جستجو کردن
Close this search box.
کولرگازی ایستاده ال جی AP-W50GT3E0

شرکت ال جی، در حال حاضر یکی از بزرگترین و مشهورترین کمپانی‌های فعال در حوزه ساخت، طراحی و تولید لوازم خانگی است که توانسته است با عرضه محصولاتی منحصربفرد، بخش عمده‌ای از بازارهای جهانی را به تصرف خود درآورد. در بازارهای داخلی کشور ما نیز تولیدات این کمپانی همواره یکی از پرفروش‌ترین‌ها بوده است. کولرگازی ایستاده ال جی AP-W50GT3E0 یکی از محصولات عرضه شده از سوی این کمپانی است که با قدرت بالای خنک‌کنندگی خود توانسته نیاز بسیاری از کاربران را تأمین سازد. کولرگازی ایستاده ال جی AP-W50GT3E0 برخوردار از قابلیت پرتاب باد در ۴ جهت است که این ویژگی، سبب پخش باد خنک در تمامی فضا به طور یکسان می‌شود. ویژگی دیگر این محصول پره طلایی (فین هایی با روکش طلایی) است که وجود آن در قسمت خارجی دستگاه (کندانسور) سبب پیشگیری از خوردگی و فرسایش دستگاه به اقتضای شرایط آب و هوایی است. کولرگازی ایستاده ال جی AP-W50GT3E0 همانند سایر کولرهای گازی ایستاده موجود در بازار دارای دو پنل داخلی و خارجی است. قسمت داخلی این پنل که در فضای درونی ساختمان قرار می‌گیرد، شکل زیبایی داشته و به سبب وجود نشانگر بر روی آن، به کاربر این امکان را می دهد تا نحوه فعالیت دستگاه را از روی بدنه پیگیری نماید. در صورت نیاز به سرویس‌های مرتبط با این دستگاه نظیر سرویس، نصب، تعمیر و … با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید.

کولرگازی ایستاده ال جی AP-W50GT3E0

مشخصات فنی کولرگازی ایستاده ال جی AP-W50GT3E0

ظرفیت سرمایشی : ۴۶۱۰۰Btu/h

ظرفیت گرمایشی : ۵۰۰۰۰Btu/h

جریان نامی سرمایش : ۱۷ آمپر

جریان نامی گرمایش : ۱۸/۲ آمپر

وزن خالص پنل داخلی : ۴۷ کیلوگرم

نوع برق مصرفی : تک فاز

میزان نویز فشار صدا پنل داخلی : ۴۹/۴۷/۴۵db

میزان نویز فشار صدا واحد بیرونی :  ۵۵db

لوله مایع (رفت) : ۳/۸ اینچ

ابعاد (عمق×ارتفاع×عرض) پنل داخلی : ۴۴۰*۱۸۴۰*۵۹۰ میلیمتر

وزن خالص واحد بیرونی : ۹۶ کیلوگرم

حداکثر طول لوله کشی :  ۳۰ متر

حداکثر ارتفاع لوله کشی : ۲۰ متر

نوع دستگاه : Floor Standing

ابعاد (عمق×ارتفاع×عرض) واحد بیرونی : ۳۳۰*۱۳۸۰*۹۵۰ میلیمتر

 

قطعات مختلف کولر گازی

کمپرسور

کندانسور (تقطیر کننده)

اواپراتور ( تبخیر کننده )

ماده مبرد (گاز خنک )

لوله مویی

الکترو موتور فن به همراه پروانه

برد الکترونیکی

فیوز حرارتی اتوماتیک (overload)

سنسور دما

خازن

تابلو برق

تعمیرات کولرگازی ایستاده ال جی

تعمیر کولرگازی ایستاده ال جی به دلیل ابعاد بالای این دستگاه و دشواری‌های حمل آن، معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. در این سرویس، کارشناسان تعمیر پس از ثبت درخواست، توسط متقاضی، به آدرس ذکر شده مراجعه کرده و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می‌نمایند. توصیه می‌شود در صورت استفاده از این سرویس، در حین تماس با کارشناسان تعمیر کولرگازی  ایستاده ، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با اختصار توضیح دهید. خدمات ارائه شده در سرویس «تعمیر کولرگازی ال جی در منزل» منحصر به نوعی خاص از این محصول نیست و کلیه مدلهای کولرگازی نظیر کولر اسپلیت ال جی، کولر ایستاده ال جی، کولر پنجره ای ال جی و … را شامل می‌گردد.

تعمیر کولرگازی ایستاده ال جی AP-W50GT3E0 یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی کولر گازی ال جی است که توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان انجام می پذیرد. تعمیرات کولر گازی ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولر گازی هستند؛ همین امر سبب گشته تا کارشناسان نمایندگی کولر گازی ال جی قادر به رفع کلیه اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گردند و بتوانند با اِعمال پاره ای تنظیمات و سرویس های مورد نیاز، کیفیت اولیه دستگاه را به آن بازگردانند.

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش کولرگازی ایستاده ال جی AP-W50GT3E0 و خدمات پس از آن،  به هموطنان گرامی است. کارشناسان ما در نمایندگی فروش کولر گازی ال جی تخصصی ترین اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار خریداران محترم قرار می دهند و بدین واسطه، آنها را در لذتِ داشتنِ یک خرید مقرون بصرفه و مناسب یاری می دهند. دریافت مشاوره های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در نمایندگی فروش کولر گازی LG سبب می گردد تا کاربر دستگاهی را خریداری نماید که بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای وی داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی برترین گزینه به شمار آید.

کاربران گرامی می توانند درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعمیر کولرگازی ال جی در محل را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایند. کارشناسان بخش «سرویس در محل کولرگازی» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس کولرگازی در محل انجام می شود. در حال حاضر نمایندگی ال جی تمامی امکانات لازم جهت ارائه خدمات مرتبط با تعمیر کولرگازی ال جی در منزل را فراهم آورده است و شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به این سرویس از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت اقدام نمایید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی پرسش های شما عزیزان خواهند بود و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را به شما ارائه خواهند نمود.

نمایندگی ال جی با ایجاد واحدهای تخصصی مرتبط با تعمیر هر محصول (نظیر واحد تعمیرات موبایل، واحد تعمیرات لپ تاپ، واحد تعمیرات تبلت و ….) فضایی فراهم کرده که در آن رفع تمامی عیوب و اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری تولیدات ال جی امکان‌پذیر گشته است. نمایندگی ال جی با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان ال جی عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی گردند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی شده است.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در دیگر صفحات سایت در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته است.