جستجو کردن
Close this search box.

تلویزیون ال جی OLED77W7P

تلویزیون ال جی OLED77W7P  را  فن اوری نوین در خلق زیبایی می توان دانست . این تلویزیون در عین زیبایی از فناوری‌های روز دنیا هم بهره می ‌برد. شرکت ال‌ جی برای اتصال پنلی ۷۷ اینچی OLED که کیفیت ۴K دارد به بخش صوتی دستگاه از میله ‌ای باریک استفاده کرده است. بخش صوتی تلویزیون OLED77W7P  به صورت پایه‌ای عمل می‌کند که پنل به آن متصل شده است. فاصله‌ پنل تا پایه با نگهداره ‌ای باریک پر شده است که به طرز ماهرانه و به ‌صورت نیمه مخفی طراحی شده است . بخش پنل تلویزیون OLED77W7P  چیزی در حدود پنج میلی ‌متر ضخامت دارد .

نصب راحت تلویزیون به دیوار یا قرار دادن آن در هر مکانی کمک می ‌کند. دیگر ویژگی های تلویزیون ال جی OLED77W7P عبارت است از : نسخه‌ ۳٫۵ و مرورگری کامل ، سه درگاه USB، چهار HDMI، یک کامپوزیت، ورودی آنتن، خروجی اپتیکال صدا و همچنین امکان اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و اترنت . ضمنا کاربران می ‌توانند روی آن برنامه ‌های مختلف نصب کنند. توان خروجی سیستم صوتی تلویزیون OLED77W7P  در حدود ۶۰ وات است و از فناوری‌های DTS-HD، Wireless Sound Sync، Dolby Digital Decoder، OLED Surround و Dolby Atmos پشتیبانی می نماید.

مشخصات فنی

تلویزیون ال جی OLED77W7P

صفحه نمایش

سایز صفحه: ۷۷ اینچ

تکنولوژی صفحه: OLED

نوع صفحه: تخت

صدا

سیستم صوتی: ۴٫۲ کاناله

تعداد بلندگوها: دو عدد

توان خروجی کلی صدا: ۶۰ وات

توان هر بلندگو: ۱۰ وات

محل قرارگیری بلندگوها: پایین قاب

تعداد ساب ووفر: دو عدد

توان کلی ساب ووفر: ۲۰ وات

سیستم‌های صوتی: 

تصویر

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

HDR: دارد

نسبت تصویر: ۱۶:۹

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر: دارد

۳D: ندارد

تبدیل ۲D به ۳D: ندارد

تبدیل ۳D به ۲D:ندارد

سایر توضیحات تصویر :

قابلیت Perfect Black –

قابلیت Ultra Luminance –

قابلیت Cinematic Color Active HDR و Dolby Vision

امکانات

رابط هوشمند: دارد

نوع رابط هوشمند:  WebOS 3.5

دوربین: ندارد

قابلیت کنترل حرکتی:ندارد

مرورگر اینترنت:دارد

حسگر نور محیطی:ندارد

بازی: قابل نصب

Skype : قابل نصب

قفل کودک: دارد

گیرنده دیجیتال: دراد

تیونر DVB-T

سایر توضیحات

عینک سه‌بعدی:ندارد

نوع پایه :رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار:ندارد

ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۰٫۵۸ × ۹۸ × ۱۷۲ سانتی‌متر

وزن تلویزیون بدون پایه: ۱۲٫۲۹ کیلوگرم

وزن تلویزیون با پایه: ۱۲٫۷۰ کیلوگرم

ابعاد بسته ‌بندی: ۳۳ × ۲۱٫۸ × ۱۹۰ سانتی‌متر

وزن بسته‌بندی: ۴۹٫۲۶ کیلوگرم

منبع تغذیه: ۱۲۰ وات برق شهری – ۵۰/۶۰

مصرف برق در حالت عادی: ↓ ۰٫۵واتوات

اقلام همراه : کابل برق ریموت ‌کنترل دفترچه راهنما

درگاه های ارتباطی

درگاه USB: دارد

تعداد درگاه‌های USB :سه عدد

درگاه HDMI: دارد

تعداد درگاه های HDMI :چهار عدد

کامپوزیت (Composite): دارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite) :یک عدد

کامپوننت (Component):  ندارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: دارد

پورت شبکه (LAN):دارد

ورودی آنتن:دارد

خروجی صدای دیجیتال:دارد

نوع خروجی صدای دیجیتال :اپتیکال

خروجی هدفون:دارد

ریموت کنترل

ریموت کنترل:دارد

نوع :هوشمند

جنس بدنه :پلاستیک

تاچ پد: ندارد

میکروفون: ندارد

باتری:ندارد

کنترل حرکتی:تدارد

دستور صوتی: انگلیسی

نور پس زمینه: ندارد

قابلیت اسکرول (پیمایش): دارد

NFC:ندارد

کیبورد: ندارد

قطعات مختلف تلویزیون

 

ورودی HDMI

ورودی صدا

فیش آنتن

پورت USB

 

اسپیکر

کارت آدرس

بک لایت

تیونر

 

برد مین

برد تیکان

برد پاور

پنل

واحد تعمیرات تلویزیون ال جی OLED77W7P

واحد تعمیرات تلویزیون ال جی  ضمن تجهیز کارگاه ها به پیشرفته ترین امکانات ، متخصصین ارشد تعمیر تلویزیون lg  را از سراسر کشور به همکاری فراخوانده است . ابزارآلات تعمیر کارگاه های مرکز تعمیرات ال جی از مدرنترین و به روز ترین تجهیزات می باشند . مدیریت مجموعه گروهی از مهندسین را ملزم به خرید جدیدترین تجهیزات کرده است .

به همین دلیل تعمیرکاران با بکارگیری مدرنترین تجهیزات به ارائه خدماتی باکیفیت میپردازند . جهت جلوگیری از آسیب به بخش های تلویزیون OLED77W7P حین تعمیر مجربترین کارشناسان را به کار گرفته ایم . بدیهی است همین امر موجب می گردد دستگاه پس از تعمیر همانند روز اول کار کند . با مراجعه به بخش مرتبط سایت می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید .

تعمیرات تلویزیون ال جی OLED77W7P

تعمیر تخصصی تلویزیون ال جی OLED77W7P   براساس استاندارهای کمپانی ال جی  انجام می گردد. پروسه ی تعمیر با بکارگیری مدرنترین ابزارآلات در کارگاه هایی مجهز صورت می گیرد . کیفیت بالا و سرعت ارائه خدمات موجب گشته کاربران مایل به استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ال جی باشند . با مراجعه به بخش مرتبط سایت می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید .

فروش تلویزیون ال جی OLED77W7P

نمایندگی ال جی علاوه بر تعمیر ، به  فروش تلویزیون ال جی OLED77W7P  در فروشگاه مرکزی ال جی مبادرت می ورزد. علاقمندان می توانند این دستگاه را در پکیجی اورجینال از ما بخواهند . ضمنا می توانید قبل از خرید به مشاوره با کارشناسان توانمند نمایندگی ال جی بپردازید . بدیهی است از این طریق انتخابی عاقلانه در انتظارتان خواهد بود . با مطالعه ی صفحه فروشگاه مرکزی ال جی می توانید اطلاعات جامعی در این زمینه کسب نمایید.

سرویس در محل تلویزیون ال جی OLED77W7P

سرویس در محل تلویزیون ال جی OLED77W7P خدمتی است که در جهت رفاه حال مشتریان گرامی در لیست خدمات این مجموعه قرار گرفته است.  تعمیرکاران این مرکز ابتدا به آنالیز جزء به جزء دستگاه مبادرت می ورزند . سپس بهترین و کوتاهترین راه را برای تعمیر بر می گزینند . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش مرتبط سایت مراجعه نمایید .

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی 

نمایندگی ال جی ، واحدهای تعمیرات ال جی را تفکیک شده راه اندازی کرده است . به دلیل مجزا بودن واحدها کاربران تلویزیون OLED77W7P  برای تعمیر دستگاه خود باید به واحد تعمیر تلویزیون ال جی مراجعه نمایند .

کادر فنی نمایندگی lg   ضمن بکارگیری جدیدترین تجهیزات بهترین خدمات تعمیر را ارائه می نمایند . کارشناسان تعمیرات ال جی با حضور در دوره های علمی ملی  و بین المللی بالاترین سطح علمی را در ارائه ی خدمات کسب نموده اند . به همین دلیل می توانید تعمیر دستگاهی را که سایر تعمیرگاه ها توانایی عیب یابی آن را ندارند از ما بخواهید . خاطر نشان میسازیم هزینه تعمیرات با قیمتی مناسب از کاربران اخذ می گردد . مطالعه ی خدمات واحدهای تعمیرات ال جی را به کاربرانی که قصد بهره مندی از خدمات این مرکز را دارند پیشنهاد می نماییم.

 

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در دیگر صفحات سایت در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته است.

لینک مفید

تعمیرات تلویزیون سونی / تعمیرات تلویزیون سامسونگ / تعمیرات تلویزیون پاناسونیک / تعمیرات تلویزیون توشیبا / تعمیرات تلویزیون شارپ / تعمیرات تلویزیون ال جی /تعمیر تلویزیون ال جی / تعمیر تلویزیون سامسونگ / تعمیر تلویزیون سونی / تعمیر تلویزیون توشیبا / تعمیر تلویزیون پاناسونیک / تعمیر تلویزیون شارپ /تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی / تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ / تعمیرات تخصصی تلویزیون شارپ / تعمیرات تخصصی تلویزیون شارپ / تعمیرات تخصصی تلویزیون ال جی /