جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

پرده برداری از تلویزیون k80 ال جی در سال ۲۰۱۹

ال جی قرار است از تلویزیون جدید خود با عنوان k8 در سال ۲۰۱۹ رونمایی نماید. این موضوع شرکت lg را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون در جهان مطرح ساخته است. نوآوری های این شرکت در محصولاتش سبب شده چشم کارشناسان و کاربران همواره به دنبال محصولات جدید ال جی باشد. این کمپانی، به تازگی اعلام کرده که محصول جدیدش را در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد. در ادامه به جزئیات این خبر می پردازیم.

پرده برداری از تلویزیون k80 ال جی در سال ۲۰۱۹

تلویزیون k80 ال جی ، یک تلویزیون ۸۰ اینچ

تلویزیون k80 ال جی قرار است با ابعاد ۸۰ اینچی به بازار عرضه شود. این محصول، یکی از بزرگترین نمونه های تلویزیون oled در جهان خواهد بود. ال جی همچنین اعلام کرده که محصول جدیدش قادر است تصاویر را با کیفیت ۴ برابر بیشتر از تلویزیون k4 و نیز ۱۶ برابر بیشتر از فول اچ دی به نمایش بگذارد.

سایر محصولات

در کنار تلویزیون k80 ال جی ، این شرکت اعلام کرده قصد دارد در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، محصولات دیگری را نیز رونمایی کند. در سال ۲۰۲۰ این شرکت تلویزیون های جدید اولد خود را معرفی خواهد کرد. این تلویزیون ها، در رده ی محصولات دارای اندازه ی ۴۰ تا ۴۹ اینچ قرار خواهند داشت. طبق برنامه ی اعلام شده از سوی ال جی دیسپلی، محصولات ۲۰۱۸ این شرکت، تفاوت چندانی با محصولات دو سال گذشته نخواهند داشت. علاوه بر معرفی تلویزیون k80 ال جی ، قرار است در اواخر سال ۲۰۱۹ و یا اوایل سال ۲۰۲۰، این شرکت اقدام به رونمایی از نسخه ی کوچک همین تلویزیون نیز بکند. گفته می شود که نسخه ی کوچک، ۴۰ تا ۴۹ اینچ خواهد بود. گفتنی است که در حال حاضر کوچک ‌ترین تلویزیون اولد موجود در بازار، ۵۵ اینچ می باشد.

پنل جدید

ال جی همچنین، در حال برنامه ریزی برای تولید پنل اولد قابل رول شدن در سال ۲۰۲۰ می باشد. گفته می شود که این نوع پنل بسیار انعطاف پذیر و با دوام بوده و امکان تولید محصولات جدید و دارای اشکال متنوع را فراهم می سازد. گویا در آینده قرار است پنل‌های شفاف انعطاف‌پذیر اولد نیز روانه‌ی بازار شوند؛ اما بد نیست بدانید که چنین محصولاتی عمدتا کاربرد صنعتی دارند

به طوری کلی می توان انتظار داشت که تلویزیون k80 ال جی و دیگر محصولات جدیدش، نمونه هایی جدید و کاملا منحصر به فرد از آب در آیند. باید دو سال دیگر منتظر ماند و نتیجه را دید .

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیر ال جی

نمایندگی ال جی کلیه ی خدمات مربوط به فروش و خدمات پس از فروش محصولات ال جی را به کاربران محترم ارائه می دهد. در این مرکز با هدف ارائه ی تخصصی تر خدمات تعمیر محصولات ال جی، واحدهای مجزایی راه اندازی شده است.در این واحدها متخصصان با تجربه با در اختیار داشتن تجهیزات روز دنیا در امر تعمیر، به ارائه ی خدمات مربوط به همان واحد مشغول می باشند. نمایندگی ال جی با یاری پروردگار و نیز تلاش کارکنان متعهدش توانسته در جلب رضایت شما کاربران گرامی موفق عمل کند.

ما در این مرکز تلاش می کنیم با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما را فراهم سازیم. اخذ هزینه ها بر اساس نرخنامه ی مصوب نیز دیگر ویژگی مثبتی است که نمایندگی lg  از آن برخوردار می باشد. اگر مایل به مطالعه ی خدمات ما هستید واحدهای تعمیرات ال جی را د رذیل پیگیری نمایید.

امتیاز شما به این نوشته