود و یا طول شعله کمتر از ۶ میلی متر بود، در آن صورت امکان خاموشی شعله وجود دارد.

برای رفع این ایراد توصیه می شود قاب یا محافظ پیلوت را خارج کرده و سوراخ های آن را با دقت و احتیاط به کمک میله ای نازک تمیز کرد. پس از این کار، در صورتی که تنظیم نبودن شعله پیلوت همچنان تداوم داشت این احتمال جود دارد که با اندک چرخش پیچ تنظیم کننده در جهت خلاف عقربه های ساعت، مشکل برطرف گردد. در غیر اینصورت نیاز است تا دستگاه توسط کارشناسان تعمیر اجاق گاز ال جی بررسی گردد.

قدرت و ارتفاع غیرعادی شعله گاز

علت بروز این مشکل می تواند به زیاد بودن مقدار گاز و هوا مربوط باشد که برای رفع آن می بایست نسبت به تنظیم مقدار هوا و گاز اقدام کنید. برای این کار نیز توصیه می شود از کارشناسان تعمیر اجاق گاز ال جی کمک بگیرید.

دود در شعله اجاق گاز

یکی از اشکالاتی که ممکن است حضور کارشناس تعمیر اجاق گاز LG را ضروری سازد وجود دود در شعله اجاق گاز است. این مشکل ممکن است از زیاد بودن میزان گاز در مخلوط هوا و گاز باشد که برای برطرف کردن آن باید میزان گاز را کم کرد و اگر نازل خراب شده است نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید. توصیه میشود در صورت نیاز به تعویض و تعمیر این بخش از اجاق گاز با کارشناسان تعمیر اجاق گاز ال جی تماس بگیرید.

خاموش شدن پیلوت

یکی دیگر از اشکالات پیش آمده در اجاق گاز آن است که علی‌رغم تلاش‌های فراوان، شعه پیلوت خاموش می شود و روشن کردن های مکرر آن بی فایده می گردد. بروز این اشکال ممکن است به دلیل کم بودن مقدار گاز ورودی به پیلوت باشد که در این صورت می بایست شعله را تنظیم کرد. گاهی اوقات ممکن است هوای زیادی وارد مخلوط کن شود که در این صورت بایستی صفحه محفظه را کمی ببندید.

روشن نشدن مشعل های فوقانی اجاق گاز

ایراد روشن نشدن مشعل های فوقانی اجاق گاز ممکن است از روشن نشدن پیلوت و یا از سوراخ های مشعل یا پیلوت مسدود شده باشد. در این صورت باید سوراخ های آن را به کمک یک میله یا برس تمیز کنید. همچنین نازل پیلوت را تمیز و یا تعویض کنید.

زرد بودن شعله نوک مشعل ها

اشکال زرد بودن شعله نوک مشعل ها احتمالاً ناشی از کم بودن نسبت هوا در مخلوط است. بنابراین می بایست صفحه تنظیم مخلوط‌کن را تا حدودی باز کرد. بعلاوه نیاز است در صورتی که فاصله نازل تا لوله تنظیم نباشد آن را تنظیم کرد. بهتر است انجام این کارها پس از بررسی تخصصی دستگاه توسط کارشناس تعمیر اجاق گاز ال جی انجام شود.

وجود صدای و لرزش غیر عادی در شعله

وجود صدا و لرزش غیرعادی در شعله گاز به گونه ای که ظاهرا شعله در معرض باد قرار گرفته است- از دیگر اشکالاتی است که احتمال بروز آن در اجاق گاز وجود دارد. بروز این ایراد احتمالا به دلیل میزان نبودن نسبت هوا به گاز باشد که در این صورت برای رفع آن، می بایست صفحه مخلوط کن را کمی بست.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی با فراهم آوردن فضایی مجهز و پیشرفته در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ارتقاء، ترمیم، تعمیر و سرویس لوازم خانگی ال جی را به دارندگان این دستگاه ارائه نماید. این مرکز، در حال حاضر، تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان و مهندسان را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات مورد نیاز را در اختیار آنان نهاده است و از این راهرو توانسته است تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر لوازم خانگی ال جی از جمله تعمیر اجاق گاز ال جی را به مراجعان خویش ارائه نماید. واحدهای تعمیرات لوازم خانگی ال جی به تفصیل در بخش زیر معرفی شده اند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کارآمد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی ال جی در امر خدمات‌رسانی است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید