جستجو کردن
Close this search box.

درباره نمایندگی رسمی ال جی

درباره نمایندگی رسمی ال جی ذکر این نکته ضروری است که کارشناسان بااستعداد این مرکز تلاش میکنند کیفیت خدمات تعمیر را به حدی افزایش دهند که شایسته برند نام آشنای ال جی باشد . نمایندگی رسمی ال جی جزء خوش سابقه ترین مراکز تعمیر در تهران میباشد . کلیه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری در مرکز تعمیرات ال جی صورت میگیرد . خدمات مذکور با استفاده از قطعات و نرم افزارهای اصلی انجام میشود .

واحدهای بازیابی نمایندگی رسمی ال جی کاملا تخصصی و به روز طراحی شده اند . درواقع مشکلی در حیطه تعمیرات نیست که در این مرکز حل نشود . کلیه دستگاههای تعمیری در مرکز تعمیرات ال جی شامل گارانتی هستند . ضمنا از نظر هزینه نیز مناسبترین قیمت از کاربران اخذ میگردد . نمایندگی رسمی ال جی به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذیربط دارای کلیه مجوزهای موردنیاز برای فعالیت در حوزه تعمیرات میباشد . درحال حاضر مرکز تعمیرات ال جی یکی از موفقترین مراکز ریکاوری محسوب میگردد .

ویژگی‌های نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که تمامی نیازها و انتظارات شما را از یک مرکز معتبر و متخصص در زمینه فروش و تعمیرات محصولات ال جی برآورده می‌سازد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز می‌توان به ارائه مشاوره به مشتریان محصولات ال جی، ارائه گارانتی فروش دستگاه موردنظر و همچنین ارائه ضمانت‌نامه تعمیر اشاره کرد.

با این وجود حتی اگر ندانید که کدام یک از مدل‌های دستگاه موردنظرتان را باید خریداری کنید، به راحتی با مشاوره و راهنمایی کارشناسان نمایندگی ال جی می‌توانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. علاوه‌بر این با دریافت گارانتی فروش و ضمانت‌نامه تعمیر از این مرکز می‌توانید با اطمینان خاطر از خدماتی که به شما ارائه می‌دهد، استفاده کنید.

  • طراحی و راه اندازی کارگاههای مجهز.
  • بکارگیری تجهیزات درجه یک و ابزارآلات مدرن .
  • بهره مندی از تیمی حرفه ای متشکل از کارشناسان مجرب و متخصص توسط نمایندگی رسمی ال جی.
  • مشتری مداری.
  • احترام به حقوق کاربران.
  • اخذ هزینه مناسب از کاربران .
  • عضویت در اتحادیه فناوران رایانه.

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش ال جی

نمایندگی رسمی ال جی به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش محصولات ال جی، خدمات پس از فروش ویژه‌ای را برای کاربران و مشتریان خود درنظر می‌گیرد که شامل: ارائه گارانتی فروش، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری، تعمیرات سخت‌افزاری و ارائه ضمانت‌نامه تعمیر می‌باشند. اگر دوست دارید با یک تیر چند نشان بزنید به گونه‌ای که هم دستگاه موردنظر خود را خریداری کنید و هم خدمات پس از فروش ویژه‌ای را دریافت کنید به یکی از شعبه‌های نمایندگی ال جی در کلان‌شهرهای تهران و کرج مراجعه کنید.

خدمات نمایندگی رسمی ال جی

مهم‌ترین هدف نمایندگی رسمی ال جی، جلب رضایت مشتریانش است به همین دلیل دو سرویس ویژه را برای جلب خشنودی و فراهم کردن آرامش خاطر مشتریان خود قرار داده است که شامل: تعمیر در محل و پذیرش و تحویل دستگاه در محل می‌باشند. سرویس تعمیر در محل به لوازم خانگی ال جی مانند: یخچال، تلویزیون و … اختصاص داده شده است و سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل نیز به سایر محصولات ال جی از جمله: موبایل، تبلت و … اختصاص داده شده است.

با این وجود اگر با هر مشکلی در لوازم خانگی ال جی مواجه شدید، می‌توانید از خدمات تعمیر در محل نمایندگی ال جی استفاده کنید. اگر هم با مشکلی در موبایل، تبلت و لپ تاپ ال جی مواجه شدید، می‌توانید از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل استفاده کنید. جهت استفاده از این سرویس می‌توانید هم‌اکنون درخواست خود را در همین وب سایت ثبت کنید.

  • تعمیرات اسپلیت.
  • رفع ایراد پروژکتور.
  • ترمیم و بازیابی مانیتور.
  • عیب یابی و تعمیر تلویزیون.
  • رفع ایرادات مرتبط با لپتاپ در نمایندگی رسمی ال جی.
  • سرویس دوره ای اسپلیت در نمایندگی رسمی ال جی.
  • تعویض قطعات معیوب موبایل و تبلت با قطعه جایگزین اورجینال .
  • رفع ایراد موبایل .
  • عیب یابی و آنالیز کامل تبلت .
  • ترمیم و بازیابی محصولات ال جی.
  • مشاوره و پشتیبانی محصولات ال جی.
  • آموزش تعمیر تمامی محصولات ال جی.
  • حل مشکلات تبلت در نمایندگی رسمی ال جی.
  • عیب یابی کلی موبایل در نمایندگی رسمی ال جی.

دیگر خدمات نمایندگی رسمی ال جی

از دیگر خدمات نمایندگی رسمی ال جی میتوان به ارائه داغترین خبرها ، نوینترین مقالات ، جدیدترین محصولات و متداولترین سوالات اشاره کرد . کاربرانی که قصد خرید دارند میتوانند ابتدا به مطالعه بخش محصولات بپردازند . از این طریق میتوانید با تازه های بازار و ویژگیهای آنها آشناشوید و انتخابی دقیق داشته باشید . با مراجعه به بخش سوالات متداول میتوانید به پاسخ بسیاری از پرسشهای خود دست پیدا نمایید .

ضمنا کارشناسان نمایندگی رسمی ال جی دیگر سوالات شما را به صورت آنلاین و تلفنی پاسخگو میباشند . جمعی از کارشناسان مسلط به علم روز مرکز ملزم به طراحی بخش مقالات و اخبار در سایت شده اند . مطالب این بخش پس از بررسی و اطمینان از موثق بودن منبع در اختیار شما عزیزان قرار داده میشوند . از این طریق میتوانید سطح علمی خود را افزایش دهید و اطلاعات به روزی داشته باشید .

واحدهای تعمیرات ال جی

واحدهای تعمیرات ال جی به ابزارآلات مدرن و درجه یک تجهیز شده است . هدف از طراحی واحدها به شکل مجزا افزایش تمرکز کارشناسان بر تعمیر محصول درنتیجه بالا رفتن راندمان کاری مجموعه میباشد . به عنوان مثال برای تعمیر لپتاپ تکنسین متخصص حوزه لپتاپ را استخدام کرده ایم . نمایندگی LG با بکارگیری دو عنصر تجهیزات پیشرفته و کارشناسان متخصص بهترین خدمات ریکاوری را ارائه مینماید .

تعمیرات محصولات ال جی به صورت حرفه ای تحت نظر اساتید مجرب در این مرکز انجام میگردد . این تعمیرات شامل تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری میباشد . لازم به ذکر است ، تعمیرکاران ما قادر به رفع ایراد به روزترین محصولات ال جی میباشند . کاربران محترم میتوانند پس از دریافت خدمات از نمایندگی رسمی ال جی بدون هیچ دغدغه ای به استفاده از محصول خود بپردازند .

نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور  / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپنمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / نمایندگی ایسر / نمایندگی دل / نمایندگی اچ پی / نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی لنوو / نمایندگی سونی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی برادر / نمایندگی ال جی / نمایندگی کانن / نمایندگی نوت بوک / نمایندگی زیراکس / نمایندگی ریکو / نمایندگی کونیکا مینولتا