جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

گزارش مالی ال جی سال ۲۰۱۸

خلاصه ای از گزارش مالی ال جی در سال ۲۰۱۸

گزارش مالی ال جی در سال ۲۰۱۸ به  لوازم خانگی این کمپانی محبوب اختصاص یافته است. بنا بر گفته های شرکت ال جی درآمد فعلی آن در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸  KRW 15.12 trillion  (USD 14.1 billion)   و سود ناخالص از    KRW 1.11 trillion (USD 1.03 billion)  نسبت به سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ ۳٫۲ درصد بیشتر بوده است. همچنین سود عملیاتی کمپانی ال جی  ۲۰ درصد افزایش یافته که این خبر حاکی از آن است که در کل تاریخ شرکت بیشترین سود و در آمد در سه ماهه اول مربوط به سال  ۲۰۱۸ و بالاترین میزان سود در سه ماهه دوم مربوط به سال ۲۰۰۹ بوده است. دو شرکت مربوط به (محصولات خانگی ، سیستم تهویه هوا )و( سیستم های صوتی و تصویری ) بالاترین سود عملیات سه ماهه اول را ثبت کردند. این نخستین بار در تاریخ شرکت ال جی است که نشان میدهد سود ترکیبی حاصل از این دو شرکت بزرگ به بیش از ۱ تریلیون KRW رسیده است. در عین حال ، عملیات های مربوط به این شرکت سود قابل توجهی را در سه ماهه اول نشان دادند.

گزارش مالی ال جی در سال ۲۰۱۸

بررسی سود در گزارش مالی ال جی در سال ۲۰۱۸

فروش لوازم خانگی ال جی در سه ماه اول ۲۰۱۸ چه سودی را رقم زد؟

با بررسی گزارش مالی ال جی در سال ۲۰۱۸ در می یابیم که سود حاصل از فروش لوازم خانگی و دستگاه های تصفیه هوا در سال ۲۰۱۸  برای ال جی نسبت به قطعات خودرو و انواع موبایل بیشتر بوده است. در حال حاضر شرکت ال جی درآمد حاصل از فروش لوازم خانگی را  KRW 4.92 trillion (USD 4.59 billion) و سود ناخالص  KRW 553.1 billion (USD 515.51 million) را اعلام کرده است . با افزایش فروش محصولات مانند سیستم های تهویه مطبوع ، ماشین لباسشویی های درجه یک ، همچنین خشک کن های مدل جدید و تصویه کننده هوا و دستگاه های LG Styler در بازار داخلی کره و همین طور فروش این محصولات در اروپا ، آسیا و آمریکای لاتین شاهد رشد ۹٫۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۷ بوده ایم. با توجه به روند صعودی فروش محصولات درجه یک و کاهش هزینه ها با  بالاترین ضریب عملیات ، سود ناخالص ، ۸٫۲ درصد در مقایسه با سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است. با این وجود انتظار می رود با توجه به کاربرد بیشتر دستگاه های تهویه هوا و یخچال فریزر در سه ماهه دوم  و در نیمکره شمالی  با افزایش تقاضای کاربران برای این محصولات روبه رو شویم.

گزارش مالی ال جی در سال ۲۰۱۸، تلویزیون و لوازم صوتی/ تصویری

در این بخش قصد داری تا به بررسی گزارش مالی ال جی در سال ۲۰۱۸، تلویزیون و لوازم صوتی/ تصویری بپردازیم. همراه ما باشید.

شرکت لوازم صوتی و تصویری LG فروش   KRW 4.12 trillion (USD 3.84 billion) و سود ناخالص  KRW 577.3 billion (USD 538.07 million)  را اعلام کرد . با توجه به اینکه روند صعودی فروش محصولات درجه یک همچون  SUPER UHD TVsو  LG OLED TVs همچنان پابرجا بود، در آمد حاصل از فروش این محصولات در مقایسه با سه ماهه مشابه در سال گذشته ۷٫۴ درصد رشد داشته است. همان طور که می دانید تلویزیون های ساخت شرکت ال جی از کیفیت بسیار بالایی بهره مند بوده و به همین علت سود عملیاتی این شرکت ، در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ در مقایسه با سال گذشته ۷۶٫۵ درصد افزایش داشته است. با توجه به رویدادهای ورزشی جهانی که در پیش رو است شرکت ال جی انتظار دارد از بازار فروش جهانی تلویزیون در سه ماهه دوم ، سود مناسبی به دست بیاورد .

گزارش مالی دیگر محصولات ال جی در  سال ۲۰۱۸

با توجه به مطالبی که در قبل یادآور شدیم دریافتیم که گزارش مالی ال جی در سال ۲۰۱۸ در حوزه ی فروش لوازم خانگی افزایش یافته است. در ادامه ی مطلب به بررسی درامد حاصل از سایر محصولات ال جی می پردازیم.

درآمد موبایل LG :

شرکت موبایل ال جی فروش KRW 2.16 trillion (USD 2.01 billion) و کاهش عملیاتی KRW 136.1 billion (USD 126.85 million) را اعلام کرد. = دلیل تجدید نظر در استراتژی راه اندازی تلفن های هوشمند ال جی در آمد این شرکت در حوزه ی موبایل نسبت به سه ماهه ی مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرد. باوجود افزایش قیمت قطعات این شرکت هزینه های عملیاتی خود را با ادامه بهبود ساختار فروش خود ، کاهش داد.

با توجه به رشد راکد و رقابت شدید بازار تلفن های هوشمند در سه ماهه دوم سال، ال جی انتظار دارد که از راه اندازی تلفن های پرچم دار  LG G7 ThinQ    و رو نمایی از ارتقاء نرم افزارها برای ارائه بهترین کیفیت به مشتریان، نتایج مثبتی را دریافت کند.

درآمد قطعات خودرو ال جی :

بنا بر ادعای ال جی شرکت قطعات خودرو ال جی با در آمد  KRW 840 billion (USD 782.9 million) و کاهش عملیاتی KRW 17 billion (USD 15.84 million)  رو به رو شده است. فروش محصولات مربوط به صنعت  خودرو به دلیل  روند کند فروش نسبت به سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ ، یک درصد کاهش داشته است. با توجه به افزایش تمرکز صنعت خودرو بر روی خودروهای الکتریکی و اتوماتیک در آمریکای شمالی و اروپا ، ال جی در خصوص فروش قطعات خودرو آینده ی روشنی دارد.

درآمد ناخالص شرکت الکترونیکی ال جی :

بر اساس ) IFRS  استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی)،  ال جی توانسته ۱۵٫۱۲ تریلیون وون (۱۴٫۱ میلیارد دلار آمریکا) درآمد و ۱٫۱۱ تریلیون وون (۱٫۰۳ میلیارد دلار آمریکا) سود به دست آورد. گفتنی است این آمار مربوط به مدت سه ماه تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۸  می باشد.

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی در راستای ارائه ی بهترین خدمات به کاربران امکاناتی کاربردی را در اختیار آنان قرار داده است. خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی شامل دو بخش فروش و تعمیرات می باشد. فروش در نمایندگی ال جی همراه با ارائه ی مشاوره های رایگان در خصوص انتخاب بهترین محصول متناسب با نیاز مشتریان می باشد. تعمیرات ال جی با دسترسی به انواع ابزارآلات و بهره مندی از مهدنسان و کارشناسان زبده می تواند انواع خدمات تعمیراتی را ارائه کند. کلیه ی خدمات ارائه شده در این نمایندگی برای کاربران تضمین می شود.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

محصولات ال جی
سوالات متداول ال جی
اخبار ال جی
مقالات ال جی
امتیاز شما به این نوشته