جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر مانیتور ال جی

برای تعمیر مانیتور ال جی و رفع تمامی ایرادات آن، کافی است با نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. تعمیرکاران مجرب و ماهر در این مرکز، مانیتور را با استفاده از ابزار پیشرفته، تست کرده و عیب یابی می کنند. سپس قطعات آسیب دیده را تعمیر کرده و در صورت نیاز، آنها را با نمونه اورجینال جایگزین می کنند. خدمات تعمیر مانیتور ال جی به صورت پذیرش در محل هم ارائه می شوند تا نیازی به مراجعه حضوری کاربران نباشد. در ادامه جزئیات بیشتری را راجع به تعمیرات مانیتور ال جی و نحوه دریافت این خدمات به شما ارائه می دهیم.

تعمیر مانیتور ال جی

تعمیرات مانیتور ال جی در تهران

برای تعمیر مانیتور ال جی در تهران، می توانید به یکی از شعب نمایندگی lg در ستارخان، امیرآباد، فرجام، پیروزی یا ولیعصر مراجعه کنید. نمایندگی مجاز تعمیرات مانیتور ال جی در تهران، دارای چند شعبه در اقصی نقاط این شهر است و به تمامی ساکنین پایتخت سرویس دهی می کند. ساکنین کلیه مناطق غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران، می توانند با مراجعه یا تماس با هریک از شعب، خدمات مورد نظرشان را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت دریافت کنند.

تعمیر مانیتور lg در کرج

تعمیرات مانیتور ال جی در کرج، توسط تکنسین های مجرب نمایندگی ال جی انجام می شود. این مرکز به تمامی مناطق استان البرز اعم از هشتگرد، نظرآباد، ماهدشت، اشتهارد، محمدشهر، شاهین ویلا، باغستان، عظیمیه، هفت تیر، گوهردشت، مهرشهر، گلشهر، فردیس، ملارد و … سرویس دهی می کند. شما می توانید برای تعمیر انواع مدل های مانیتور LCD و LED، با همکاران ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر مانیتور ال جی

تنها بعد از عیب یابی دقیق و اصولی می توان هزینه تعمیر مانیتور ال جی را برآورد کرد. باید مشخص شود که کدام قطعات آسیب دیده اند و میزان خرابی هریک از اجزای مانیتور چقدر است. گاهی مشکل از پورت هاست یا قطعاتی مثل مدارهای داخلی، خازن ها و … آسیب دیده اند که به سادگی می توان آنها را ترمیم یا تعویض کرد و هزینه چندانی هم ندارند. اما در صورت خرابی یا شکستن پنل، فلت ها، مین برد و چنین بخش هایی، احتمالا هزینه تعمیر نمایشگر ال جی بالا خواهد بود. تیم تعمیرات مانیتور lg، پس از عیب یابی و شناسایی اجزای آسیب دیده، هزینه تقریبی تعمیرات مانیتور را برآورد کرده و به شما اعلام می کنند.

پذیرش و تعمیر مانیتور lg در محل

اگر به هر دلیلی نمی توانید برای تعمیر مانیتور خود به نمایندگی ال جی مراجعه کنید، تکنسین های تعمیر مانیتور ال جی در محل، خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند. کافی است درخواست تعمیر مانیتور lg را ثبت کرده و مشخصات مورد نیاز را ارائه دهید. همکاران ما با شما تماس گرفته و به آدرس ارائه شده، اعزام می شوند. سپس نمایشگر را عیب یابی کرده و هرگونه ایراد موجود در آن را با ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده، از بین می برند.در صورت نیاز، مانیتور به نمایندگی lg منتقل می شود تا در آنجا توسط تکنسین ها و با استفاده از ابزار تخصصی تر، بررسی و تعمیر شود.

پذیرش مانیتور ال جی در محل

هزینه تعمیر مانیتور شکسته

هزینه تعمیرات مانیتور ال جی، با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی قطعات آن متفاوت است. قیمت تعمیر مانیتور شکسته، به این بستگی دارد که آیا قطعات قابل تعمیر هستند یا نه. در شرایطی که قطعاتی همچون پنل شکسته و یا از کار افتاده باشند، باید این بخش را تعویض کرد و تعویض آن هزینه بالایی دارد. اما اگر مثلا کابل ها آسیب دیده باشند و نیازی به تعویض قطعات نباشد، لازم نیست مبلغ چندان بالایی برای تعمیر نمایشگر ال جی پرداخت کنید. درواقع تا زمانی که مانیتور کاملا عیب یابی نشود، نمی توان در مورد هزینه تعمیرات آن نظر داد.

خدمات تعمیر مانیتور ال جی

اقداماتی همچون بررسی قطعات، عیب یابی تخصصی، تعمیر مین برد مانیتور، تعمیر برد تغذیه، تعمیر و تعویض برد پاور، تعویض مدارهای آسیب دیده، تعویض خازن های معیوب، تعمیر و تعویض فلت، تعویض کابل های آسیب دیده، تعویض نمایشگر و …، مهم ترین خدمات تعمیر مانیتور  ال جی هستند. برای این که مطمئن باشید قطعات به کار رفته در نمایشگر اورجینال هستند و در صورت نیاز می توانید مشکلات احتمالی را پیگیری کنید، تمامی خدمات با ضمانت نامه معتبر نمایندگی مجاز ال جی همراه هستند.

تعمیر مین برد مانیتور ال جی

اگر مانیتور شما مدام خاموش می شود یا چراغ پاور آن چشمک می زند، شاید برد اصلی آن آسیب دیده است. البته مشکلاتی همچون تصویر نداشتن و ماندن روی لوگو هم دیگر علائم خرابی مین برد به شمار می روند. جالب است بدانید که قطعات اصلی مانیتور، شامل پردازشگر، حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI ، همگی روی برد اصلی قرار دارند. همین مسئله به خوبی بیانگر این است که چرا وقتی برد آسیب می بیند، مشکلات بسیاری در نحوه کار نمایشگر ایجاد می شود.

تعمیر برد پاور نمایشگر ال جی

برد پاور هم یکی از قطعات مهمی است که در تعمیر مانیتور ال جی نقش اساسی دارد. برد پاور، ولتاژ و آمپراژ مورد استفاده مین برد را تامین می کند. بنابراین اگر این قطعه بسوزد یا به هر دلیل دیگری از کار بیفتد، عملکرد مین برد را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. در بیشتر موارد، امکان تعمیر برد پاور مانیتور ال جی و دیگر برندها وجود دارد. تنها در صورت سوختن این قطعه باید آن را با یک نمونه جدید و البته اورجینال، جایگزین کرد.

تعمیر پنل مانیتور lg

یکی از روش های تعمیر مانیتور ال جی، ترمیم و تعویض پنل آن است. گاهی بر اثر استفاده نادرست از مایع پاک کننده، پنل نمایشگر آسیب می بیند. به این ترتیب که مایع از پایین پنل وارد دستگاه شده و از طریق فلت های منتقل کننده اطلاعات تصویر، منجر به بروز اتصالی در پین های مختلف این فلت ها می شود.

در این صورت باید هرچه زودتر اقدام به تعمیر پنل مانیتور lg کنید. همچنین گاهی پنل واکنش صحیح نشان نداده و از این طریق، باعث بروز مشکلات و ناهماهنگی هایی در نمایش تصاویر می شود. در هریک از این موارد، تلاش بر ترمیم پنل است. اما در صورت آبخوردگی این بخش، سوختن و یا شکستن آن، راهی جز تعویض پنل وجود ندارد.

تعمیرات نمایشگر ال جی قدیمی  (crt)

کارشناسان تعمیرات مانیتور در نمایندگی lg، نمایشگرهای قدیمی این برند را نیز ترمیم می کنند. ساختار مانیتورهای CRT متفاوت است و تعمیر آنها هم باید به شکل دیگری انجام شود. این مدل ها دارای لامپ های crt بودند که وضوح تصویر کمتری در مقایسه با مدل های ال سی دی دارند. امواج مغناطیسی گوشی موبایل و آهنربا روی مانیتورهای CRT تاثیر گذاشته و تصویر آنها را به هم می ریزند. بنابراین برای تعمیر مانیتور ال جی قدیمی، نیاز به استفاده از تجهیزات خاص و البته برخورداری از تجربه و مهارت ویژه ای است.

فیلم آموزش تعمیر مانیتور LG

تعمیرات مانیتور ال جی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ال جی است که با بهره‌مندی از حضور متخصصان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین ابزار انجام می‌پذیرد. کارشناسانی که اقدام به تعمیرات مانیتور ال جی می‌نمایند می‌بایست به تفاوت‌های ساختاری و فنی این دستگاه واقف بوده و به تبع آن، ترفندهای متنوعی جهت تعمیر هر یک از مانیتورهای ال جی برگزینند.

خدمات تعمیرات ارائه شده در مرکز تعمیرات مانیتور ال جی محدود به مدل و ساختار خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های این برند اعم از مانیتورهای IPS، مانیتورهای ۴K و مانیتورهای تلویزیون ال جی را شامل می‌گردد. فیلم آموزش تعمیر مانیتور ال جی به منظور آشنایی شما با نحوه عیب یابی و تعمیر مانتیور LG تهیه شده است.

مشکلات رایج مانیتورهای ال جی

خرابی جک آداپتور

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در مانیتورهای ال جی و البته دیگر برندها ایجاد می شود، خرابی یا شکستگی جک آداپتور است. معمولا این بخش یا ضربه میخورد و یا به دلیل فشار بیش از حد، می شکند یا کج می شود. در این صورت احتمال روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی دستگاه وجود دارد. در بیشتر موارد می توان جک آداپتور را ترمیم کرد. در غیر این صورت و اگر میزان شکستگی زیاد باشد، باید جک را با یک قطعه جدید، جایگزین کرد. خوشبختانه این کار هزینه چندان بالایی ندارد.

معیوب شدن پیکسل ها

یکی دیگر از مشکلاتی که برای برطرف کردن آن باید از کارشناسان تعمیر مانیتور ال جی کمک بگیرید، معیوب شدن پیکسل هاست. پیکسل سوختگی یا ضعیف شدن این نقاط، ممکن است مشکلاتی را در نمایش تصویر ایجاد کند؛ مثلا ممکن است نقاط رنگی یا سفید در تصویر مشاهده شوند.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که شناسایی پیکسل های خراب باید با ابزار مخصوصی به نام LCD2 انجام شود. در این نرم افزار حالت Fix My Screen نیز وجود دارد که امکان اجرای آزمون های موجود را برای مدت زمان بیشتری به کاربر می‌دهد تا احیای پیکسل های آسیب دیده به خوبی انجام شود. از طرفی ترمیم پیکسل های آسیب دیده هم نیاز به مهارت خاصی داشته و باید توسط تعمیرکاران باتجربه انجام شود.

تصویر نداشتن VGA

تصویر نداشتن VGA مانیتور، معمولا ناشی از یک ایراد یا آسیب دیدگی سخت افزاری است. در این شرایط، دستگاه هایی که با وی جی آ به نمایشگر وصل شده اند، شناسایی نمی شوند. برای حل این مشکل، باید پورت VGA را بررسی کرده و آن را ترمیم یا تعویض کنید. اگر خروجی VGA و کابل های مربوطه سالم باشند، احتمالا ایراد از قطعات داخلی مانیتور است. البته احتمال آسیب دیدگی کارت گرافیک سیستمی که مانیتور به آن وصل شده است هم وجود دارد. تعمیر مانیتور ال جی و دیگر برندها در این شرایط، معمولا دشوار نیست و در بیشتر موارد، از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه است.

نمایندگی تعمیرات مانیتور ال جی

تعمیرات انواع مختلف مانیتورهای ال جی

تعمیر مانیتور ال سی دی

علل خرابی مانیتور ال سی دی  شامل موارد زیر است : ضربه خوردن ، نوسانات برق ، خرابی قطعات داخلی مانیتور مانند برد، پاورو پنل و…  مراحل تعمیر مانیتور ال سی دی، به نوع خرابی بستگی دارد. در برخی موارد، تعمیرکار فقط با عیب یابی مانیتور، می تواند مشکل را برطرف کند. در برخی موارد دیگر، ممکن است نیاز به تعویض قطعات داخلی مانیتور باشد. در صورتی که درخواست تعمیر مانیتور ال جی در محل دارید در این روش، تکنسین شرکت به محل شما مراجعه می کند و مانیتور شما را در محل تعمیر می کند. این روش می تواند برای افرادی که نمی توانند مانیتور خود را به محل تعمیرکار منتقل کنند، مفید باشد. همچنین گارانتی پس از تعمیرات به شما ارائه می شود. به این ترتیب که؛ اگر پس از تعمیر، همان قطعه مانیتور شما در مدت زمان گارانتی دوباره خراب شد، نمایندگی مانیتور ال جی، مانیتور شما را مجدداً تعمیر می کند.

تعمیرات مانیتور ال ای دی

مانیتورهای ال سی دی و ال ای دی، هر دو از فناوری های صفحه نمایش پیکسل فعال استفاده می کنند. اما مانیتورهای ال ای دی روشن تر هستند و مصرف برق کمتری دارند.

تعمیرات مانیتور ال ای دی ال جی در محل و در مرکز انجام می شود. در زمان تعمیر مانیتور ال جی رعایت برخی نکات ضروری است. این موارد عبارتند از : استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب، جدا کردن مانیتور از برق ، انجام تعمیرات توسط تکنسین ماهر . درصورتی که از مانیتورهای ال ای دی ال جی  استفاده می کنید و نیاز به تعمیرات تخصصی دارید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول تعمیر مانیتور ال جی

دلیل ظاهر شدن خطوط عمودی و افقی روی تصویر مانیتور ال جی چیست؟

هنگام بروز این مشکل، اولین کار بررسی کابل های مانیتور است. مطمئن شوید که کابل hdmi یا vga به درستی متصل شده باشد. اگر ایرادی در این مورد وجود نداشت، آن را به لپ تاپ یا کیس دیگری متصل کنید و ببینید که آیا مشکل رفع می شود یا خیر. اگر نشد، مانیتور باید توسط تکنسین بررسی شود تا ایراد مشخص شده و تعمیر صورت بگیرد.

چرا برخی قسمت های مانیتورم تیره شده اند؟

اولین قدم در رفع این ایراد، بررسی تنظیمات نور و رنگ است. چنانچه این تنظیمات را تغییر نداده اید، باید مشکلاتی مثل پیکسل سوختگی را در نظر داشته باشید. اگر پیکسل سوختگی گسترده نباید، احتمال تعمیر موفق وجود دارد، در غیر این صورت پنل مانیتور ال جی دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

چرا تصویر مانیتور ال جی من به طور مداوم چشمک می زند؟

اغلب این ایراد به دلیل خرابی پورت های دستگاه رخ می دهد. در چنین مواقعی کابل ها نمی توانند سیگنال تصویر را به درستی به مانیتور منتقل کنند و مدام قطع و وصل می شوند. همچنین ممکن است نرخ تازه سازی مانیتور با شدن ارسال سیگنال های تصویر دستگاه مبدأ همخوانی نداشته باشد. در این صورت توصیه می شود مانیتور را به دستگاه دیگری متصل کنید و ببینید که آیا ایراد پابرجا است یا خیر. در نهایت برای بررسی دقیق و تعمیر مانیتور ال جی خود، باید با تکنسین های این حوزه در نمایندگی ال جی مشورت کنید.

نمایندگی مانیتور ال جی

بهترین مانیتورهای ال جی در اندازه ها و کیفیت های متنوع توسط شرکت ال جی تولید می شوند و مورد استقبال کاربران قرار می گیرند. نمایندگی مانیتور ال جی به مشتریان کمک می‌کند تا بتوانند مانیتورهای ال جی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنند. لازم به ذکر است این نمایندگی پشتیبانی فنی و گارانتی محصولات ال جی را نیز ارائه می نماید. برای استفاده از خدمات نمایندگی مانیتور ال جی، کاربران می توانند از خدمات ما به صورت حضوری یا سرویس در محل بهره مند شوند. امکان مشاوره رایگان پیش از مراجعه به نمایندگی مانیتور ال جی وجود دارد.

4/5 (4 امتیاز)

3 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • عرفان

    سلام، خسته نباشید، وقتی مانیتور روشن میکنم صفحه چشمک میزنه و بالا نمیاد کابل vga هم قطع کردم ولی مشکل از کابل نبود، لطفا رهنمایی کنید با تشکر

    پاسخ
  • همایون میوانی

    سلام وقتتون بخیر. چند روزی هست که بعد از دو سه ساعت کارکردن با سیستم، خطی عمودی مشکی روی مانیتور ظاهر میشه و وقتی روی صفحه مانیتور دقیقا پایین خط را با انگشت کمی فشار می‌دهم خط ازبین می‌رود و بعد چند ثانیه دوباره ظاهر می‌شود!
    اگر سیستم را خاموش کنم و مدتی اجازه بدم کاملا سرد شود و بعد روشن کنم، برای مدتی خطی روی مانیتور نیست و انگار بعد از گرم شدن دوباره همان خط ظاهر می‌شود.
    مدل مانیتور ال جی 29 اینچ اولتراواید با پنل ips هست.
    نزدیک به ده سال می‌شود که ازش استفاده میکنم و تاحالا ضربه‌ای نخورده است و همیشه از پاک کننده‌های مخصوص مانیتور استفاده کردم.

    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چکار میشه کرد؟ آیا تعمیر میشود؟ یا اینکه نیاز به تعویض پنل هست؟

    پاسخ
    • user1

      ایراد در پنل مانیتور می باشد و در حال حاضر پنل موجود نیست

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید