جستجو کردن
Close this search box.

مانیتور ال جی ۲۰MP38HB 

مانیتور ال جی ۲۰MP38HB  یک مانیتور  ۱۹٫۵‌اینچی است. ۲۰MP38HB  با امکان نصب و راه اندازی ساده هر آن چه از یک مانیتور می خواهید را برای شما فراهم می نماید. با خرید مانیتور ال جی  یک نمایش گر خوش‌ساخت و ساده با پنل‌ IPSرا در اختیار خواهید داشت. در مورد رزولوشن تصویر مانیتور ال جی باید بگوییم با رزولوشن ۹۰۰ × ۱۴۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ در آن روبه رو هستیم؛ بدین ترتیب تصویری عریض‌ (Wide)‌ در این مانیتور برای شما فراهم می شود. زمان پاسخ‌گویی تصویر ۱۴‌میلی‌ثانیه‌ای ۲۰  MP38HB‌ برای یک مانیتور با پنل‌IPS، عادی است و مقدار استانداردی به‌حساب می‌آید.

از دیگر ویژگی های این مانیتور می توان به تعبیه ی ، یک پورت‌ VGA‌ و یک درگاه‌ HDMI‌ در قسمت پشتی مانیتور اشاره نمود. این پورت تقریبا در تمام کامپیوترها یافت می‌شود و به‌عنوان یک حداقل رعایت شده ‌است. از نقاط قوت این مانیتور می توان به درگاه HDMI و پنل ips  می توان اشاره نمود.  در ادامه به بررسی مشخصات فنی محصول می پردازیم. پیش از خرید مانیتور lg ضمن مطالعه ی ویژگی های آن می توانید از خدمات مشاوره با کارشناسان فروش نمایندگی ال جی بهره مند شوید.

مشخصات فنی مانیتور ال جی ۲۰MP38HB

مشخصات ظاهری

ابعاد۱۶۷ × ۳۸۲ × ۴۵۳ میلی‌متر

وزن۲٫۳ کیلوگرم

بلندگو (اسپیکر) : ندارد

وب کم : ندارد

منبع تغذیه : آداپتور

سایر قابلیت‌ها : قابل نصب روی دیوار با استفاده از براکت 

مشخصات صفحه نمایش

سایز صفحه نمایش۱۹٫۵ اینچ

نوع پنلIPS

نور پس‌زمینهLED

رزولوشن۹۰۰ × ۱۴۴۰ پیکسل

نسبت تصویر۱۶:۹

کنتراست داینامیک۵,۰۰۰,۰۰۰:۱

تعداد رنگ قابل نمایش۱۶٫۷ میلیون رنگ

شدت روشنایی۲۵۰ کاندلا بر متر مربع

محدوده زمان پاسخ‌گویی۶ میلی‌ثانیه و بیشتر

زمان پاسخ‌گویی (GTG)14 میلی‌ثانیه

زاویه دید (افقی/عمودی)۱۷۸ درجه / ۱۷۸ درجه

مشخصات اتصال

پورت VGA یا D-Sub : دارد

تعداد پورت VGA یا D-Sub : یک عدد

پورت USB : ندارد

پورت HDMI : دارد

تعداد پورت HDMI : یک عدد

پورت DVI : ندارد

Display Port : ندارد

Mini DisplayPort : ندارد

کامپوزیت : ندارد

کامپوننت : ندارد

ورودی صدا : ندارد

Wireless Display : ندارد

خروجی هدفون : دارد

قطعات مختلف مانیتور

ورودی HDMI

ورودی صدا

فیش آنتن

پورت USB

اسپیکر

کارت آدرس

بک لایت

تیونر

برد مین

برد تیکان

برد پاور

پنل

واحد تعمیرات مانیتور ال جی

 واحد تعمیرات مانیتور ال جی یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که در واحدهای مجزا انجام می پذیرد. نمایندگی ال جی جهت ارائه هرچه بهتر خدمات، به سازماندهی کارگاه های جداگانه، جهت تعمیرات هر یک از محصولات پرداخته و ازکارشناسان زبده و متخصص در تعمیر این محصولات بهره گرفته است. مرکز تعمیرات ال جی سال‌هاست که فعالیت خود را به منظور ارائه‌ خدمات پس از فروش محصولات ال جی آغاز کرده است و در این راه از بروزترین تجهیزات تعمیر، زبده ترین کارشناسان و جدیدترین ترفندهای تعمیر بهره می گیرد.

تعمیرات مانیتور ال جی ۲۰MP38HB 

تعمیرات مانیتور ال جی ۲۰MP38HB در کارگاهی مجهز به امکانات روز و متخصصین زبده انجام می گردد. مفتخریم اعلام کنیم که تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی مربوط به محصول مورد  نظر و مورد تعمیراتی دستگاه می باشد. هزینه ی تعمیرات در نمایندگی LG منصفانه بوده وقبل از آغاز روند تعمیرات به اطلاع مشتری خواهد رسید تا در صورت توافق،به عیب یابی و سپس شروع روند تعمیرات اقدام شود.

فروش مانیتور ال جی ۲۰MP38HB

فروش مانیتور ال جی ۲۰MP38HB در فروشگاه مرکزی ال جی و توسط کارشناسان فروش این مجموعه انجام می گردد. کادر فروش مانیتور  lg ، تمامی اطلاعات لازم در خصوص محصول مورد نظر را در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهند . لذا می توانید پیش از خرید محصول اطلاعات جامعی در ارتباط بامانیتور ال جی مدل ۲۰MP38HB و کاربرد های مختلف آن کسب نمایید. کسب اطلاعات پیش ار خرید محصول شما را در انتخابی آگاهانه یاری می نماید.

سرویس در محل مانیتور ال جی ۲۰MP38HB

نمایندگی ال جی از طریق  سرویس در محل نسبت به رفع ایراد مانیتور ال جی ۲۰MP38HB اقدام مینماید. ما کارشناسان ماهر خود را به محل شما اعزام می‌کنیم.  مانیتور مورد نظر به نمایندگی انتقال داده شده و پس از انجام عملیات تعمیر ، به آدرس مورد نظر مشتری تحویل داده خواهد شد. با استفاده از این سرویس قادرید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی نمایید. در بخش مرتبط سایت میتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به اصل مشتری مداری و به لطف خداوند توانسته سالها مرکز منتخب کاربران و همکاران باشد. مدیریت این مرکز به منظور ارائه ی خدمات هرچه با کیفیت تر واحدهای مجزا برای ارائه ی هریک از خدماتش در نظر گرفته است. در هریک از این واحد ها به صورت تخصصی ، به تعمیرات یکی از محصولات ال جی پرداخته می شود. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر خدمات ما را در واحدهای تعمیرات ال جی پیگیری نمایید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در دیگر صفحات سایت در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته است.