جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر پکیج ال جی

پکیج ها سیستم بسیار حساسی دارند وظیفه ی آن ها تامین آب گرم می باشد. پکیج معمولا به دلیل شرایط راحتی استفاده که برای کاربران ایجاد می کند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین ابعاد مناسب این دستگاه سبب شده تا استفاده از آن افزایش یابد. آسیب دیدگی ها و خرابی های پکیج کاربر دچار نگرانی کرده و در صورتی که به موقع تعمیر نشود مشکلات بسیاری را برای کاربر به وجود می آورد. تعمیرات پکیج به تخصص و مهارت بالا نیاز دارد به همین دلیل لازم است در صورتی که با خرابی این دستگاه و عدم کارکرد پکیج ال جی رو به رو شدید تعمیرات آن را به واحد تخصصی تعمیر پکیج ال جی بسپارید.

متخصصان واحد تعمیرات ال جی به دلیل بهره مندی از تخصص و مهارت های تعمیراتی می توانند کلیه ی عیوب این دستگاه را در مدت زمانی کوتاه برطرف کنند. جهت آگاهی و آشنایی بیشتر با مشکلات رایج پکیج ال جی ، نکات مهم در تعمیرات آن و همچنین نحوه ی عملکرد پکیج LG ، ادامه ی این مقاله را مطالعه نمایید.

تعمیر پکیج ال جی در محل و منزل

مشکلات رایج پکیج ال جی

به طور کلی پکیج ساختاری دارد که ممکن است که به دلایل مختلفی دچار مشکل و اختلال گردد. یکی از مشکلات رایج این دستگاه که در تعمیرات پکیج ال جی مورد بررسی قرار می گیرد، دوده گرفتن و تغییر رنگ آن است. بروز این اختلال پس از مدت زمان طولانی و استفاده های مداوم از پکیج طبیعی است. همچنین وجود هوا در پمپ پکیج منجر به بروز صدا از این دستگاه می شود، مثلا خرابی NTC نیز به عنوان یکی دیگر از مشکلات رایج پکیج LG مطرح می شود. نوسانات فشار  آب نیز در مدار گرمایشی آب پکیج مشکل ایجاد می کند.

وجود هوا در سیستم، اختلالات مشعل و ارتفاعات شعله، مشکلات سیستم گرمایش پکیج و عدم گرم کردن آب، رسوب گرفتن پکیج، خرابی برد هوشمند، گرفتگی لوله ها، گرفتگی دودکش، فرسودگی لوله ها و نشتی آن ها، یخ زدن آب در مدار گرمایش به دلیل اختلال سیستم ضد یخ زدگی، اختلال سیستم ضد جام و گیرپاژ یا جام شدن پمپ و از دسترس خارج شدن تنظیمات دستگاه نیز از دیگر مشکلات رایج پکیج ال جی به شمار می رود. در صورت بروز این نوع اختلالات به هیچ عنوان خودتان دست به کار نشوید و تعمیرات پکیج را به نیروی متخصص و حرفه ای بسپارید.

خدمات نمایندگی تعمیر پکیج ال جی

تعمیر برد پکیج ال جی

برد قطعه ای الکترونیکی است که عملکردهای پکیج را به بخش های مختلف آن انتقال می دهد. بنابراین بروز خرابی در برد باعث از کار افتادن بخش های مختلف شده و دستگاه به طرز مناسبی عمل نخواهد کرد. بردها مانند سیستم عصبی هستند و هماهنگ‌کننده کارکرد همه قطعات را برعهده دارند.

نشانه های خرابی برد متفاوت است اما ایجاد هرگونه اختلال در کارکرد قطعات و یا غیرطبیعی کارکردن پکیج و نمایش دادن برخی از ارورها به احتمال زیاد مربوط به خرابی برد است. در صورت بروز مشکل در برد، کارشناسان فنی تعمیر پکیج ال جی وارد عمل شده و از طریق روش های علمی و مناسب، مشکل آن را برطرف می کنند.

