جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

چرا گوشی دانلود نمی کند ؟

” چرا گوشی دانلود نمی کند ؟” پرسشی است که بسیاری از کاربران به دنبال پاسخ آن هستند. با پیشرفت تکنولوژی، این امکان برای کاربران گوشی های هوشمند فراهم شد که بتوانند انواع فایل های صوتی، تصویری و … را در موبایل خود دانلود نمایند. برخی کاربران گاها با این مساله مواجه می شوند که گوشی موبایلشان هیچ محتوایی را دانلود نمی کند. دلایل مختلفی منجر به بروز این مشکل می شود. ممکن است اتصال اینترنت قطعه باشد، تنظیمات دستگاه به هم ریخته باشد یا هر مساله دیگری می تواند منجر به دانلود نکردن موبایل شود. اطلاع از این دلایل به کاربران کمک می کند که راحت تر اقدام به برطرف کردن مساله نمایند. ما در این مطلب، ضمن بررسی این مساله که چرا گوشی دانلود نمی کند، به ارائه راه های رفع این مشکل در گوشی ال جی می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

چرا گوشی دانلود نمی کند ؟

چرا گوشی دانلود نمی کند ؟ دلایل

در حالت عادی، پس از ایجاد اتصال اینترنت در گوشی ال جی، کاربر می تواند به سایت مورد نظر خود مراجعه کرده و محتوای مورد نیازش را دانلود نماید. گزینه های save as و دانلود در این مواقع فعال بوده و امکان دانلود را به کاربر می دهد. گاهی کاربر شاهد این است که علی رغم وجود اتصال اینترنت و فشردن این گزینه ها، چرا گوشی دانلود نمی کند . 

حتی گاهی علامت دانلود در قسمت نوتیفیکیشن موبایل ظاهر می شود، اما هیچ گونه دانلودی انجام نمی شود. در این حالت کاربران اقدام به بررسی قسمت های مختلف گوشی از جمله تنظیمات کرده و یا اتصال اینترنت را قطع و وصل می کنند. در صورت رفع نشدن مشکل، لازم است که از یک تکنسین مجرب کمک گرفته و اقدام به رفع مشکل به صورت تخصصی تر نمایید.

رفع مشکل دانلود نکردن موبایل ال جی

برخی مراکز تعمیراتی، وقتی کاربری به آنها مراجعه کرده و از این مساله شکایت می کند که چرا گوشی دانلود نمی کند ، در قبال اخذ هزینه ای بعضا زیاد، مشکل را برطرف می کنند. در این قسمت، ما راه حل هایی را به شما ارائه می دهیم که با اجرای آنها می توانید مشکل موبایل ال جی خود را برطرف کرده و متحمل هزینه ای برای این منظور نشوید. از آنجا که گوشی های ال جی از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، روش های عنوان شده برای رفع مشکل دانلود نکرده در ios  است.

پاک کردن حافظه کش

یکی از دلایل اصلی بروز این مشکل که چرا گوشی دانلود نمی کند ، کم بودن حافظه دستگاه است. به عبارت دیگر، حجم برنامه ها و فایل های موجود در حافظه گوشی ال جی بالا بوده و فضایی برای دانلود فایل مورد نظر وجود ندارد. پاک کردن حافظه کش می تواند به شما کمک کند که مشکل دانلود نشدن فایل مورد نظر را حل کنید. 

برای این کار، باید وارد تنظیمات گوشی ال جی خود شده و گزینه Apps را انتخاب کنید. سپس Download Manager را انتخاب کرده و حافظه ی کش گوشی خود را پاک نمایید. سپس برای تعمیر گوشی که دانلود نمی کند، دستگاه را خاموش و روشن کرده و مجددا فرایند دانلود را شروع کنید.

Soft-Reset

سافت ریست یکی دیگر از روش هایی است که می تواند مشکل دانلود نکردن گوشی ال جی را برطرف نماید. باید بگوییم که این روش با هارد ریست یا همان ریست فکتوری تفاوت داشته و خطری برای اطلاعات شما ایجاد نمی کند. Soft-Reset، برای گوشی هایی مناسب است که باتری آنها قابل جدا شدن نیست. با توجه به مدل گوشی، نحوه سافت ریست آن متفاوت است؛ این مساله را با یک سرچ ساده می توانید حل کنید. در اغلب مواردی که گوشی دانلود نمی کند، سافت ریست منجر به رفع مشکل می شود.

آپدیت کردن سیستم عامل

یکی از روش های دیگری که وقتی گوشی دانلود نمی کند، کاربرد بالایی داشته و کمک بسیاری به رفع مشکل می کند، آپدیت کردن سیستم عامل است. جدیدترین نسخه اندروید گوشی ال جی خود را نصب کنید و به این ترتیب، شاهد رفع مشکل دانلود نکردن دستگاهتان باشید.

بررسی مدیریت دانلود

گوشی ال جی، دارای بخشی به نام مدیریت دانلود است که ممکن است به دلایل نرم افزاری غیر فعال شده باشد. اگر مشاهده کردید که گوشی دانلود نمی کند، سری به تنظیمات دانلود منیجر زده و فعال بودن یا نبودن آن را بررسی نمایید. این بخش از طریق ورود به تنظیمات و قسمت Apps قابل دسترسی می باشد.

ریستارت کردن گوشی

یکی از ساده ترین راه ها برای وقتی که گوشی دانلود نمی کند، ریستارت کردن دستگاه است. این کار باعث می شود که همه سرویس ها و فرایندهای گوشی ال جی از اول آغاز شده و به این ترتیب، مشکلات موجود حل شوند.

تعمیرات موبایل ال جی

واحد تعمیرات موبایل ال جی، بررسی و تعمیرات تخصصی انواع مدل های گوشی این شرکت را انجام می دهد. این واحد به جدیدترین برنامه ها و ابزارهای حوزه ی تعمیرات موبایل مجهز شده و انواع مشکلات این محصول در آن قابل تعمیر می باشد. همچنین به دلیل انجام فرایند تعمیر توسط کارشناسان ارشد حوزه ی نرم افزار و سخت افزار، تعمیرات موبایل ال جی با کمترین درصد خطا انجام می گردد. لازم به ذکر است که اقدامات مورد نیاز برای رفع این مشکل که گوشی دانلود نمی کند نیز در این واحد انجام می شود.

تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی در محیطی تخصصی و در واحدهای مجزا صورت می پذیرد. واحدهای تعمیرات ال جی، برای ارائه خدمات هرچه با کیفیت تر به کاربران خود، به آخرین دستگاه ها و برنامه های روز دنیا مجهز شده اند. این کار، به تعمیرکاران امکان بررسی همه جانبه محصولات و تعمیر بی عیب و نقص آنها را داده است. 

یکی از خدمات ویژه این واحدها، ارائه مشاوره تعمیرات به کاربران می باشد. به این ترتیبب که کاربرانی که در محصولات خود دچار مشکل هستند، می توانند با واحدهای تعمیرات ال جی تماس گرفته و ضمن مطرح نمودن مشکل، از راهنمایی های لازم بهره مند شوند. این مشاوره ها توسط تعمیرکاران مجرب ارائه شده و می توانید از درستی اطلاعات دریافتی کاملا مطمئن باشید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی سالهاست که به فروش، تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش محصولات این شرکت اشتغال دارد. کارکنان کلیه واحدها و بخش های این نمایندگی، دارای تخصص و تجربه بالا در حیطه کاری خود بوده و با اقدامات مفید خود، زمینه جلب رضایت کاربران را فراهم نموده اند. 

یکی از خدمات ویژه نمایندگی lg ، ارائه مشاوره فروش محصولات است که توسط کارشناسان مجرب فروش به متقاضیان این محصولات ارائه می گردد. با مراجعه به فروشگاه های مرکزی ال جی و یا برقراری تماس با نمایندگی این شرکت، می توانید این مشاوره ها را دریافت کرده و با آگاهی و اطمینان کامل، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

لینک های مفید

تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی

امتیاز شما به این نوشته