جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لوازم خانگی ال جی

شرکت ال جی، در حال حاضر یکی از بزرگترین و مشهورترین کمپانی‌های فعال در حوزه ساخت، طراحی و تولید لوازم خانگی است که توانسته است با عرضه محصولاتی منحصربفرد، بخش عمده‌ای از بازارهای جهانی را به تصرف خود درآورد. در بازارهای داخلی کشور ما نیز تولیدات این کمپانی همواره یکی از پرفروش‌ترین‌ها بوده است. بنابر سخنان اسکات جانگ، مدیر بخش لوازم خانگی ال‌جی در آسیا، آفریقا و خاورمیانه، برخی از لوازم خانگی ال جی نظیر لباسشویی در طول سالهای اخیر، نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهان هم رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

کمپانی ال جی در تلاش است تا برترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های حال حاضر را در تولیدات خود به کار گیرد و بدین واسطه نوید دست‌یابی به خانه‌ای هوشمندتر را به مشتریان خود ارائه دهد. در بخش‌های آتی با برترین لوازم خانگی ال جی و سرویس‌های مرتبط با این محصولات بیشتر آشنا خواهیم شد. در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در ارتباط با لوازم خانگی lg، سرویس‌های مرتبط با این مجموعه و سایر خدمات مربوطه می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی ال جی تماس بگیرید.

آشنایی با لوازم خانگی ال جی

در تولید، طراحی و ساخت لوازم خانگی ال جی، جدیدترین تکنولوژی‌ها بر اساس نیاز و خواست کاربران امروزی بکار گرفته شده است تا این محصولات بتوانند ضمن کاربری ساده، بالاترین امکانات را در اختیار کاربران قرار دهند. لوازم خانگی ال جی در هر کجای خانه که بکار گرفته شوند، راحتی و آسایش را با خود همراه خواهند ساخت. خوشبختانه تولیدات این برند در حوزه لوازم خانگی از تنوع و فراوانی بالایی برخودار است و هر شخص، می تواند بسته به نوع نیاز و کاربری مورد نظرش، دستگاهی را خریداری و بکار گیرد.  

لوازم خانگی ال جی در بخش آشپزخانه شامل طیف وسیعی از یخچال‌فریزر‌ها، مایکروویوها، اجاق گازها، ماشین‌های ظرفشویی پیشرفته و زیبا و لباسشویی‌های خارق العاده است. در بخش تهویه هوا، ال جی، مجموعه‌ای بزرگ از سیستم‌های تهویه مطبوع نظیر تهویه هوا و کولرگازی را تولید و ارائه کرده است.

برخی از لوازم خانگی ال جی عبارتند از: یخچال‌‌ و فریزر ال جی (شامل انواع مدل‌ یخچال‌‌ها و فریزرهای ال جی، ساید بای ساید ها، یخچال‌ های فریزر بالا، یخچال‌ های فریزر پایین، یخچال های تک درب، یخچال فریزرهای چند درب)، مایکروفر ال جی (شامل انواع مدل‌های مایکروویو، سولار دام، سولار کانوکشن، سولار گریل، نئوشف)،  انواع اجاق گاز ال جی، انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی ال جی (شامل ماشین لباسشویی، ماشین لباسشویی TWINWash، ماشین لباسشویی درب از بالا، ماشین لباسشویی درب از جلو)، جاروبرقی ال جی (شامل تمام جاروبرقی‌ها نظیر جاروبرقی پاکتی، جاروبرقی بدون پاکت) و…. .

برخی از پرفروش‌ترین لوازم خانگی ال جی

  • یخچال و فریزر ال جی نکست مدل MD734SN
  • جاروبرقی ال جی مدل VN-2720
  • مایکروویو ال جی مدل MG-2313
  • مایکروویو ال جی مدل MS97CR-GSC
  • مایکروویو ال جی سری سولاردام مدل MS94
  • یخچال و فریزر ال جی مدل RF15
  • جاروبرقی ال جی مدل VB-5220
  • یخچال و فریزر ال جی مدل BF420
  • یخچال و فریزر ال جی مدل Bentlee SXB53
  • کولر گازی ال جی مدل Next Titan NT127SK1

نمایندگی فروش لوازم خانگی ال جی

کارشناسان ما در نمایندگی فروش لوازم خانگی ال جی، تمامی اطلاعات فنی و تخصصی‌ایِ را که ممکن است هریک از مشتریان پیش از خرید یک محصول به آن‌ نیاز داشته باشند، در اختیار آن‌‌ها قرار می‌دهند. آگاهی از چنین اطلاعاتی، به خریداران محترم این امکان را می‌دهد تا انتخابی معقول‌تر و هوشمندانه‌تر داشته باشید. 

برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی لوازم خانگی ال جی عبارتند از: انجام مشاوره‌های تخصصی جهت آشنایی با هریک از لوازم خانگی، ذکر معایب و مزایای هر یک از دستگاه، ارائه کاتالوگ و بروشورهای معرفی محصول، پیشنهاد گزینه هایی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و… .

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر به موازات استفاده از نوین ترین متدها در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی سبب گشته است تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع و حل پیچیده ترین و دشوارترین اشکالات ایجاد شده در لوازم خانگی ال جی گردند. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی منحصر و محدود به دستگاه و اشکالی خاص نیست و دارندگان کلیه لوازم خانگی، اعم از ماشین لباسشویی، مایکروفر، جاروبرقی، اسپلیت، یخچال فریزر و … می توانند با حضور در این مرکز سرویس های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. بدیهی است خدمات مرتبط با برخی از لوازم خانگی ال جی نظیر یخچال فریزر، اسپلیت و … به دلیل ابعاد بالای این دستگاهها و دشواری حمل و جابجایی‌شان، بصورت سرویس در محل ارائه می گردد.

تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی در صورتی که به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام پذیرد، ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول سبب می‌گردد تا کاربر، لذت کار با یک محصول سالم و با کیفیت را مجدداً تجربه نمایند. از همین رو مدیریت این مرکز با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر فضایی فراهم ساخته که در آن امکان تعمیر و بازیابی تمامی دستگاه های معیوب ال جی فراهم گشته است. 

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که دستیابی مرکز تعمیرات ال جی به بالاترین سطح کیفی خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات و سرویس ال جی ایفاء می‌کند، بهره‌مندی نمایندگی تعمیرات ال جی از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می ‌پردازد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل دریافت است.

امتیاز شما به این نوشته