تعمیر پمپ پکیج ال جی

یکی از بخش های مهم پکیج، پمپ آن است. زمانی که پمپ با مشکل مواجه شود، ممکن است پکیج کار نکرده و یا حرارت لازم برای گرم شدن آب ایجاد نشود. در این شرایط یا جریان مناسب به پمپ نمی رسد و یا اینکه پمپ سوخته و به طور کلی از کار افتاده است. تعمیرکاران برای رفع این مشکل، ابتدا پمپ و مدار متصل به آن را مورد بررسی قرار می دهند. اگر هنگام روشن کردن پکیج، جریان الکتریکی مورد نیاز به پمپ نرسد در این صورت با تعمیر مدار الکتریکی و اتصالات، مشکل برطرف می شود. اما سوختن پمپ مسئله ای است که احتمالاً تعویض آن را به همراه دارد.

تعمیر مبدل پکیج ال جی

یکی از عواملی که در پروسه گرم شدن آب رادیاتورها مشکل ایجاد می‌کند خراب شدن قطعه‌ای به نام مبدل است. در واقع پکیج با استفاده از مبدل آب را گرم می‌کند. جریان آب گرم نیز موجب گرم شدن رادیاتورها می‌شود، بنابراین رادیاتورها از این طریق محیط اطراف خود را گرم می‌کنند.

با این وجود اگر مبدل پکیج از کار بیافتد یا خراب شود در پروسه گرم شدن آب رادیاتورها مشکل ایجاد می‌شود. درصورتی که پکیج شما به خوبی آب را گرم نمی‌کند، بهتر است از صحت عملکرد مبدل آن مطمئن شوید. یکی دیگر از خدمات نمایندگی تعمیر پکیج ال جی، تعمیر مبدل آن است. بنابراین می‌توانید تعمیر مبدل پکیج خود را با اطمینان خاطر به این مرکز بسپارید.

تعمیر ترموکوپل پکیج LG

آیا شمعک پکیج شما روشن نمی‌ماند؟ یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب روشن نماندن شمعک پکیج می‌شود، خرابی ترموکوپل پکیج است. در واقع ترموکوپل از جمله قطعات ایمنی پکیج است که خرابی آن موجب کاهش امنیت این دستگاه می‌شود. البته خراب شدن ترموکوپل امری بدیهی است چرا که دیر یا زود به دلایل متعددی از جمله فرسودگی از کار می‌افتد و در این صورت به تعمیر یا حتی تعویض نیاز دارد.

 البته اکثر اوقات امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد و باید آن را تعویض کرد. در صورتی که شما هم با مشکل روشن نماندن شمعک پکیج دست و پنجه نرم می‌کنید بهتر است با نمایندگی تعمیر پکیج ال جی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به تعمیر یا تعویض این قطعه پس از عیب‌یابی دقیق آن بپردازند.

تعمیر پکیج LG

تعمیر شیر پرکن پکیج ال جی

شیر پرکن از قطعاتی است که امکان ورود آب به دستگاه را فراهم می کند. اين شير بين پكيج حرارتي و لوله ي آب سرد ورودي قرار دارد. زمانی که این شیر، باز باشد به مقدار لازم آب وارد پکیج می شود. در واقع شیر پرکن تنها راه ارتباطی مدار آب سرد و گرم در پکیج است. بر همین اساس اگر این قطعه دچار مشکل شود ممکن است مشکلات جدی در دستگاه برروز کرده و عملکرد مناسب از آن مشاهده نشود.

خرابی شیر پرکن با نشانه های متعددی همراه است: افت فشار در پکیج، بروز نشت آب در قسمت ورودی و بالا رفتن فشار در مدار بسته در حالت خاموشی دستگاه از مهمترین نشانه های خرابی شیر پرکن است. در این شرایط برای تعمیر پکیج ال جی شیر پرکن تعمیر و یا تعویض می شود.

تعمیر ترموستات پکیج ال جی

وظیفه ترموستات در پکیج کنترل سنسورهای آب گرم مصرفی و مدار گرمایشی است به گونه‌ای که اگر سنسورهای آب گرم مصرفی و مدار گرمایشی به هر دلیلی دچار مشکل شوند و عمل نکنند، ترموستات پیام خاموش شدن مشعل پکیج را به برد الکتریکی ارسال می‌کند. برد پکیج که تعیین‌کننده وظایف هر یک از قطعات پکیج است، به دستور ترموستات مشعل پکیج را خاموش می‌کند.

از این‌رو تا زمانی که دمای پکیج کاهش پیدا نکند و دکمه ریست آن زده نشود، پکیج روشن نمی‌شود. با این وجود می‌توان گفت که خرابی ترموستات پکیج، اختلالات جدی در این دستگاه ایجاد می‌کند از این‌رو درصورتی که ترموستات پکیج شما با مشکل روبه‌رو شد، با نمایندگی تعمیرات پکیج ال جی تماس بگیرید تا از خدمات تعمیر پکیج ال جی در محل توسط این مرکز بهره‌مند شوید.

تعمیر پمپ سیرکولاسیون پکیج ال جی

آیا تاکنون شده است که آب داغ در رادیاتورهای شما گردش نداشته باشد؟ یا اینکه آب داغ به برخی از قسمت‌های رادیاتور در ساختمان نرسد؟ این مشکلات نشان‌دهنده خرابی پمپ سیرکولاسیون پکیج هستند. اگر نمی‌دانید که این پمپ چیست و چه وظیفه‌ای در پکیج دارد؟ لازم است بدانید که پمپ سیرکولاسیون پکیج وظیفه گردش آب مدار گرمایش به سمت رادیاتورها را برعهده دارد.

توجه داشته باشید که تعمیر پمپ سیرکولاسیون پکیج ال جی به دلیل پیچیدگی‌های زیادی که دارد به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد. مهندسین و کارشناسان نمایندگی تعمیر پکیج ال جی که تخصص بالایی در این زمینه دارند، هر یک از قطعات و اجزای پمپ سیرکولاسیون را به خوبی می‌شناسند. از این‌رو پس از عیب‌یابی دقیق این قطعه به صورت کاملا حرفه‌ای آن را تعمیر می‌کنند.

تعمیر و تعویض الکترود جرقه زن پکیج ال جی

الکترود جرقه زن پکیج، وظیفه جرقه زنی و تشکیل شعله در محفظه احتراق پکیج را بر عهده دارد. دو نوع جرقه زن وجود دارد: جرقه زن هایی که همزمان وظیفه میزان شعله را تشخیص می دهند و  جرقه زن هایی که دارای حسگر تشخیص شعله مجزا هستند. زمانی که جرقه زن عمل نکند، دستگاه روشن نمی شود و یا از شعله کافی برخوردار نیست. در این شرایط اگر با چک کردن گاز و کنترل قسمت‌های دیگر مشکل برطرف نشود، اشکال مربوط به برد جرقه زن خواهد بود. البته این نوع بردها در تمامی مدل‌ها وجود ندارند. در اغلب مواقع که الکترود جرقه زن خراب شده باشد، تعویض می گردد.

تعویض فیلتر آب پکیج ال جی

برای این که پکیج عملکرد مطلوبی داشته باشد، لازم است که فیلتر آن هر ۶ ماه یک بار تعویض شود. زیرا در غیر این صورت آلودگی های موجود در دستگاه اختلالاتی را در کارکرد صحیح آن به‌وجود می آورند.

اشتباهی که اکثر کاربران مرتکب می شوند، این است که تعویض فیلتر پکیج را به افراد ناشی می سپارند. پس از آن از آسیب های وارد شده به دستگاه خود شکایت می کنند.‌ از این رو به شما توصیه می کنیم که برای تعمیر پکیج ال جی  و تعویض فیلتر آن حتما از افراد متخصص کمک بگیرید تا بعدا مجبور نشوید هزینه زیادی را برای ترمیم دوباره دستگاه بپردازید.

سوالات متداول تعمیر پکیج ال جی

چرا پکیج روشن است ولی آب گرم نمی شود؟

خرابی برد، صدمه دیدن کلید NTC، وجود رسوب در مبدل ثانویه، آسیب دیدن فلوسوییچ، خرابی شیر سه راه موتوری، فشار پایین آب، مسیر طولانی لوله ‌کشی و… موجب این مشکل می شوند. در این شرایط برای عیب یابی صحیح و تعمیر پکیج بهتر است از یک تکنسین حاذق کمک بگیرید.

