جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر و عیب‌یابی برفک مانیتور lg

یکی از اشکالاتی که احتمال بروز آن در مانیتور ال جی و البته سایر برندهای مانیتور وجود دارد، برفکی شدن تصویر است. در چنین شرایطی، تصویر به نمایش آمده در مانیتور، به دلیل ظهور چیزی شبیه به برفک، بی کیفیت شده و کاربر را کلافه می کند. بروز این مشکل یعنی برفکی شدن تصویر مانیتور، عموماً مربوط به کارت گرافیک است. از این رو غالب کارشناسان تعمیر، نخست به سراغ این قطعه می روند و فرآیند تعمیر و عیب‌یابی برفک مانیتور lg را از کارت گرافیک آغاز می کنند.

تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و عیب‌یابی برفک مانیتور ال جی با حضور در نمایندگی تعمیرات مانیتور lg قابل دریافت است. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز، اشکالات پیش آمده در مانیتور خود را برطرف نمایید و یا اگر، اندک مهارتی در تعمیرات مانیتور داشته باشید، فرآیند تعمیر و عیب‌یابی مانیتور ال جی خویش را با طی مراحل زیر به سرانجام رسانید. جهت ارائه ی خدمات تعمیر تلویزیون lg در محل و یا در مرکز می توانید با شماره ها ی موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

برفک مانیتور ال جی

آموزش تعمیر و عیب‌یابی برفک مانیتور lg

در این بخش مراحل تعمیر و عیب‌یابی برفک مانیتور lg آموزش داده می شود. (توصیه می شود در صورتی که دانش و مهارت این کار را ندارید به مرکز تعمیرات مانیتور ال جی مراجعه نمایید و طی فرآیند تعمیر و عیب‌یابی برفک مانیتور lg را به کارشناسان حاصر در این مجموعه بسپارید). پیش از آغاز به تعمیر و عیب‌یابی برفک مانیتور lg بد نیست بدانید که بروز این اشکال عمدتاً مرتبط با کارت گرافیک دستگاهی است که مانیتور به آن وصل است. کارت گرافیک، هنگامی که چیپ یا همان GPU آن داغ شود و هد سینک توانایی خنک کردن آن را نداشته باشد، تصویر مانیتور را برفکی می کند. برای رفع این اشکال مراحل درج شده در بخش زیر را دنبال نمایید. (در صورت مواجهه با هر گونه اشکال می توانید به واحد تعمیر و عیب‌یابی برفک مانیتور ال جی در نمایندگی lg مراجعه نمایید و اشکالات پیش آمده در دستگاه خود را مرتفع سازید).

  • هد سینک را جدا نمایید.
  • روی چیپ را که آغشته به خمیر سیلیکون است و احتمالاً خشک شده است را تمیز نمایید.
  • گردوغبار و خاک موجود در اطراف آن را با اسپری خشک و یا تینر پاک نمایید.
  • مقداری خمیر سیلیکون رو GPU بمالید.
  • هد سینک را به درستی در محل خود قرار دهید. (از محکم بودن و اتصال درست آن مطمئن شوید)
  • در صورتی که مراحل بالا را انجام داده اما هنوز مشکل برفکی شدن مانیتور پاربرجاست، چیپ را با هیتر، هیت دهید.
  • با انجام مراحل فوق می بایست مشکل پیش آمده مرتفع گردد، در غیر اینصورت احتمالاً چیپ شما دچار مشکل جدی شده است.

علت برفکی شدن تصویر مانیتور LG

یکی از علل برفکی شدن تصویر مانیتور lg، خرابی چیپ و یا کارت گرافیک است که در بخش های فوق به آن پرداخته شد. دلیل دیگری که امکان بروز چنین اشکالی را فراهم میکند، ضربه خوردن دستگاه است. لیکن در این مورد بخصوص، به دلیل غیر معمول بودن اشکال (برفکی شدن و درست شدن آن) دستگاه می بایست توسط کارشناسان این حوزه مورد بازدید و بررسی قرار گیرد تا علل بوجود آورنده این اشکال و تعمیرات مورد نیاز به اطلاع کاربر رسانده شود.

بنابراین توصیه می شود، مراحل تعمیر و عیب‌یابی برفک مانیتور ال جی را به کارشناسان این حوزه بسپارید. به عبارتی دیگر، به دلیل آنکه این اشکال –یعنی برفکی شدن تصویر مانیتور lg- می تواند به علل مختلفی روی دهد و شناسایی این علل می بایست با بررسی همه جانبه دستگاه، صورت پذیرد، بهتر است سرویس های تعمیر و عیب‌یابی این اشکال را به متخصصان این حوزه بسپارید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات مانیتور lg حضور دارند و ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های تعمیر و عیب‌یابی برفک مانیتور lg به مراجعان محترم هستند.

خدمات تخصصی نمایندگی ال جی: تعمیر مین برد مانیتور

تعمیرات مانیتور LG

کاربران گرامی این محصول به خاطر داشته باشند، تعمیر مانیتور lg (خدمات مرتبط با تعمیر و عیب‌یابی برفک مانیتور lg و سایر سرویس های مرتبط با آن) در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه را برطرف نخواهد کرد بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید، که در برخی موارد با از کار انداختن کلی دستگاه امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از بین می‌برد. شما می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیر تخصصی مانیتور ال جی در کمترین زمان و با کمترین هزینه، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید.

احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی مرکز تعمیرات مانیتور lg می باشد. در صورتی که امکان انتقال مانیتور به تعمیرگاه وجود نداشته باشد می توانید از سرویس های تعمیر در محل مانیتور lg استفاده نمایید. در این سرویس، کارشناسان ما خود به محل مورد نظر و آدرس ثبت شده توسط مشتری اعزام می گردند و تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

این مقاله جالب را بخوانید: تفاوت تلویزیون و مانیتور چیست؟

نمایندگی lg و واحدهای تعمیرات lg

کاربران محصولات LG پیش از اقدام به تعمیر هریک از دستگاه های مورد استفاده خویش، از مجاز بودن نمایندگی lg و تخصص کادر آن مرکز اطمینان حاصل نمایند. این هشدار از آن‌روست که گزارش‌هایی از سوی صاحبان دستگاه‌ها مبنی بر خرابی دوچندان دستگاه‌ آن‌ها (اعم از لوازم خانگی، گوشی‌های تلفن‌همراه و …) پس از تعمیر در مراکز غیرمجاز صورت گرفته است. بعلاوه مشاهده شده که در بسیاری از مراکز غیرمجاز، قطعات دستگاه‌های lg LG بی‌هیچ دلیلی با قطعات فِیک و تقلبی تعویض می‌گردد؛ این در حالی است که در غالب موارد نیازی به تعویض قطعه نبوده و دستگاه قادر به ادامه‌ی کار با همان قطعات اورجینال بوده است.

 به منظور پیشگیری از چنین رویدادهایی، بهتر است در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی، دستگاهِ خود را جهت تعمیر به مراکز و نمایندگی‌های مجاز lg بسپارید. نمایندگی ال جی خدمات تخصصی خویش را در پارتهای متنوعی به کاربران هر محصول ارائه می دهد. شما کاربران گرامی می توانید خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول را با مراجعه به پارت تخصصی همان محصول دریافت نمایید. پیش از مراجعه به نمایندگی lg می توانید با مراجعه به بخش زیر با واحدهای تعمیرات lg آشنا شوید.

2.3/5 (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید