جستجو کردن
Close this search box.

جدیدترین تلویزیون های ال جی

کمپانی ال جی در سال ۱۹۵۸ و با نام «گلداستار» راه اندازی شد. این شرکت در حال حاضر یکی از قوی ترین تولید کنندگان لوازم خانگی و دستگاه های الکترونیکی به شمار می رود. تولیدات این کمپانی محدود به لوازم خانگی نیست، دستگاه های الکترونیکی همانند گوشی موبایل، اسپیکر و مانیتور نیز از دیگر تولیدات این شرکت به شمار می روند. یکی از متنوع ترین تولیدات این شرکت جدیدترین تلویزیون های ال جی است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. تولید جدیدترین تلویزیون های ال جی شهرت این کمپانی را دوچندان کرده است. در ادامه ی این مقاله به بررسی جدیدترین تلویزیون های ال جی و نکات مهم در نگهداری آن ها می پردازیم.

جدیدترین تلویزیون های ال جی

بررسی و معرفی جدیدترین تلویزیون های ال جی

در این مطلب قصد داریم تا شما را با چند نمونه از جدیدترین تلویزیون های ال جی ویژگی های آن ها  آشنا کنیم. همراه ما باشید.

OLED77W7T

یکی از جدیدترین تلویزیون های ال جی OLED77W7T می باشد. از قابلیت های خاص این تلویزیون می توان به سادگی این تلویزیون اشاره کرد. اسپیکر های این تلویزیون رو به بالا طراحی شده که این امر باعث انتشار بهتر صدا در فضا می شود. بهره مندی از فناوری Active HDR ال‌جی تصاویر HDR را به گونه ای بهینه سازی می کند که احساس می کنید تمامی تصاویر و مناظر واقعی هستند.

ال ای دی هوشمند ۴۹ S J80000 :

در طراحی این تلویزیون از تکنولوژی و مواد نانو استفاده شده است. استفاده از این مواد کیفیت تصاویر را به طرز چشمگیری ارتقاء داده است. کیفیت تصویر این مدل ۴K است و امکان تماشای فیلم، سریال یا هر فایل تصویری پرحجم و  با کیفیت را فراهم می‌کند. بد نیست بدانید  این تلویزیون از تکنولوژی بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند که این ویژگی امکان اتصال بی‌سیم به سایر دستگاه‌های دیجیتالی را فراهم کرده است.

تلویزیون LW300C-TA 32:

یکی دیگر از جدیدترین تلویزیون های ال جی، تلویزیون LW300C-TA32 است که یکی از قابلیت های آن، پشتیبانی از فرمت های صوتی متنوع است. یکی دیگر از ویژگی‌های پرکاربرد این مدل، قابلیت اتصال آن به دیوار است. کم بودن تعداد درگاه های ارتباطی یکی از نقطه ضعف های این تلویزیون به شمار می رود.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با بهره مندی از متخصصان مجرب و کارآزموده توانسته است برای مشتریان اولویت اول باقی بماند. تمام خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی ال جی زیر نظر برترین مدیران ارائه می شود. حضور مشاوران نمونه در این نمایندگی به خریداران کمک می کند تا به تمام مشخصات فنی هر دستگاه دسترسی داشته باشند. فروش انواع تولیدات شرکت ال جی در این نمایندگی این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با یکبار مراجعه تمام محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. جدیدترین تلویزیون های ال جی نیز در این  مجموعه به فروش می رسد. انواع تعمیرات، فروش محصولات، گارانتی دستگاه ها در نمایندگی رسمی ال جی امکان پذیر است.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

تعمیرات لوازم خانگی ال جی در واحدی مجزا فعالیت دارد. در این واحد انواع خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات و تعویض قطعات فرسوده ی آن ها انجام می شود. انواع لوازم خانگی ال جی اعم از یخچال، تلویزیون، ظرفشویی، لباسشویی، جارو برقی، اجاق گاز، اسپلیت، مایکروفر و … می باشد.  تعمیرات در این واحد توسط مجرب ترین متخصصان انجام می شود. کاربران می توانند با مراجعه به این واحد تمام عیوب لوازم خانگی ال جی را برطرف کنند. بد نیست بدانید تعویض قطعات فرسوده ی لوازم خانگی ال جی نیز یکی دیگر از تخصصی ترین اقداماتی است که توسط متخصصان در این واحد انجام می شود. قطعات فرسوده در این واحد تنها با نمونه های اصلی جایگزین می شوند.