جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

کم نور شدن لامپ تصویر تلویزیون

کم نور شدن لامپ تصویر تلویزیون ال جی مشکلی است که اغلب کاربران این دستگاه پرمصرف با آن مواجه شده اند . شاید این سوال برای شما پیش آمده که آیا روشن گذاشتن تلویزیون میتواند به کیفیت تصویر آن لطمه بزند. و یا روشن ماندن دائمی تلویزیون، موجب تیره شدن تصویر LCD، LED و پلاسما میشود؟ اولین نکته‌ ای که در مورد کم نور شدن لامپ تصویر باید بدانید این است که به مرور زمان LCD، LED و پلاسما با این اختلال موجه میشوند .عملکرد فسفر به کار رفته در پلاسماها همچون لامپ CCFL در LCD ها، روز به روز کاهش می یابد .

از این رو تلویزیون‌ پس از گذشت مدتی با مصرف همان میزان برق اولیه، نور کمتری تولید میکند. از ابتدا نور دستگاه را در تنظیمات تلویزیون کاهش دهید . پس از مدتی که نور دستگاه کم شد، میزان کنتراست آن را زیاد کنید (در پلاسما) یا نور پس ‌زمینه آن را افزایش دهید در LED و LCD . در طولانی مدت، چنانچه دستگاه را دائما روشن بگذارید با کم نور شدن لامپ تصویر روبه رو خواهید شد . درصورتیکه کنتراست تلویزیون پلاسمای خود را کم نمایید و یا نور پس ‌زمینه LCD یا LED تان را کاهش دهید، به افزایش عمر تصویر تلویزیون خود کمک به سزایی کرده‌ اید.

کم نور شدن لامپ تصویر

رفع مشکل کم نور شدن لامپ تصویر تلویزیون ال جی

بسیاری از کاربران به دلیل استفاده زیاد و عدم اطلاع از نحوه مراقبت از تلویزیون با کم نور شدن لامپ تصویر مواجه شده ند . نمایندگی رسمی ال جی با بکارگیری تجهیزات مدرن توسط مهندسین متخصص به بهترین شکل به رفع این ایراد مبادرت می ورزد .

به همین دلیل دیگر جایی برای نگرانی شما عزیزان باقی نمی ماند .کارشناسان فنی ما به نحوی مشکل کم نور شدن لامپ تصویر تلویزیون ال جی را برطرف مینمایند که دستگاه همانند روز اول کار کند . مرکز سخت افزار ایران با سالیان سال تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران تلویزیون، آمادگی دارد تعمیر تلویزیون ال جی را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا مرکز به عهده بگیرد. تعمیرات تلویزیون با ارائه گارانتی صورت میگیرد . هدف ما جلب رضایت شما است.

کم نور شدن لامپ تصویر تلویزیون ال جی

نمایندگی ال جی و واحد های تعمیرات ال جی

نمایندگی مجاز ال جی ، واحد های  تعمیرات ال جی را مجزا راه اندازی کرده است . به همینن دلیل کاربرانی که با مشکل کم نور شدن لامپ تصویر تلویزیون مواجه شده اند باید به واحد مرتبط مراجعه کنند . کارگاههای فنی این مرکز به ابزارآلات درجه یک و مدرن تجهیز شده است .

کیفیت عملکرد کادر مجرب نمایندگی ال جی به نحوی است که دست تعمیرگاههای غیر مجاز از فعالیت کوتاه شده است . مدیریت مرکز تعمیرات ال جی با تعیین هدف احترام به حقوق کاربران و کسب رضایت ایشان برای خود و پرسنل به فعالیت میپردازد . کادر متخصص این مرکز با شرکت در دوره های آموزشی در داخل و خارج از کشور زیرنظر اساتید بین المللی صاحب دانشی به روز گشته اند . به همین دلیل قادر به تعمیر دستگاههایی هستند که سایر نمایندگیها از عیب یابی آن عاجزند 

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید