جستجو کردن
Close this search box.

آموزش تعمیرات ال جی

آموزش تعمیرات ال جی در نمایندگی ال جی به وسیله ی اساتید برتر کشور انجام می گردد. نمایندگی  ال جی همواره در جهت رفع نیاز کاربران گرامی گام برداشته است. در پی در خواست های مکرر کاربران جهت برگزاری کلاس های آموزشی ، دوره های آموزش با هدف ارتقاو سطح علمی کارآموزان راه اندازی شد. متد آموزشی ارائه شده در این مرکز ، جدیدترین متد تعمیرات می باشد و ابزارآلات تعمیر در اختیار کارآموزان قرار خواهد گرفت. با هرسطح از اطلاعات می توانید به در مرکز آموزش تعمیرات ال جی ثبت نام نمایید. کارآموزان گرامی با شرکت در این کلاس های آموزشی می توانند . مرحله به مرحله پیش رفته تا به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوند.  کلاس به دو صورت انفرادی و گروهی برگزار می گردد. در صورت در خواست کارآموزان ، کلاس ها به صورت خصوصی و انفرادی برگزار خواهد شد.

آموزش تعمیرات ال جی

سرفصل های آموزش تعمیرات ال جی

  • آموزش تعمیر لپ تاپ ال جی

  • آموزش تعمیر تبلت ال جی

دوره ی تخصصی تعمیر ال جی

مرکز آموزش تعمیرات ال جی ، دوره ی تخصصی تعمیر ال جی را راه اندازی کرده است . همانطور که مشخص است این دوره برای تعمیرکاران و تکنسین های مراکز تعمیراتی درنظر گرفته شده است . با تولید دستگاه های جدید و پیشرفت تکنولوژی ، روش های تعمیر نیز تغییر کرده است . واضح است با شرکت در این کلاس ها می توانید با روش های جدید تعمیر آشنا شده و در کمترین زمان به رفع ایراد دستگاه بپردازید . مرکز آموزش تعمیرات ال جی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که پس از اتمام دوره می توانید به چرخه ی بازار کار بپیوندید . البته درصورت داشتن شغل تعمیراتی به تعمیرکار و تکنسین مجرب منطقه و شهر خود تبدیل می شوید . خاطرنشان می سازیم با شرکت در کلاس های مذکور صاحب مدارکی معتبر می گردید . شما عزیزان می توانید با تماس با نمایندگی ال جی از نحوه ی ثبت نام و شروع کلاس ها اطلاع حاصل نمایید .

دوره ی عمومی تعمیر ال جی

مرکز آموزش تعمیرات ال جی دوره ی عمومی تعمیر ال جی را راه اندازی کرده است . افرادی که قصد دارند اطلاعات مفید و کارآمدی در زمینه ی تعمیر محصول ال جی خود به دست آورند می توانند در این دوره ثبت نام نمایند . واضح است با شرکت در این کلاس ها می توانید بر ویژگی های کلی دستگاه خویش اشراف پیدا نمایید . از این رو در صورت بروز اشکالات سطحی در دستگاه نیاز نیست به مراکز تعمیراتی مراجعه نمایید . درواقع پس از به پایان رساندن این دوره می توانید تعمیرکار دستگاه خود باشید . علاوه بر این با شناخت تعمیرکار حرفه ای از غیر حرفه ای می توانید از تعمیر دستگاه خود به دست افراد سودجو جلوگیری نمایید . بنابراین پیشنهاد ما به تمامی کاربران محصولات ال جی شرکت در دوره های عمومی مرکز آموزش تعمیرات ال جی می باشد .

 واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ، واحدهای تعمیرات ال جی را به صورت کارگاه های فنی مجزا راه اندازی کرده است . این کارگاه ها مجهز به ابزارآلات تعمیر درجه یک می باشند . تکنسین ها با تکیه بر فراست خود و بهره گیری از تجهزات پیشرفته به ارائه ی خدمات ریکاوری مبادرت می ورزند . مهمترین مزیت مجزا بودن واحدهای تعیمر این است که ، تکنسین ها می توانند با تمامی دقت و توجه خود پروسه ی تعمیر را انجام دهند . مهندسین ارشد این مرکز ابتدا به عیب یابی دستگاه مبادرت می ورزند . این امر کمک می کند تا کارشناسان متوجه شوند که دقیقا کدام قسمت دستگاه نیاز به تعمیر دارد . تعمیرکاران نمایندگی ال جی پس از به پایان رسیدن پروسه ی ریکاوری به ارائه ی گارانتی نیز می پردازند . لازم به ذکر است ، پرسنل مشتری مدار نمایندگی ال جی آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان درزمینه ی آموزش تعمیرات ال جی می باشند .