جستجو کردن
Close this search box.

یخچال و فریزر ال جی SXP45

  • وزن یخچال 135 کیلوگرم
  • گنجایش یخچال 513 لیتر
  • گنجایش فریزر 244 لیتر
  • یخساز اتوماتیک دارد

 

یخچال و فریزر ال جی SXP45 یکی از پرفروش‌ترین تولیدات ال جی در حوزه لوازم خانگی است. این محصول از سری «بنتلی» طراحی زیبا و همه‌پسندی دارد که علاوه بر سلیقه، نیاز کاربران را هم برآورده می کند. نمودار مصرف انرژی یخچال و فریزر ال جی SXP45،  + A  است که سبب گشته این محصول در دسته محصولات کم‌مصرف و بهینه قرار گیرد. دیگر ویژگی های این محصول که می توان به صورت فهرست وار از آنها یاد کرد عبارتند از: برخورداری از سیستم کنترل لمسی مجهز به نمایشگر دیجیتال LED، استافده از کمپرسور اینورتر خطی، مجهز بودن به فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh، دارا بودن ابعاد و ظرفیت مناسب با ارتفاع ۱۷۸۵میلی متر، و پهنای ۹۶۰ میلی متر. در یخچال و فریزر ال جی SXP45 یخ‌ساز به داخل در انتقال داده شده است تا فضای کمتری به واسطه‌ی آن اشغال شود. فناوری Hygiene Fresh که در این دستگاه به کار رفته است دو لایه‌ی فوتوکاتالیست، یک لامپ فرابنفش و دولایه‌ی فیلترهای کربنی دارد که به‌خوبی عمل بوزدایی و قارچ‌زدایی را انجام می‌دهند. بوهای اسیدی و قلیایی هر دو به لطف Hygiene Fresh از بین می‌روند؛ حتی بوی موادغذایی مانند سبزیجات فاسدشده در یخچال باقی نمی‌ماند. این یخچال دارای پنج طبقه و درِ پنج‌طبقه است. بخش فریزر هم سه طبقه و درِ سه‌طبقه دارد.

مشخصات فنی یخچال و فریزر ال جی SXP45

اطلاعات جدول زیر را از دست ندهید:

مشخصات فنی یخچال و فریزر ال جی SXP45
مشخصات فیزیکینمودار مصرف انرژی : +A اطلاعات نوع یخچال : ساید‌بای‌ساید وزن : ۱۳۵ کیلوگرمگنجایش یخچال :۵۱۳ لیتر گنجایش فریز : ۲۴۴ لیتر گنجایش کل به لیتر : ۷۵۷ لیتر ارتفاع : ۱۷۸۵ میلی‌متر عمق : ۹۱۲ میلی‌متر پهنا :۹۶۰ میلی‌متر
مشخصات اجزای داخلی بدون برفک : دارد تعداد طبقات : ۵ عدد تعداد طبقات درب :۴ عدد تعداد کشو :۲ عدد لامپ یخچال : دارد جهت باز شدن درب : به سمت راست دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت : دارد
سایر مشخصاتبدون برفک : دارد یخساز خودکار : دارد تعداد طبقات : ۳ عدد تعداد طبقات درب :۳ عدد تعداد کشو :۳ عدد جهت باز شدن درب فریزر : به سمت چپ یخساز اتوماتیک (آب شهری) : دارد یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : ندارد

تعمیرات یخچال ال جی

تعمیرات یخچال ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان بخش لوازم خانگی ال جی است که توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوره انجام می پذیرد. تعمیرات یخچال ال جی در این مرکز به دلیل حضور کارشناسان باتجربه و استفاده از ابزارآلات پیشرفته، به‌گونه‌ای انجام می‌پذیرد که می‌توان مدعی رفع اشکالات پیش آمده به بهترین شکل ممکن بود. رایج ترین اشکالات یخچال های ال جی نظیر داشتن صداهای غیرطبیعی، پاره شدن واشر درب یخچال فریزر ال جی، درست کار نکردن یخساز یخچال ال جی، مصرف کردن زیاد برق توسط یخچال ال جی، کار نکردن کمپرسور یخچال ال جی، یخ زدگی یخچال ال جی، نبود آب در مخزن یخچال ال جی و … توسط کارشناسان مرکز تعمیرات یخچال ال جی در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن مرتفع می گردند.

تعمیرات یخچال و فریزر ال جی SXP45

برخی اشکالات پیش آمده در یخچال و فریزر ال جی SXP45 ، در قیاس با سایر ایرادات، نسبتاً رایج‌تر و شایع‌تر هستند. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات یخچال و فریزر ال جی SXP45، تمرکز خاصی بر این عیوب داشته و شیوه‌های نوینی را جهت رفع و تعمیر آنها ابداع نموده‌اند. همین امر سبب گشته تا ایرادات پیش آمده در این دستگاه‌ها به بهترین شکل ممکن برطرف گردند و یخچال‌های تعمیر شده، کیفیت نخستین خود را بازیابند.

فروش یخچال و فریزر ال جی SXP45

فروش یخچال و فریزر ال جی SXP45 یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی است. متقاضیان این محصول می توانند پس از حضور در نمایندگی LG و دریافت مشاوره ها و راهنمایی های مورد نظر، یخچال مورد نظر خویش را انتخاب و تمامی خدمات پس از فروش آن را دریافت نمایند. دریافت مشاوره های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در نمایندگی فروش یخچال ال جی سبب می گردد تا کاربر دستگاهی را خریداری نماید که بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای وی داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی برترین گزینه به شمار آید.

یخچال و فریزر ال جی SXP45

سرویس در محل یخچال و فریزر ال جی

سرویس در محل یخچال و فریزر ال جی، راهکاری است جهت آندسته از کاربرانی که دستگاه مورد استفاده‌شان دچار اشکال شده است اما به هر دلیل، -دلایلی چون ضیق وقت، عدم دسترسی به وسیله نقلیه، ابعاد و وزن بالای دستگاه و … – امکان مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر آن را ندارند. این گروه از کاربران می توانند جهت تعمیر، بهسازی و تعویض قطعات معیوب دستگاه‌شان از روش «سرویس در محل یخچال و فریزر ال جی» استفاده نمایید. در این روش، کارشناسان تعمیر، خود به محل مورد نظرِ کاربر مراجعه کرده و تعمیرات دستگاه معیوب را به سرانجام می رسانند.

این مقاله را از دست ندهید: دلیل داغ شدن بدنه یخچال ال جی چیست؟

واحدهای تعمیرات ال جی

تعمیرات انجام شده در این مرکز به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است. کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار محصولات ال جی و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این دستگاه یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند. تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات ال جی محدود به دستگاهی خاص نیست؛ از همین رو شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه های مصرفی ال جی به این مجموعه مراجعه و تخصصی ترین خدمات و سرویس های ممکن را دریافت نمایید.  واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می ‌پردازد.