جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات پروژکتور ال جی

تعمیرات پروژکتور ال جی  تنها در صورتی سودبخش خواهد بود که عیب‌یابی آن، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، و فرآیند تعمیر آن، با استفاده از سازگارترین متدها و روش های تعمیر انجام پذیرد. روشهای دیگر مورد استفاده جهت تعمیرات پروژکتور ال جی ، نه تنها عیوب ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت بلکه به ال جی یل دستکاری ها و تعمیرات نابجا –ناشی از تشخیص ناشیانه و اشتباه-  اختلالات ایجاد شده در دستگاه را دو چندان خواهد ساخت.

کاربران گرامی پروژکتورهای ال جی  می توانند در صورت بروز هر گونه اختلال و ایراد در عملکرد این دستگاه به مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی  مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با صبر و شکیبایی شما را در جریان اشکالات پیش آمده در دستگاه قرار داده و راهکارهای مورد نیاز جهت رفع آنها را با شما در میان می گذارند.

تعمیرات پروژکتور ال جی

نمایندگی پروژکتور ال جی

تخصصی‌ترین سرویس‌های فروش و تعمیر پروژکتورهای ال جی با حضور در نمایندگی پروژکتور ال جی و مراجعه به پارت مربوطه قابل دریافت است. متقاضیان سرویس‌های مربوط به این دستگاه می‌توانند به نمایندگی پروژکتور ال جی مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در این مرکز تیمی از خبر‌ه‌ترین کارشناسان فروش و تعمیرات پروژکتور ال جی حضور دارند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را به مراجعان محترم ارائه نمایند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی پروژکتور LG منحصر به موردی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری، تعمیرات نرم افزاری و فروش پروژکتورهای ال جی را شامل می‌گردد. تمرکز کارشناسان مرکز تعمیر پروژکتور ال جی بر عیوب شایع این دستگاه سبب گشته تا برترین متدهای تعمیر شناسایی گشته و در حین کار بر روی پروژکتور اعمال گردند.

خدمات واحد تعمیرات پروژکتور ال جی

کاربران گرامی پروژکتورهای ال جی  می توانند در صورت بروز هر گونه اختلال و ایراد در عملکرد این دستگاه به مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی  مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با صبر و شکیبایی شما را در جریان اشکالات پیش آمده در دستگاه قرار داده و راهکارهای مورد نیاز جهت رفع آنها را با شما در میان می گذارند. برخی از خدمات واحد تعمیرات پروژکتور ال جی  در این مرکز عبارتند از :

  • تعمیر و تعویض لامپ ویدیو پروژکتو ال جی
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به فن ویدیو پروژکتور ال جی
  • تعمیرات پروژکتور ال جی و رفع عیوب مربوط به پاور پروژکتور ال جی
  • رفع عیوب مربوط به پاور لامبلاست ال جی
  • رفع عیوب مربوط به منشور رنگ LCD پروژکتور ال جی
  • رفع عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL پروژکتور ال جی
  • تعمیرات پروژکتور ال جی و رفع رفع عیوب مربوط به  Main Board پروژکتور ال جی
  • رفع اختلالات مربوط به ریموت کنترل پروژکتور ال جی
  • رفع عیوب مربوط به تراشه DMD ال جی
  • تعمیرات پروژکتور ال جی و رفع عیوب مربوط به لنز و اپتیک پروژکتور ال جی

درباره تعویض فیلتر پروژکتور ال جی چه می‌دانید؟

اگر از کاربران همیشگی پروژکتور باشید حتما می‌دانید که پروژکتورهای امروزی در صورت کثیفی بیش از اندازه‌ی فیلترها، این موضوع را از طریق نمایشگر خود و یا از طریق چراغ‌های موجود در اطراف بدنه خود به کاربر گزارش می‌دهند. این موضوع در پروژکتورهای برخوردار از چراغ ال ای دی (LED) به صورت روشن و خاموش شدن این چراغ ها و یا تغییر رنگ شان اتفاق می‌افتد. در برخی دیگر از مدلهای پروژکتور نیز نیاز به تمیز کردن فیلتر پروژکتور از طریق ارائه پیغام بر روی صفحه نمایش گزارش داده می‌شود).

بهترین روش برای تمیز کردن فیلتر ویدئو پروژکتور، استفاده از «جاروبرقی مخصوص کامپیوترهاست». روش دیگر استفاده از کمپرسور هوا برای زدودن گرد و غبار است. در صورت کثیفی بیش از حد فیلترها، توصیه می‌شود فیلتر پروژکتور زیراکس را با یک فیلتر نو عوض نمایید. پیش از جا انداختن فیلتر نو از تمیز بودن مکان فیلتر و زدوده شدن کامل گردوغبار مطمئن گردید. در صورت نیاز به خدمات مرتبط با این بخش با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی تماس بگیرید.

علت خرابی تصویر پروژکتور ال جی یا خرابی رنگ آن چیست؟

اگر تصویر پروژکتور ال جی و یا رنگ های آن به هم ریخته باشدبرای مثال رنگ تصاویر ارسال شده توسط پروژکتور متمایل به زرد یا رنگی خاص باشد- لازم است تا مواردی چون کابل ارتباطی ویدیو پروژکتور و کامپیوتر، پورت خروجی تصویر مربوط به سیستم و پورت ورودی ویدیو پروژکتور چک گردد. برای مثال باید پس از جدا نمودن دو طرف کابل از کامپیوتر و ویدیو پروژکتور ال جی ابتدا سوکت های دوطرف کابل و پین های داخلی آن از نظر سالم بودن چک شود.

پس از این کار، کابل را به یک سیستم و مانیتور جداگانه وصل شده و درستی عملکرد آن بررسی می‌گردد. در صورتی که با این اقدامات مشکل برطرف نشود، احتمالا نیاز به تعویض کابل باشد. بررسی پورت خروجی تصویر مربوط به سیستم و پورت ورودی ویدیو پروژکتور نیز مراحلی دارد که می‌بایست توسط کارشناسان تعمیرات پروژکتور ال جی انجام شود. (با جستجوهای اینترنتی و مراجعه به بخش مقالات همین وبسایت نیز می‌توانید اطلاعات لازم در این باره را کسب نمایید).

با شیوه تعویض لامپ پروژکتور آشنایی دارید؟

تعویض لامپ پروژکتور مراحل مشخصی دارد که با دنبال کردن آنها می‌توان آن را انجام داد. برای این کار ابتدا دوشاخه پروژکتور را از پریز برق جدا کنید. در ادامه محافظ لامپ را جدا نمایید و لامپ را از محل خود خارج کنید. محل لامپ پروژکتور را تمیز و گردگیری نمایید. برای گردگیری مکان لامپ پروژکتور بهتر است از یک پارچه نرم و بدون پرز استفاده کنید. لامپ سالم را در محل لامپ پروژکتور قرار دهید.

در ادامه درب لامپ را سر جای خود قرار دهید و تایمر لامپ پروژکتور ال جی را ریست کنید. در صورتی که این کار را انجام ندهید هیچ تصویری توسط دستگاه به نمایش در نخواهد آمد. صفر کردن تایمر لامپ در پروژکتورهای مختلف متفاوت است. در صورتی که اطلاعاتی در این باره ندارید شاید در دفترچه راهنمای پروژکتور بتوانید روش آن را پیدا کنید. در غیر اینصورت از کارشناسان تعمیرات پروژکتور ال جی راهنمایی بگیرید.

عوامل خرابی فن پروژکتور ال جی کدامند؟

فن پروژکتور ال جی نیز ممکن است در طولانی مدت، به دلیل انباشت گردوغبار دچار خرابی شده و از کار بیفتد. در چنین وضعیتی، دمای پروژکتور طی مدتی کوتاه، بالا رفته و پروژکتور پس از چند دقیقه خاموش می شود. از آنجا که گرمای تولید شده توسط قطعات پروژکتور، -به ویژه لامپ پروژکتور- بالاست، فن پروژکتور نقش مهمی در افزایش و تداوم عمر مفید این دستگاه دارد. این قطعه، با تهویه هوای درون دستگاه و تعویض هوای گرم با سرد، دمای قطعات را به حد مطلوبی رسانده و امکان استهلاک و خرابی آنها را به حداقل میزان ممکن می‌رساند.

توصیه می‌شود در صورت آگاه شدن از خرابی فن پروژکتور ال جی هر چه سریع‌تر جهت تعمیر و بهسازی عملکرد آن اقدام شود. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این قطعه می‌توانید به نمایندگی تعمیرات پروژکتور ال جی مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید.

تعمیرات پروژکتور ال جی  و دیگر واحدهای تعمیرات ال جی

تعمیرات پروژکتور ال جی  در صورتی که با یک عیب‌یابی صحیح آغاز گردد و در فرآیند آن از تجهیزات پیشرفته و سازگار با دستگاه استفاده شود نه تنها عیوب پروژکتور را رفع می‌نماید بلکه با ارتقاء ساختار آن، لذت کار با یک دستگاه نو و بی‌عیب‌و‌نقص را مجدداً برای کاربر فراهم می‌سازد.