چرا پکیج من بوی گاز و سوختگی می دهد؟

نشت گاز از اتصالات پکیج و ایراد در شیر برقی دلایل اصلی بوی گاز هستند. بوی دود نیز ممکن است به خاطر ایراد در مشعل و شعله یا اتصال نادرست دودکش دستگاه باشد. منشأ بوی سوختگی هم به وجود اتصالی در برد یا سوختن یکی از قطعات آن برمی گردد. البته اگر از پکیج چند ماه متوالی استفاده نکرده باشید، از آن بوی سوختگی به مشام می رسد.

آیا پکیج نیاز به محافظ برق دارد؟

با توجه به این که پکیج همزمان با آب، گاز و برق کار می کند و قطعات آن برای عملکرد صحیح به برق نیاز دارند، هر گونه نوسان ولتاژ صدمات جبران ناپذیری را به دستگاه وارد می سازد. در صورتی که محافظ برق جلوی افت یا افزایش ولتاژ را می گیرد، به همین دلیل از سوختن قطعات پکیج و وارد شدن شوک به آن جلوگیری می کند.

علت سرد بودن پایین رادیاتور چیست؟

دلیل اصلی سرد بودن پایین رادیاتور وجود هوا در دستگاه است. البته عوامل دیگری مانند از کار افتادن پمپ، ایراد در سیستم مرکزی یا دیگ جوش، آسیب دیدن ترموستات، لوله کشی نامناسب و… نیز باعث این مشکل می ‌شوند. در چنین شرایطی پی بردن به منشا اصلی ایراد و برطرف کردن آن کار افراد عادی نیست، لذا تعمیر پکیج ال جی را به افراد حرفه ‌ای بسپارید.

چرا پکیج نیاز به هواگیری دارد؟

هواگیری پکیج به منظور بهتر کار کردن دستگاه و افزایش راندمان آن انجام می‌ گیرد. در صورت بی‌توجهی به عملیات هواگیری آب خروجی از پکیج دائماً سرد و گرم می ‌شود. حتی امکان دارد که دستگاه خاموش گردد و دیگر نتوانید آن را روشن کنید. با توجه به تخصصی بودن عملیات هواگیری توصیه می‌ شود که این کار توسط افراد متخصص انجام پذیرد.

علت نشت فیلتر آب پکیج چیست؟

دلیل نشت فیلتر آب پکیج می ‌تواند به خاطر خرابی شیر اطمینان، آسیب دیدن پمپ و همچنین پاره شدن لوله ‌ها و اتصالات درون دستگاه باشد. در چنین شرایطی برای عیب یابی و تعمیر پکیج حتماً باید از یک کارشناس باتجربه درخواست کمک نمایید.

تعمیرات پکیج ال جی

با توجه به اینکه پکیج ها سیستم بسیار پیچیده ای دارند تعمیرات آن ها نیز بسیار تخصصی بوده و به دانش های خاصی نیاز دارد. هر گونه تعمیرات این دستگاه اگر توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود مشکلات بیشتری را برای این دستگاه ایجاد کرده و کاربر را دچار مشکلات جدی می کند. نمایندگی رسمی ال جی به منظور رفاه کاربران تیمی از متخصصان حرفه ای و مجرب را گرد هم آورده و فرآیند تعمیرات تخصصی را امکان پذیر کرده است. شما می توانید از طریق مراجعه به واحد تعمیرات پکیج تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. همچنین می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما راهنمایی های لازم برای نگهداری بهتر از این دستگاه را دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ، جهت ارائه خدمات هرچه تخصصی تر به کاربران خود، اقدام به راه اندازی واحدهای تعمیرات در این مرکز نموده است. حضور متخصصان و مهندسان زبده در واحد تعمیرات ال جی تعمیر انواع محصولات ال جی را امکان پذیر کرده است. هریک از محصولات این شرکت که دچار مشکل شده باشند، در واحدهای نمایندگی تعمیرات ال جی به دقت عیب یابی در قدم بعدی با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، به شکل تخصصی تعمیر می گردند.

فروش انواع محصولات ال جی به صورت اورجینال از دیگر خدماتی است که در نمایندگی ال جی انجام می شود. نمایندگی ال جی و واحد تعمیرات ال جی از دیگر بخش هایی هستند که تحت نظر مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کنند.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید