جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

گوشی ال جی جی ۶ وارد بازار شد

گوشی ال جی جی ۶ وارد بازار شد . گوشی جی ۶  ال جی  LG G6  که عنوان پرچمدار این برند را با خود به یدک می کشد به بازارهای داخلی ایالات متحده عرضه شده است. خبرها حاکی از آن است که کمپانی ال جی در حال برنامه ریزی برای ساخت نسخه مینی این دستگاه است. اگرچه منابع رسمی اطلاعات دقیقی در این باره در اختیار کاربران و علاقمندان قرار نداده اند لیکن منبعی نامعلوم تصاویری از مدل گوشی هوشمند مینی ال جی ۶ را منتشر ساخته است. نسخه مینی این دستگاه برخوردار از نمایشگر ۵٫۴ اینچی است در حالی که نسخه استاندارد این دستگاه صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی دارد. وجه اشتراک این نسخه، وجود نسبت تصویری ۱۸ به ۹ است. بد نیست بدانید که نام دقیق این مدل از گوشی ال جی هنوز مشخص نشده است و عنوان «ال جی جی ۶ مینی» توسط کاربران و علاقمندان این محصول، بر روی این دستگاه نهاده شده است که البته بی ربط به سابقه ال جی در گذاشتن چنین نام هایی بر تولیدات خود نیست.

ظرفیت باتری این گوشی ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت است که نسبت به پرچمدار قبلی ال جی ۵۰۰ میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. در این گوشی نیز همانند جی ۵ و V20 از دو دوربین در پشت دستگاه استفاده شده که عملکرد و قابلیت‌هایی فراتر از حالت Bokeh در آیفون ۷ پلاس دارد. به جز دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استانداردی که در این گوشی وجود دارد، شما می‌توانید از لنز دوم دستگاه که میدان دید وسیع ۱۲۰ درجه دارد و تصاویر واید (Wide) ثبت می‌کند استفاده کنید. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دستگاه نیز دارای لنز واید و میدان دید گسترده است. ال جی جی ۶ در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و گواهی IP68 را دریافت کرده است.

 

واحدهای تعمیرات ال جی

 

نمایندگی ال جی در راستای انجام هرچه تخصصی تر خدمات، تعمیرات مربوط به هر یک از دستگاه های این برند نظیر تبلت، لپ تاپ، موبایل و… را در واحدهای مجزا و به دست تیمی از باتجربه ترین مهندسان و کارشناسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار انجام می دهد. کارشناسان هر یک از واحدهای تخصصی تعمیرات با بهره گیری ازسال ها تجربه در امر تعمیرات و همچنین با استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم ارائه می دارند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی به بخش زیر مراجعه نمایید.

 

نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی

 

شرکت ال جی به سبب ساخت و طراحی محصولات الکترونیکی باکیفیت بالا و قیمت مقرون ‌به‌ صرفه محبوبیت بسیاری را در بازار جهانی کسب کرده است. با نگاهی به تاریخچه و عملکرد این شرکت شاهد اشتیاق این شرکت برای ساخت تجهیزاتی با کاربری ساده‌تر و آسوده‌تر هستیم تا زندگی هرچه شادتری را برای مشتریان خود فراهم کند. شرکت ال‌جی در واقع حاصل ادغام دو شرکت کره‌ای ( (lucky) و (Gold Star)  ) می‌باشد که با ساخت بسیاری از لوازم‌خانگی مانند رادیو و تلویزیون به سمت حوزۀ پیشرفتۀ دیجیتال پیش گرفت و موفق به توسعه‌ی قلمرو خود و رقابت با بازار جهانی شد. کارشناسان نمایندگی ال جی در بخش زیر جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی را به شما معرفی خواهند کرد.

نمایندگی ال جی و مقالات تعمیرگاه تخصصی ال جی

 

نمایندگی ال جی در تلاش است تا با ارائه تخصصی ترین خدمات مورد نیاز به کاربران خویش، آنها را از مراجعه به مراکز غیرمجاز موجود در سطح شهر بی نیاز سازد. به باور کارشناسان این حوزه یک مرکز مجاز در زمینه تعمیرات ال جی می‌بایست ضمن بهره مندی از کارشناسان زبده و متخصص، دارنده پیشرفته‌ترین ابزارآلات مبتنی بر استانداردهای بین‌المللی تعمیرات باشد؛ بعلاوه این مرکز می‌بایست نسبت به تمامی خدمات ارائه شده توسط کارکنان خویش متعهد بوده و به عبارتی تعمیرات انجام شده توسط کارشناسان مرکز را ضمانت نماید. وجود ویژگی‌هایی از این دست در یک مرکز می‌تواند ما را از مجاز و معتبر بودن آن مطمئن سازد. شما کاربران گرامی می توانید برخی از مطالب و مقالات مرتبط با تعمیرگاه تخصصی ال جی و دیگر مطالب ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی ال جی را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید

 

تعمیرات ال جی وسوالات متداول تعمیرات تخصصی ال جی

 

تعمیرات ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این نمایندگی است که بزرگترین پارت را به خود اختصاص داده است. در بخش تعمیرات تیمی از مجرب ترین کارشناسان و مهندسان دو حوزه «سخت افزار و نرم افزار ال جی» و مجموعه ای از زبده ترین کارشناسان عیب یابی و تعمیر مشغول به فعالیت هستند. بد نیست بدانید که تمامی تعمیرات ال جی در این مرکز بر اساس استانداردهای طرح شده از سوی شرکت سازنده و با نظارت کارشناسان ارشد این حیطه انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز از تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ال جی بهره مند گردید و شاهد احیا، بهسازی و ارتقاء دستگاه خویش باشید. بعلاوه کارشناسان ما در این مرکز حضور دارند تا پاسخگوی سوالات متداول شما در ارتباط با تعمیرات تخصصی ال جی باشند.

 

نمایندگی ال جی

 

نمایندگی ال جی با برخورداری از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه فروش و و ارائه خدمات پس از آن، در پی کسب بالاترین میزان رضایت مشتریان خود می‌باشد. بدین منظور نمایندگی ال جی با کادری منسجم و متخصص، تمامی نیازهای مشتریان خود را در زمینه آموزش کاربران، عرضه مواد مصرفی، آموزش‌‏های فنی- تخصصی، تعمیراتت، نگهداری و سرویس های دوره ای محصولات پاسخگو می‌باشد. از همین رو ارائه خدمات پس از خرید و نصب هر محصول آغاز و تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات مشتری ادامه خواهد یافت. کادر تعمیرات ال جی و کارشناسان فنی آن دارنده‌ی مدارک بین‌المللی در زمینه فعالیتی خویش هستند و سطح کیفی خدمات ارائه شده توسط آنان به شدت مورد نظارت و کنترل مدیریت نمایندگی ال جی قرار می‌گیرد.

لینک های مفید

تعمیرگاه مرکزی مادربرد / تعمیرگاه مرکزی بازیابی اطلاعات / تعمیرگاه مرکزی آل این وان / تعمیرگاه مرکزی تی وی مانیتور / تعمیرگاه مرکزی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / تعمیرگاه مرکزی نوت بوک / تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ /

تعمیرات اپل / تعمیرات ایسوس / تعمیرات ایسر / تعمیرات دل / تعمیرات اچ پی / تعمیرات فوجیستو / تعمیرات لنوو / تعمیرات سونی / تعمیرات سامسونگ / تعمیرات پاناسونیک / تعمیرات توشیبا / تعمیرات شارپ / تعمیرات برادر / تعمیرات ال جی / تعمیرات کانن / تعمیرات نوت بوک / تعمیرات زیراکس / تعمیرات ریکو / تعمیرات کونیکا مینولت

امتیاز شما به این نوشته