جستجو کردن
Close this search box.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24

کمپانی ال جی یکی از خوش‌نام‌ترین و محبوب‌ترین کمپانی‌های تولید کننده لوازم خانگی است که دستگاههای تولید شدۀ در آن، انتخاب نخست بسیاری از افراد در سراسر جهان است. در میان لوازم خانگی ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24، یک محصول با کیفیت برای آندسته از افرادی است که به هر دلیل فرصت شستن ظروف باقیمانده از وعده‌های ناهار، شام و .. را ندارند و معمولاً این کار به ماشین های ظرفشویی می‌سپارند ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24 برخوردار از ظرفیتی است که استفاده از آن را برای یک خانواده چند نفره مناسب ساخته است. برخی از ویژگی های برجسته این محصول که البته به نوعی مزیت و ویژگی مثبت به شمار می آیند عبارتند از: مجهز بودن به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف، برخورداری از سیستم عیب‌یاب هوشمند، استفاده از موتور اینورتر دایرکت ‌درایو، مصرف بهینه انرژی و در نهایت قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر. ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24 مصرف انرژی بسیار خوب و مناسبی دارد. این ویژگی در کنار دیگر امکانات مناسب نظیر قابلیت شستشوی بهداشتی، موتور بدون تسمه با صدای کم، سنسور تشخیص میزان کثیفی، سیستم پیشرفته خشک کردن Hybrid Dry، سبدهای قابل تنظیم و … کمک کرده است تا این محصول در قیاس با سایر دستگاه‌های هم‌رده بدل به یک ماشین ظرفشویی مناسب برای شستشوی ظروف گردد. در صورتی که از کاربران این محصول هستید می توانید خدمات پس از فروش مورد نیاز نظیر تعمیرات ظرفشویی را با مراجعه به نمایندگی رسمی ال جی دریافت نمایید.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24

مشخصات فنی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24

قطعات مختلف ماشین ظرفشویی

  • برد الکترونیک
  • شیر برقی
  • پمپ تخلیه
  • موتور شستشو
  • هیدروستات
  • میکروسوئیچ درب 
  • محفظه مواد شوینده
  • فیلتر
  • المنت تنظیم دما
  • مین برد
  • تایمر
  • سنسور 
نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیرات ظرفشویی ال جی

خدمات ارائه شده در نمایندگی ظرفشویی ال جی منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و کلیه مدل ها، اعم از توکار، رومیزی، مبله و … را شامل می گردد. جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24، توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در ظرفشویی، سیستم دستگاه و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی ظرفشویی ال جی در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند.

تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24

اگر چه در ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24، نوین ترین تکنولوژی ها و فناوری ها –هم در ساخت قطعات و هم در برنامه های شستشو- بکار گرفته شده است اما در این محصول نیز امکان بروز خرابی، به هر دلیل –دستکاری های کاربر، نوسانات برق و .. – وجود دارد. بروز خرابی در ماشین ظرفشویی ال جی به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین راه برای تعمیر آن، مراجعه به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه است. تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24 یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان عیب یابی و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد.

فروش ماشین ظرفشویی ال جی مدل

نمایندگی مجاز LG به دلیل عرضه کلیه محصولات (اعم از موبایل، تبلت، لوازم خانگی و …) در یک فضای حرفه ای و تخصصی، بدل به انتخاب نخست تمامی افرادی گشته است که قصد خرید یکی از این دستگاه ها را دارند. کالاهای عرضه شده در فروشگاه محصولات مجاز نمایندگی ال جی، منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات این برند را شامل می گردد. متقاضیان خرید هر یک از دستگاه های ال جی از جمله ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24 می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی LG و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را تهیه و دریافت نمایند.

سرویس در محل ماشین ظرفشویی ال جی

برای استفاده از سرویس در محل ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24 و سایر مدل های این دستگاه کافی است تا از طریق یکی از شماره تماس های ذکر شده در وبسایت رسمی مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی با کارشناسان تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناسان تعمیر را ثبت نمایید. کارشناسان در محل ماشین ظرفشویی ال جی بلافاصله پس از تماس شما –و البته پس از انجام هماهنگی های مورد نیاز – در آدرس ثبت شده حضور می یابند و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اِعمال می نمایند. توصیه می شود در زمان تماس کارشناس، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، علت بروز آن و سایر اطلاعات ضروری را با وی در میان بگذارید.

واحدهای تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی در صورتی که به دست کارشناسان و متخصصان نمایندگی ال جی انجام پذیرد، ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول سبب می‌گردد تا کاربر لذت کار با یک محصول سالم و با کیفیت را مجدداً تجربه نمایند. از این‌رو مرکز تعمیرات ال جی با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر و تجهیز خود به ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر، فضایی فراهم ساخته تا امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات معیوب در این مرکز ایجاد گردد. جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات ایفاء می‌کند، بهره‌مندی مرکز تخصصی تعمیرات LG از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است که در هریک از واحدهای تعمیراتی با توجه به آن محصول فراهم شده و در اختیار کارشناسان قرار گرفته است.‌ واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی گشته است.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می ‌پردازد.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در دیگر صفحات سایت در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته است.