جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

گوشی هوشمند +LG V30

گوشی هوشمند LG V30 +، پدیده جدید کمپانی قدرتمند LG است که با امکانات بیشتر و منحصر تر و ظاهری زیباتر وارد بازار شده است. این گوشی از لحاظ پردازشی نسخه بهبود یافته LG V30 است. گوشی هوشمند +LG V30 به واسطه بهره مندی از ویژگی های چند رسانه ای این امکان را به شما می دهد که تجربه ای متفاوت را در اختیار بگیرید؛ این گوشی با هدف بهبود تجربه کاربری تولید و عرضه شده است.

مشخصات ظاهری گوشی هوشمند LG V30+

گوشی هوشمند LG V30+ با ضخامت ۷٫۳ میلی‌متر و وزن ۱۵۸ گرم و یک نمایشگر بزرگ ۶ اینچی با وضوح تصویر QHD ، پدیده ای دوست داشتنی و پرکاربرد است که علاوه بر همه این امکانات، مجهز به فناوری فول ویژن کمپانی LG نیز هست.

این گوشی از شیشه در سطح پشتی بهره می‌گیرد که از نسخه پنجم گوریلا گلس در آن استفاده شده و با استفاده از فریم فلزی، شما را با یک بدنه لوکس روبه‌رو می‌کند.

ویژگی های اختصاصی نمایشگر گوشی هوشمند LG V30+

نمایشگر این گوشی حاشیه بسیار کمی در اطراف خود دارد که باعث زیباتر شدن طراحی این گوشی شده است. نمایشگر گوشی هوشمند +LG V30  در زمره بهترین نمایشگر های دنیا است. این گوشی هوشمند، در کنار طراحی بی نظیر خود، امکانات نوین و سطح بالایی را به کاربران خود هدیه می دهد به طوری که به راحتی و با شعف بسیار، احساس دلنشین استفاده از یک کالای لوکس را تجربه خواهید کرد.

نمایشگر ۶ اینچی P-OLED گوشی هوشمند +LG V30 با کم‌ترین حاشیه در بخش جلویی دستگاه خودنمایی می کند تا با نسبت ۸۱٫۲ درصد به بدنه، یک محصول رویایی و زیبا به کاربران خود هدیه دهد.

جزئیات نمایشگر گوشی هوشمند +LG V30

نمایشگر گوشی هوشمند +LG V30 از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ پیروی کرده و وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. به این ترتیب و با این کیفیت نرخ تراکم ۵۳۷ پیکسل در هر اینچ برای این گوشی به ثبت رسیده است به طوری که هیچ پیکسلی را در سطح پهناور گوشی هوشمند +LG V30 مشاهده نخواهید کرد.

 این نمایشگر از هر دو محور عمودی و افقی، زاویه دید ۱۷۸ درجه را ارائه می دهد؛ به طوری که کاربر به راحتی می تواند زیر نور طبیعی و در محیط‌های باز نیز محتوای آن را مشاهده کند. وجود یک لایه حفاظتی گوریلا گلس نسخه ۵ موجب شده تا خیال کاربر از خش افتادن دستگاه در جیب و آسیب‌های جزئی آسوده باشد.

توان سخت افزاری گوشی هوشمند +LG V30

توان پردازشی گوشی هوشمند +LG V30 منحصر و بی نظیر است. پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ از قدرتمندترین چیپست‌های موجود در فناوری تولید انواع گوشی های هوشمند است که در گوشی هوشمند +LG V30  به کار رفته است. این گوشی با در اختیار داشتن ۸ هسته پردازشی و ۴ گیگابایت رم و معماری پیشرفته یکی از برترین نمونه‌های موجود در بازار گوشی های هوشمند است.

چیپست گوشی هوشمند +LG V30 از ۴ هسته ۲٫۴۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱٫۹ گیگاهرتزی بهره می‌برد و به دلیل استفاده از واحد گرافیکی آدرنو ۵۴۰، بدون شک در انجام فعالیت‌های سنگین و بازی‌های سطح بالا بی نظیر خواهد بود.

گوشی هوشمند +LG V30 این قابلیت را دارد که در بازه زمانی طولانی از نظر توان پردازشی همچنان در صدر قرار داشته باشد، زیرا باید به این مجموعه قدرتمند، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین توانایی پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۲ ترابایت را هم اضافه کنید تا دریابید که چه پدیده شگرفی را در دستانتان لمس خواهید کرد.

دوربین سلفی LG V30

دوربین سلفی گوشی هوشمند +LG V30 مجهز به یک سنسور ۵ مگاپیکسلی است که با توجه به اندازه ۱٫۱۲ میکرومتری پیکسل‌های آن و توجه به دریچه دیافراگم f/2.2، کیفیت تصاویر خوبی را به ارمغان آورده است.

دوربین گوشی هوشمند +LG V30

امکانات فیلم‌برداری و عکس‌برداری دوربین گوشی هوشمند +LG V30 بسیار پیشرفته است. این گوشی یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی دارد که لنز آن نسبت به LG V30 کم‌ترین بیرون‌زدگی را دارد. سنسور ۱۶ مگاپیکسلی از مزایایی مانند f/1.6، پایدارسازی دیجیتالی تصویر سه محوره و تمرکز خودکار با شناسایی فازی بهره مند است. دوربین دوم دریچه دیافراگم f/1.9 دارد و قابلیت تمرکز خودکار تصویر را ندارد، اما ترکیب این دو دوربین یک قاب بسیار پهناور را ایجاد می کند که بی شک در کم‌ترین محصول بازار می توانید آن را بیابید.

قابلیت‌هایی نظیر لرزش‌گیر اپتیکال، لرزش‌گیر الکترونیکی و فوکوس خودکار هیبریدی از دیگر ویژگی های دوربین گوشی هوشمند +LG V30  است که تصویری روان تر و دقیق تر را به شما هدیه می دهد. در این گوشی فوکوس خودکار هیبریدی، دو قابلیت فوکوس خودکار لیزری و فوکوس خودکار مرحله‌ای را ترکیب کرده است.

فیلمبرداری با LG V30

حالت جدید Cine Video گوشی هوشمند +LG V30 با قابلیت‌هایی نظیر افکت‌های سینمایی و بزرگنمایی نقطه‌ای باعث می‌شود تا هر فرد آماتوری قادر به ثبت ویدئو مانند فیلمبرداران حرفه‌ای باشد. با استفاده از این ویژگی می توانید تصاویری مانند فیلم‌ها برداشت کنید. امکان زوم کردن آرام تصویر، افکت‌های زیبا برای تجربه‌ای سینمایی و تمامی این موارد موجب می‌شوند که وقتی دوربین‌تان را روی این وضعیت تنظیم می کنید، خروجی متفاوت و منحصربه‌فردی را از فیلم‌برداری خود دریافت کنید.

باتری گوشی LG V30

باتری گوشی هوشمند + LG V303300  میلی‌آمپر ساعتی است که به خوبی توانسته است نیاز گوشی را برطرف کند. به لطف استفاده از نمایشگر کم‌مصرف، پردازنده با فناوری بالا و رابط کاربری بهینه شده، گوشی هوشمند +LG V30 را می توان یکی از برترین گوشی‌های هوشمند دنیا در بخش باتری دانست که خیلی به شارژ کردن نیاز ندارد.

کیفیت صدا  LG V30

گوشی هوشمند +LG V30 توانسته است از B&O  و Bang & Olufsen  در سیستم صوتی خود بهره بگیرد به همین دلیل است که کیفیت صوتی این دستگاه با کمتر محصولی قابل‌ مقایسه است.

مشخصات کلیدی گوشی LG V30

  • دوربین‌ها با زاویه دید گسترده
  • ضبط ویدئوی Hi-Fi
  • مبدل دیجیتال به آنالوگ – Hi-Fi Quad DAC

  • طراحی قرینه
  • صفحه نمایش ۶٫۰ اینچ QHD+ OLED FullVision
  • لنزهای کریستالی شفاف F1.6

تعمیرات LG

مرکز تعمیرات LG با در اختیار داشتن کادری حرفه ای و مجرب به راحتی می تواند تمامی تولیدات این کمپانی پر طرفدار را تعمیر، ترمیم و بازسازی کند. این مرکز در واحد های جداگانه و به صورت اختصاصی و حرفه ای به ارائه خدمات می پردازد و از قطعات اورجینال و اصل در مسیر تعمیرات خود بهره می گیرد.

نمایندگی LG

مرکز نمایندگی LG ، درگاه امن و مورد اطمینانی است برای همه کسانی که قصد تهیه هر یک از محصولات این کمپانی را دارند. با مراجعه به مرکز تعمیرات LG می توانید به راحتی و با خیالی آسود هر یک از محصولات این کمپانی را  با گارانتی های اصل و شرکتی دریافت کنید و از خدمات پس از فروش این مرکز به طور مدام و همیشگی بهره مند شوید.

برای دریافت اخبار، اطلاعات و تازه های کمپانی LG می توانید به سایر بخش های سایت مراجعه نمایید

امتیاز شما به این نوشته