از سویی دیگر، هرگونه عملیات تعمیر که بدون درنظر داشتن پارامترهای مذکور، بر روی این دستگاه اِعمال شود نه تنها عیوب دستگاه را رفع نمی‌کند بلکه ممکن است با آسیب‌رسانی به بخش‌های سالم آن، خرابی پروژکتور را چندین برابر ساخته و امکان تعمیر و بهبود آن را برای همیشه از میان ببرد. بنابراین اکیداً پیشنهاد می‌کنیم پیش از تحویل پروژکتور به یک مرکز تعمیراتی از مجاز بودن آن مرکز و رعایت استانداردهای تعمیرات پروژکتور در آن اطمینان حاصل کنید. دیگر واحدهای تعمیرات ال جی  در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار پروژکتور ال جی  و دیگر خبرها

ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتور دستگاهی‌ است که در گذشته تنها به‌منظور پخش تصاویر ویدیوئی به کارگرفته می‌شد. این دستگاه امروزه با نام‌های گوناگونی نظیر دیتا پروژکتور، پروجکشن، مالتی مدیا پروژکتور و گاهی پروژکتور شناخته می‌شود که تمامی آن‌ها اشاره به یک دستگاه دارند.

ویدئو پروژکتور دستگاهی متشکل از لامپ و لنز (عدسی) است که تصاویر ورودی خود را از منابع گوناگونی نظیر: کامپیوتر، ویدئو، انواع پلیرها، دوربین‌های فیلم‌برداری و غیره دریافت می‌نماید و پس از اِعمال پردازش‌های موردنیاز آن‌ها را با بزرگنمایی قابل‌توجه‌ای بر روی پرده‌ی نمایش منعکس می‌کند. بزرگنمایی اعمال شده توسط پروژکتور بستگی به لنز و فاصله دستگاه از پرده نمایش دارد.

مقالات پروژکتور ال جی  و دیگر مقالات

مطالبی که در این بخش توسط کارشناسان مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی  ارائه می گردند از میان جدیدترین مقالات و مطالب ارائه شده در کنفرانس های ملی و بین المللی برگزیده شده و دو حوزه تعمیرات تخصصی و عمومی پروژکتور را شامل می گردد؛ از همین رو برای تمامی کاربران عمومی و تعمیرکاران متخصص این حوزه مفید هستند.

مقالات تخصصی این بخش در ارتباط با تکنولوژی های جدید به کار رفته در مال جی  های مختلف پروژکتور و همچنین متدهای نوینی هستند که در تعمیرات و سرویس این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند لذا مطالعه آنها را -علاوه بر کاربران عمومی- به همکارانی که در حوزه تخصصی تعمیرات پروژکتور ال جی  فعالیت دارند پیشنهاد می نماییم. مقالات پروژکتور ال جی  و دیگر مقالات مرتبط از طریق بخش زیر قابل مشاهده است.

سوالات متداول تعمیرات پروژکتور

تعمیرات پروژکتور نیازمند حضور کارشناسانی متخصص و متبحر است تا عملیات تعمیر به بهترین نحو ممکن اجرایی گشته و نتیجه مطلوب را در پی داشته باشد؛ لزوم تخصص کارشناسان در زمان تعمیر، با در نظر داشتن ویژگی‌هایِ خاص این تولیدات و ساختار هوشمندانه آنها، نقش پررنگ‌تری به خود می‌گیرد. ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات پروژکتور در واحدهای تخصصی جداگانه و مجزا در این مرکز از آن روست که این دستگاه‌ ها در ابعاد و قدرت‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند؛ به عبارت دیگر بسته به قدرت و مکانیزم پروژکتور، خدمات مرتبط با آن نیز در واحد مجزایی ارائه می‌گردد.

در این روش، پروژکتور معیوب -پس از شناسایی اختلال- جهت اِعمال اقدامات مورد نیاز به بخش مرتبط تحویل داده می‌شود. کاربران گرامی می توانند پرسش های خویش در رابطه با روند تعمیرات پروژکتور و دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز را از طریق بخش زیر و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت رسمی نمایندگی تعمیرات پروژکتور با کارشناسان در میان بگذارند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی  در ایران متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با فروش و  تعمیرات ال جی  ارائه می گردد. تمامی خدمات نمایندگی ال جی  در ایران به دست کارشناسانی ارائه می گردد که دارای مدارک تخصصی-بین المللی در حوزه کاری خویش هستند و تسلط جامع و کاملی به قطعات تمامی دستگاه های ال جی  دارند. نمایندگی ال جی  در ایران با اعتقاد به این باور که همواره حق با مشتری است، تکاپوی خویش را در راستای رسیدن به الگوی متعالی احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتری نهاده است.