جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

باتری گوشی ال جی

اگر شما نیز از کاربران گوشی های ال جی هستید و در حال حاضر اشکالاتی در باتری دستگاه مورد استفاده تان بوجود آمده است می‌توانید پس از مراجعه به مرکز تعمیر موبایل ال جی و حضور در پارت تخصصی تعمیر باتری موبایل ال جی اشکالات پیش آمده در این دستگاه را مرتفع سازید. تعمیر باتری موبایل LG در این مرکز صرفاً مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه نیست و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر باتری گوشی ال جی برخی اطلاعات نرم افزاری و فنی مرتبط را جهت نگهداری هر چه بهتر کسب نمایید.

توصیه می‌شود پیش از حضور در مرکز تخصصی تعمیرات ال جی با مراجعه به بخش‌های زیر، برخی از جدیدترین روش‌های موجود جهت تست، بررسی، تعمیر و تعویض باتری گوشی ال جی را امتحان نمایید. احتمال دارد اشکال پیش آمده در باتری گوشی ال جی شما، با راهکارهای پیشنهادی درج شده در بخش زیر مرتفع گردد و نیازی به حضور در مراکز تخصصی تعمیر گوشی ال جی نباشد.

تعمیر باتری گوشی ال جی

علائم خرابی باتری گوشی ال جی

برای تشخیص زمان تعویض باتری موبایل ال جی والبته سایر برندهای گوشی روشهای متعددی وجود دارد. در این میان، برخی نشانه‌های خرابی باتری، آسان و به راحتی قابل تشخیص و برخی دیگر دشوارترند. توصیه می‌شود جهت پیشگیری از خراب شدن باتری، توصیه‌های ذکر شده از سوی کارشناسان جهت افزایش عمر این قطعه را جدی بگیرید. به یاد داشته باشید که باتری‌ها زباله نیستند، پس آن‌ها را در سطل‌های زباله‌های قابل بازیافت قرار دهید تا در مراکز بازیافت از آن‌ها استفاده شود. در بخش زیر به برخی از نشانه‌های خرابی باتری گوشی ال جی اشاره می‌گردد:

  • موبایل خاموش می‌شود
  • باتری تنها زمانی که به شارژر وصل است روشن می‌ماند
  • باتری گوشی ال جی باد می‌کند
  • موبایل در مدت کمی خاموش می‌شود
  • تلفن همراه یا باتری آن شروع به داغ شدن می‌کند

تعمیر باتری گوشی ال جی

حقیقت آن است که در صورت خرابی باتری گوشی ال جی، کار چندانی نمی‌توان جهت تعمیر آن انجام داد و این قطعه از گوشی می‌بایست تعویض شود. البته در گام نخست، برخی اقدامات نرم افزاری نظیر کالیبره کردن باتری، شارژ و دی‌شارژ باتری، ریست گوشی و مواردی از این دست اجرا می‌شود تا تعمیر باتری موبایل ال جی در صورت امکان با برخی اقدامات نرم افزاری انجام شود. اما در نهایت، و در صورتی که روش‌های نرم افزاری جهت تعمیر باتری گوشی ال جی کارامد نبود، راهی جز تعویض باتری گوشی باقی نخواهد بود. در تعویض باتری گوشی LG به این نکته توجه کنید که نمونه جایگزین حتی‌الامکان اورجینال و یا دارای کیفیت خوبی باشد.

مراحل کالیبره کردن باتری موبایل ال جی

یکی از راهکارهای موجود جهت تعمیر باتری گوشی ال جی، کالیبره کردن آن است. اگر بخواهیم خیلی ساده فایده کالیبره کردن گوشی را شرح دهیم باید بگوییم که سیستم عامل اندروید ممکن است به مرور زمان در نمایش درصد صحیح باتری گوشی با مشکل مواجه شود و اطلاعات نادرستی را نشان دهد. برای مثال ممکن است باتری گوشی شما در اصل 80 درصد شارژ شده باشد اما گوشی شما درصد شارژ باتری را برابر با 100 درصد نمایش دهد.

در این شرایط ممکن است کالیبره کردن باتری، به رفع مشکل باتری گوشی ال جی شما کمک کند. کالیبره کردن باتری، در واقع ترمیم اطلاعاتی است که سیستم‌عامل دستگاه هوشمند شما از وضعیت باتری در اختیار دارد. کالیبره کردن باتری کمک می‌کند تا ضمن شارژ کامل باتری، هنگام تخلیه نیز اطلاعاتی صحیح نمایش داده شود.

  1. از دستگاه خود استفاده کنید و اجازه دهید تا شارژ آن بطور کامل مصرف شود؛ تا اندازه‌ای که دستگاه به دلیل نداشتن شارژ خاموش شود. (این خاموشی حتماً باید به دلیل نداشتن شارژ اتفاق بیفتد).
  2. پس از خاموش شدن دستگاه، -برای مثال پس از چند دقیقه، موبایل را روشن کنید و اجازه دهید تا مجدداً خاموش شود.
  3. موبایل خود را به شارژر زده و به پریز برق بزنید ( بدون آن‌که دستگاه را روشن کنید). اجازه دهید تا دستگاه کاملاً شارژ شده  و به میزات صد درصدی برسد.
  4. دستگاه را از شارژر جدا و آن را روشن کنید. احتمالاً میزان ظرفیت نمایش داده شده توسط نمایشگر دستگاه 100 نخواهد بود. در همین حالت که دستگاه روشن است شارژر را به آن متصل کنید تا ظرفیت باتری به 100 درصد برسد.
  5. در ادامه کار و جهت رفع مشکل باتری گوشی ال جی، شارژر را از دستگاه جدا و دستگاه خود را روشن و خاموش نمایید (ری‌استارت). اگر پس از روشن و خاموش کردن موبایل، باز هم ظرفیت باتری 100 درصد نبود، شارژر را مجدداً به آن وصل نمایید و اجازه دهید تا به 100 درصد برسد.
  6. مراحل 5 و 6 را تا زمانی که پس از ری‌استارت شدن دستگاه و متصل نبودن شارژر به آن، میزان ظرفیت برابر با 100 درصد باشد تکرار کنید.
  7. موبایل را روشن نمایید و بگذارید شارژ آن به‌طور معمول تخلیه شده، به صفر درصد برسد و خاموش گردد. (تمام شدن شارژ و خاموش شدن دستگاه بر اثر نداشتن شارژ)
  8. بدون آن‌که موبایل را روشن کنید آن را به شارژر وصل کنید و یک‌بار به‌طور کامل شارژ نمایید. پس از کامل شدن شارژ، اطلاعات محاسبه میزان ظرفیت باتری در سیستم‌عامل اندروید دستگاه ریست می‌گردد و مشکل باتری گوشی ال جی رفع می‌گردد.

تعمیرات گوشی در تهران

مرکز تخصصی تعمیرات گوشی در تهران متشکل از دو پارت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل است که در هریک از آنها تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه به مراجعان ارائه می گردد. مراجعان محترم، پس از حضور در مرکز تعمیرات گوشی در تهران، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان، به یکی از دو پارت مذکور راهنمایی می شوند تا سرویس های تخصصی مورد نیاز بر موبایل معیوب‌شان اِعمال گردد.

نقطه اشتراک هر دو پارت، حضور مهندسانی زبده و مجرب است که توانایی رفع پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه را دارا هستند. جهت آسودگی و اطمینان خاطر مراجعان محترم، کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات گوشی در تهران، ضمانت و گارانتی گشته است و تعویض قطعه گوشی های تلفن همراه در این مرکز، صرفاً با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام می پذیرد.

تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی در صورتی که به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام پذیرد، ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول سبب می‌گردد تا کاربر، لذت کار با یک محصول سالم و با کیفیت را مجدداً تجربه نمایند. از همین رو مدیریت این مرکز با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر فضایی فراهم ساخته که در آن امکان تعمیر و بازیابی تمامی دستگاه های معیوب ال جی فراهم گشته است. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که دستیابی مرکز تعمیرات ال جی به بالاترین سطح کیفی خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات و سرویس ال جی ایفاء می‌کند، بهره‌مندی نمایندگی ال جی در تهران از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است.

شما کاربران گرامی می‌توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را در سایر صفحات وبسایت دنبال نمایید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
5/5 (1 امتیاز)