جستجو کردن
Close this search box.
تلویزیونLED  هوشمند ال جی مدل ۴۹SJ80000

تلویزیونLED  هوشمند ال جی مدل ۴۹SJ80000  یکی دیگر از محصولات خوش‌ساخت و باکفیت کمپانی ال جی است که در صفحه نمایش خود برخوردار از نوین‌ترین تکنولوژی و فناوری هاست. همین امر سبب شده تا تلویزیونLED  هوشمند ال جی مدل ۴۹SJ80000   کیفیت رنگ و تصویر خارق‌العاده‌ای داشته باشد. . رزولوشن صفحه‌نمایش این دستگاه ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل است و تصویری واضح و بسیار باکیفیت را نمایش می‌دهد. کیفیت تصویر این مدل ۴K است و امکان تماشای فیلم، سریال یا هر فایل تصویری پرحجم و باکیفیت را فراهم می‌کند. این تلویزیون سه عدد پورت USB دارد که امکان اتصال فلش‌مموری یا هارداکسترنال را برای کاربران فراهم می‌کند. از این طریق می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری دلخواهتان را به تلویزیون منتقل کنید.

به لطف پشتیبانی این تلویزیون از Miracast و WiDi می‌توانید تصاویر سایر دستگاه‌های دیجیتالی و تصویر تلویزیون را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. مرورگر اینترنت این تلویزیون باعث می‌شود بتوانید جست‌وجو در اینترنت را در صفحه‌نمایشی ۴۹اینچی تجربه کنید. توان هر یک از اسپیکرها و ساب‌ووفرها تلویزیونLED  هوشمند ال جی مدل ۴۹SJ80000  ، ۱۰ وات است که درمجموع ۲۰ وات صدا تولید می‌کنند. فرمت‌های صوتی Clear Voice III، DTS و Dolby Digital برای این تلویزیون خوش‌ساخت تعبیه شده‌اند که باعث می‌شوند صدا با وضوح و کیفیت بسیار خوبی تولید شود. این مدل گیرنده‌ی ‌دیجیتال داخلی با تیونر DVB-T2 دارد که کمک می‌کند تمامی شبکه‌های صداوسیما را تنها با اتصال یک عدد آنتن دریافت کنید؛ درنتیجه به تهیه‌ی گیرنده‌ی ‌دیجیتال خارجی نیازی ندارید.

تلویزیونLED هوشمند ال جی مدل ۴۹SJ80000

مشخصات فنی تلویزیونLED  هوشمند ال جی مدل ۴۹SJ80000

سایز صفحه: ۴۹ اینچ

تکنولوژی صفحه: LED

نوع صفحه: تختریموت کنترل: دارد

سایر توضیحات ریموت کنترل – ریموت‌کنترل هوشمند

سیستم صوتی: ۲ کاناله

تعداد بلندگوها: دو عدد

توان خروجی کلی صدا: ۲۰ وات

توان هر بلندگو: ۱۰ وات

محل قرارگیری بلندگوها: بالای قاب

تعداد ساب ووفر: صفر

توان کلی ساب ووفر: صفر

سیستم‌های صوتی: DTS، Dolby Digital Decoder، Clear Voice III، Ultra Surround

سایر توضیحات صدا: طراحی شده توسط کمپانی Harman Kardon – مجهز به تنظیم‌کننده هوشمند صدا – دارای صدای Hi-Fi – قابلیت LG Sound Sync

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

HDR: دارد

نسبت تصویر: ۱۶:۹

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر: دارد

۳D: ندارد

نوع نمایش تصویر ۳D: ندارد

تبدیل ۲D به ۳D: ندارد

تبدیل ۳D به ۲D: ندارد

سایر توضیحات تصویر: دارای Refresh Rate برابر با ۱۰۰ هرتز – دارای PMI برابر با عدد ۲۸۰۰ – پشتیبانی از Dolby Vision – دارای HDR10 – پشتیبانی از HLG – دارای Wide Color Gamut – تکنولوژی Nano Cell – دارای میلیاردها رنگ غنی – دارای قابلیت افزایش عمق تصویر – دارای True Color Accuracy

رابط هوشمند: دارد

نوع رابط هوشمند: WebOS 5

پردازنده: چهار هسته‌ای

دوربین: ندارد

قابلیت کنترل حرکتی: ندارد

مرورگر اینترنت: دارد

حسگر نور محیطی: ندارد

بازی: قابل نصب

Skype: قابل نصب

قفل کودک: ندارد

گیرنده دیجیتال: دارد

تیونر: DVB-T2

سایر امکانات: پشتیبانی از فرمت‌های صوتی AC3 – Dolby Digital, EAC3, HE-AAC, AAC, MP2،MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X – سازگار با اپلیکیشن LG TV Plus – قابلیت روشن‌کردن تلویزیون با موبایل – راه‌های ارتباطی WiDi و Miracast – قابلیت جست‌وجوی فایل از طریق شبکه – قابلیت Digital Recording – قابلیت Live Play Back به‌کمک هارداکسترنال – قابلیت تبدیل کلام به متن – قابلیت Simplink

عینک سه‌بعدی: ندارد

تعداد عینک سه‌بعدی: ۰عدد

مدل عینک سه‌بعدی: ندارد

نوع پایه: رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اقلام همراه: ریموت‌کنترل – کابل برق – دفترچه راهنما

سایر توضیحات: ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۷٫۸ × ۶۴٫۶ × ۱۱۰٫۶ سانتی‌متر – وزن تلویزیون بدون پایه: ۱۲ کیلوگرم – ابعاد تلویزیون با پایه: ۲۸٫۲ × ۷۰٫۲ × ۱۱۰٫۶ سانتی‌متر – وزن تلویزیون با پایه: ۱۳٫۷ کیلوگرم – ابعاد بسته‌بندی: ۱۴ × ۸۱٫۹ × ۱۴۰ سانتی‌متر – منبع تغذیه: ۱۰۰/۲۴۰ وات برق شهری – ۵۰/۶۰ هرتز

درگاه USB: دارد

تعداد درگاه‌های USB: سه عدد

توضیحات درگاه‌های USB: یک عدد USB 0 دو عدد USB 2.0

درگاه HDMI: دارد

تعداد درگاه های HDMI: چهار عدد

کامپوزیت (Composite): دارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite): یک عدد

کامپوننت (Component): دارد

تعداد رابط کامپوننت (Component): یک عدد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: دارد

پورت شبکه (LAN) : دارد

ورودی آنتن: دارد

خروجی صدای دیجیتال: دارد

نوع خروجی صدای دیجیتال: اپتیکال

خروجی هدفون: دارد

قطعات مختلف تلویزیون

ورودی HDMI

ورودی صدا

فیش آنتن

پورت USB

اسپیکر

کارت آدرس

بک لایت

تیونر

برد مین

برد تیکان

برد پاور

پنل

تعمیرات تلویزیون ال جی در این مرکز محدود به مدل و نوع خاصی از تلویزیون های ال جی نیست و شما کاربران گرامی، دارنده هریک از تلویزیون های ال جی نظیر تلویزیونLED  هوشمند ال جی مدل ۴۹SJ80000  که باشید می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با تلویزیون خویش، تخصصی ترین تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ال جی به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد.

تعمیرات تلویزیون ال جی در این مرکز محدود به اشکالی خاص نیست و دربردارنده‌ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پانل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی با بهره گیری از سالها تجربه و تخصص در زمینه‌ تعمیر، قادر به رفع غالب عیوب و اختلالاتی هستند که ممکن است به هر روی در تلویزیونهای ال جی نظیر تلویزیونLED  هوشمند ال جی مدل ۴۹SJ80000  ایجاد شده باشند.

فروش تلویزیونLED  هوشمند ال جی مدل ۴۹SJ80000  در این مرکز با حضور کارشناسان تعمیرات تلویزیون و متخصصان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلویزیون انجام می‌پذیرد. با مراجعه به صفحه ی فروش تلویزیون تلویزیونLED  هوشمند ال جی مدل ۴۹SJ80000   می توانید از قیمت و همچنین راهنمای خرید دستگاه تلویزیون ا تلویزیونLED  هوشمند ال جی مدل ۴۹SJ80000   مطلع گردید.

در صورتی که دستگاه مورد استفاده شما دچار اشکال شده است اما امکان مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر آن را ندارید می توانید از سیستم سرویس در محل ال جی استفاده نمایید. در این روش، کارشناسان تعمیر، خود به محل مورد نظر کاربر مراجعه کرده و تعمیرات دستگاه معیوب را به سرانجام می رسانند. بنابراین در صورتی که به هر دلیل، -ضیق وقت، عدم امکان جابجایی دستگاه، ترافیک بالا، عدم دسترسی به وسیله نقلیه، شرایط بد آب و هوایی و … – امکان مراجعه به تعمیرگاه را ندارید، می توانید با استفاده از سرویس در محل ال جی، دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر نمایید.

نمایندگی ال جی با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان ال جی عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی گردند.

متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی ال‌جی به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند. جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی خواهند شد.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در دیگر صفحات سایت در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته است.